احمدی‌نژاد در زمان ظهور باز خواهد گشت

0

غلامحسین الهام سخنگوی دولت و معاون منابع انسانی رئیس‌جمهور در گردهمایی حامیان گفتمان سوم تیر که عصر امروز در سالن سیدالشهدا تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه حکومت مهدوی در جامعه‌ای رشد یافته و کمال‌پذیر تحقق خواهد یافت، گفت: حرکت امام و اسلام ناب محمدی همگی از جلوه‌های علم و خرد هستند. راه حرکت امام از مسیر معرفت و کمال می‌گذرد.

وی افزود: توحید ناب محمدی در وجود امام متجلی است و بدون امام نه عقل وجود دارد و نه توحید ناب. از این رو تنها در سایه ظهور حضرت ولی عصر(عج) است که رسیدن به سرچشمه زلال و پاک معرفت وجود دارد.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه امروز سوم تیرماه است و ما شاهد تقارن میمون این روز با ولادت حضرت امام عصر(عج) هستیم‌، گفت: ‌در سوم تیرماه حادثه‌ای روی داد و دولت احمدی‌نژاد سر کار آمد و امید را به همه دلها نشاند.

وی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد توانست در جامعه جهانی مهدویت را معرفی کند، اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها توجه به دولت امام زمان(عج) را خرافه تعبیر کردند و تمام تلاش احمدی‌نژاد در مسیر استقرار حکومت علوی را تنها به یک بشقاب خالی محدود کردند.

الهام ادامه داد: متاسفانه در چنین دیدگاهی ساده‌زیستی تبدیل به نگاهی عوامانه شد و دولت به جهل متهم شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت احمدی‌نژاد تمام تلاش خود را در جهت گسترش فرهنگ مهدویت به کار برده است، گفت: انشاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود.

سخنگوی دولت در پایان با ذکر سخنانی ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد حضور و ظهور حضرت امام زمان(عج) برای اجرای عدالت در دنیا خواهیم بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ