چگونه دخترها را عاشق خود بکنیم /راه های جذب دختر مورد علاقه

264

بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن دختران وجود دارد.

صحیح است که بیشتر دختر ها به ویژگی هایی مثل اعتماد به نفس یا وضعیت اجتماعی جذب می شوند اما هر دختری به طور جدا یک مورد جداگانه و خاص است که برای جذب کردن او باید از روانشناسی عشق در دختر و زن ها آگاهی باشیم.

قبل از اینکه بخواهید دختر ی را عاشق خود کنید اول باید او را به خوبی بشناسید. وقتی در مورد روانشناسی عشق در دختر ها آگاهی کسب کردید، متوجه می شوید دختر ها چگونه می اندیشند و چیزهایی مهمی را می فهمید که برای تاثیر قرار دادن هر دختری به آن نیاز دارید.

وقتی با این مسائل آشنا شدید همه کاری که باید انجام دهید این است که به شکل صحیح خود را برای شخص مورد نظر علامت گذاری کنید. در این مقاله در مورد روانشاسی جذب در زن ها سخن می گوییم.

نحوه ابراز علاقه به دختر مرد جذاب مخ زدن دختر عاشق کردن دختر به خود شوهر جذاب روانشناسی زنان و دختران راه های جذب دختر در خواستگاری چه بپوشیم چگونه زنان را جذب خود کنیم جذب دختر با حرف زدن آموزش همسرداری آموزش خواستگاری

زنان به چه مردانی جذب می شوند: حقایقی روانشناختی

اکنون می دانید که بر اساس روانشناسی جذب، همه ی دختر ها به یک شکل فکر نمی کنند اما هر دختری حداقل یکی از موارد زیر را در لیست آرزوهایش دارد.

• مردان برجسته، بیشتر زن ها را به خود جذب می کنند:

زن ها به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند. اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند. سپس وقتی ازدواح کرد ببینید آیا شباهتی بین مردی که با آن ازدواج کرده و ستاره ی رویاهایش است یا خیر؟ یکی از موضوعات جالب در روانشناسی جذب در زن ها این است که وقتی آنها به طور منطقی در مورد جذابیت فکر می کنند پارامتر های مختلفی را برای انتخاب خود تعریف می کنند؛ اما این پارامتر ها وقتی به طور ناخودآگاه به شخصی جذب می شوند متفاوت است.

• موقعیت اجتماعی یا آینده اندیشی بیشتر دختر ها را به خود جذب می کند:

بر اساس روانشناسی جذب، بیشتر زن ها به حمایت نیاز دارند؛ در نتیجه یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است. دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روزی موقعیت اجتماعی خوبی خواهد داشت. تحقیقات پژوهشگران نشان داده است مردی که ماشین گرانی زیر پایش دارد خیلی جذاب تر از مردی است که یک ماشین معمولی را می راند.

• اعتماد به نفس بیشتر زن ها را به خود جذب می کند:

اعتماد به نفس تنها نشانه ای است که ۹۹% از زن ها متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.

• آیا دختر ها پسر های خوب را دوست دارند؟

اول اجازه دهید مفهوم کلمه ی خوب را برای تان توضیح دهم تا بهتر متوجه ی منظورم شوید. یک پسر خوب، پسری است که اجازه دهد دختر، همه کاره باشد؛ کسی که هر کاری برای خوشحال کردن دیگران بکند حتی اگر به قیمت خوشحالی خودش باشد. همچنین پسر خوب، پسری است که همیشه با آن دختری که دوست دارد تماس بگیرد و دمبالش است. دخترها به احساس امنیت نیاز دارند؛ احساسی که در کنار یک مرد برجسته پیدا می کنند نه یک پسر خوب؛ مردی که مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند. اگر شخصی ترسو باشید و بازیچه ی دست دختر ها قرار بگیرید هیچ دختری عاشق تان نخواهد شد.

• شهرت و جذابیت:

به طور قطع، شهرت یکی از عوامل تاثیر گذار در جذابیت است. یک تحقیق روانشناسی نشان داده است که دختر ها از مردی خوش شان می آید که دختری دیگر به وی لبخند بزند!!، حال مردی را تصور کنید که بیش از یک طرفدار دارد.

• آیا دختر ها به زیبایی چهره اهمیت می دهند؟

بر اساس روانشناسی جذب در زن ها، دختر ها به اندازه ی مردان به خوش قیافه بودن اهمیت نمی دهند؛ اما به طور حتم به مردان سالم که خوش اندام باشند توجه خاصی می کنند. خبر خوش این است که هر موقع بخواهید می توانید تمرین های بدنسازی را شروع کنید، از همین امروز به باشگاه بروید و اندامتان را متناسب کنید؛ این کار کاملا امکان پذیر است.

نحوه ابراز علاقه به دختر مرد جذاب مخ زدن دختر عاشق کردن دختر به خود شوهر جذاب روانشناسی زنان و دختران راه های جذب دختر در خواستگاری چه بپوشیم چگونه زنان را جذب خود کنیم جذب دختر با حرف زدن آموزش همسرداری آموزش خواستگاری

راهای عاشق کردن دختران

۱ – اعتماد به نفس : مهمترین چیزی که باید به دست بیارید و تقویتش کنید, اعتماد به نفسه! شاید مهمترین دلیل شکست افراد در این بازی نداشتن اعتماد به نفسه. اگه میخواین تو این بازی به جایی برسین باید ترس رو کنار بگذارین و به خودتون ایمان داشته باشین. خیلی از افراد براشون پیش میاد که مثلاً یک دختری رو میبینن و مدتها با هم در یک محل (مثل دانشگاه) روبرو میشن ولی جرات نمیکنن برن و حتی بهش سلام کنن. این دلایل زیادی داره. مهمترین دلیلش اینه که بزرگترین کابوس پسرها اینه که از یک دختر جواب نه بشنون! برای همین کلاً خیلی ها ترجیح میدن که قید بازی رو بزنن… این کاملاً اشتباهه! البته هیچ روش کاملاً مطمئنی برای “نه نشنیدن” وجود نداره, اما روشهایی وجود داره که شدت اثر این ضربه رو خیلی کم میکنه و حتی میشه گفت که ضربه رو به طرف مقابل برمیگردونه. من خودم اعتقاد دارم که برنده و بازنده بازی قبل از شروعش مشخصه! اگه به خودتون تلقین کنید که خراب میکنید, حتماً خراب میکنید و اگه تلقین کنید که موفق میشین, همینجوری هم میشه. پس اول از همه باید یاد بگیرید که خجالت و ترس رو کنار بگذارید. برای برنده شدن باید مثل برنده ها فکر کرد. (موضوع یکی از مطالب بعدی همینه)

۲ – با مزه بودن : آدمهای بازنده معمولاً خیلی خشک و جدی هستن و همه چیز رو هم خیلی جدی میگیرن. این حالت برای مثلاً محل کار یا وسط یه سخنرانی بد نیست ولی اگه فکر میکنید که با همین حالتی که دارین میتونید با یه دختر هم دوست بشین باید بگم که اشتباهی اومدین. آدمها (چه دختر و چه پسر) با کسی دوست میشن که باهاش احساس نزدیکی و صمیمیت کنن و توانایی خندوندن دیگران یکی از اون چیزهاست که دیگران رو به شما به شدت نزدیک میکنه. البته نکته ضروری کار اینجاست که باید با فاصله و در موقعیت های مناسب با دیگران شوخی کنید. در غیر اینصورت نتیجه برعکس میگیرین!

۳ – یک بعدی نبودن : ببینید, تمام افراد بازنده (در روابط) یک خاصیت مشترک دارن؛ همشون به شدت تک بعدی فکر میکنن و عمل میکنن. مثلاً تمام موجودیت و شخصیت این فرد در رشته تحصیلیش, ماشینش و یا وبلاگشه. به جز اون موضوع خاص راجع به هیچ چیزه دیگه ای نمیتونه فکر کنه یا حرف بزنه. هر حرفی رو به طور اتوماتیک به موضوع خودش میکشونه و دائم داره راجع به همون موضوع وجودیش حرف میزنه. ببینید, اگه شما فوق دکترای کامپیوتر در رشته طراحی سوپرکامپیوترهای موازی هم داشته باشین, این موضوع فقط واسه همکاراتون جالبه, نه واسه بقیه و مخصوصاً دخترها! اگه میخواین موفق بشین باید شروع کنید در چند موضوع دیگه مطالعه بکنید و در ضمن تا جایی که میتونید زندگی رو تجربه کنید. چون اطلاعات تو کتابها معمولاً ناقصه و در عمل به درد نخور! برید مسافرت, یکی دو تا زبان خارجی یاد بگیرید, با افرادی که مثل خودتون نیستن دوست بشین, فیلم ببینید, موسیقی گوش کنید, از مغزتون کار بکشین. مغز آدم نه پر میشه و نه پیر و نه فرسوده. تا وقتیکه ازش کار میکشین مثل ساعت کار میکنه.

۴ – خوش تیپ بودن : ببینید, ما پسرها نسبت به دخترها یه خوش شانسی بزرگی داریم! پارامتر جذابیت در دخترها, زیبایی یا اصطلاحاً خوشگل بودنه و بیشترش شانسی و خدادادیه. اما در پسرها اینطور نیست! پارامتر جذابیت ظاهری در پسرها, خوش تیپ بودنه که ۹۰% اکتسابیه! تقریباً هیچ نقصی در ظاهر پسرها نیست که خیلی راحت نشه از راههای دیگه جبرانش کرد. بزارین چند تا مثال رو که به ذهنم میرسه براتون بگم : تام کروز که اینهمه کشته مرده داره, قدش حتی با استانداردهای ایران هم کوتاهه! وین دیزل هنرپیشه نوظهور آمریکایی که تو فیلم سینمایی XXX و “سریع و آتشین” بازی کرده, هم کچله و هم دماغش خیلی گندست, اما ایشون هم کلی دختر از سر و کلشون در حال بالا رفتنه. برایان آدامز هم که نصف دخترای روشنفکر و غیر روشنفکر ایران براش میمیرن, تمام صورتش پر از چاله چوله های جوشهای غرور جوانیه!البته خیلی ها ممکنه بگن که ما وقت یا پول یا سلیقه کافی برای تیپ زدن رو نداریم. در مورد پولش, میتونید فرض کنید که دارید یه سرمایه گذاری میکنید؛ پولی رو که بابت چت کردن در ماه خرج میکنید رو اگه صرف یکی دوتا مورد کوچیک بکنید, ۱۰ برابر برگشت سرمایه داره, البته به صورت غیر نقدی! در مورد وقتش هم, اولش سخته, اما بعدش عادت میکنید. راجع به سلیقه هم, کافیه با یکی دو نفر متخصص مشورت کنید : یک آرایشگاه درست حسابی, یک عطر فروشی درست حسابی و یک لباس فروشی درست حسابی! البته خیلی ها ممکنه باز هم بگن که ما هنوز هم امکانات مالی اینکارا رو نداریم. باز هم مشکلی نیست! یه جمله معروف هست که میگه “اگه نمیشه از آب دریا خورد, حداقل میشه ازش چشید”. شما عوض اینکه بیاین و سر تا پاتونو Upgrade کنید, این چند تا مورد رو رعایت کنید :اول اینکه عوض اینکه همه لباسهاتون رو از مارکهای متوسط بخرید, یه کفش درست حسابی بخرین (مثلاً آدیداس یا نایک یا تیمبرلند اصل)؛ اونوقت دیگه اصلاً اهمیتی نداره شلوارتون یا پیرهنتون چه مارکیه, یا اصلاً نو یا کهنست. کلاً اگه کفش خوب باشه, بقیه مسائل اهمیتی نداره. اصولاً زاویه نگاه دخترا وقتی با یه پسر روبرو میشن, از پائین به بالاست. یعنی اول کفش رو میبینن بعد چیزهای دیگه! یه نکته کلی هم بگم : “نو و کهنه بودن لباس خیلی مهم نیست, تمیز بودنشه که خیلی مهمه”!

بعدش اینکه یه ادکلن واقعاً معروف بخرین, دخترا (تقریباً) همه چیزشون برعکس پسرهاست؛ با چشماشون حرف میزنن و با دماغشون نگاه میکنن. شما اگه لئوناردو دیکاپریو هم باشین و از کنار یکیشون رد شین, ممکنه برنگرده شما رو نگاه کنه. اما اگه شبیه سیب زمینی هم باشین اما “دیویدوف کول واتر” زده باشین, ۱۰۰% برمیگرده! ریشتون رو هم بزنید, البته نه اینکه کلاً ریش چیزه بدیه, اما معمولاً حالت صورت رو جدی تر نشون میده و چون شما احتمالاً جدی هستین, با ریش دیگه زیادی جدی میشین!

۵ – با احساس بودن : ببینید, این یکی از همه سخت تره, و متاسفانه از همه هم مهمتره! اگه ۱۲۷۸۳۹ تا دختر رو جمع کنن و ازشون بخوان مشخصات یه پسر ایده آل رو بنویسن, ۹۹.۹۷۶۳۴% اونها اول از همه مینویسن “با احساس و مهربون”. باید نشون بدین که به حرفهای دیگران توجه میکنید و برای دیگران دلسوزی میکنید. اصولاً این عبارت رو از ذهنتون پاک کنید : “به من چه!”. کلیه تفکرات آنارشیستی, سادیستی و تروریستی خودتونو تا وقتی یه دوست دختر درست حسابی پیدا نکردین, یه جایی قایم کنید. خودتون رو دائم در حال کمک کردن به دیگران نشون بدین. البته یه نگاهی هم به ادبیات و هنر رمانتیک بندازین, جای دوری نمیره! یه نکته مهم کنکوری هم هست که خیلی خیلی میتونه کمکتون کنه : “به گربه ها, بچه ها و گلها علاقمندی نشون بدین, همه چیز خودش حل میشه!”

۶- جنتلمن باشید : این خیلی مهمه! رفتار اجتماعی میتونه نقطه تمایز بین یک بازنده و یک برنده باشه. اصولا وقتی دخترها از پسری خوششون میاد, اولین عبارتی که براش بکار میبرن اینه : “جنتلمن”. جنتلمن بودن ریزه کاریهای فراوونی داره که خود من هم گاهی یادم میره همشون رو رعایت کنم ولی بعضی از اصل کاریاش اینان : مودب باشید, آهسته صحبت کنید, حرف دیگران رو قطع نکنید, هرگز و تحت هیچ شرایطی فحش ندین, به خانمها در هر سن و مرتبه ای احترام بگذارید, به دیگران زل نزنید, به اشتباه دیگران نخندید, در موقع ورود یا خروج خانهما مقدم هستند, اگر نشسته بودید و یک خانم ایستاده بود حتما جای خودتون رو به ایشون بدید و …

۷ – جسور باشید : سوای اینکه جیمز باند یک جاسوس بود و پیشوند ۰۰ در شماره اش به معنی “مجوز برای کشتن” بود؛ جیمز باند شخصیت فوق العاده جسوری در روابط اجتماعی بود. شما هیچ وقت نباید از نزدیک شدن و حرف زدن با یک دختر بترسید. باید یاد بگیرید زمان مناسب رو برای شروع صحبت با یک دختر پیدا کنید و اصلا ترس و تردید رو به خودتون راه ندید. فراموش نکنید که جسارت, خاصیتیه که دخترها عاشقش هستن. مثلا اشتباهی که اکثر پسرها میکنن اینه که وقتی میخوان برای اولین بار کسی رو ببوسند ازش اجازه میگیرند! اصلا اینکارو نکنید, با اینکار از نظر اون دختر یک ترسو به حساب میاین! اگه واقعا نمیتونید تشخیص بدین که چه زمانی برای بوسیدن یک دختر مناسبه, بهتره که قید دوست شدن با دخترها رو بزنید…

۸ – قاطع باشید : بعضی از پسرها واقعا باعث آبروریزی بشریت هستن! شما نباید به تمام چیزهایی که دخترها میگن با “بله” جواب بدین. البته منظورم این نیست که لجبازی الکی بکنید, اما تو مسائلی که سلیقه ای هستند, لزومی نداره حتما تظاهر کنید که موافق نظر دخترها هستین. یاتون باشه که شما مرد هستید نه یک موش! چرا باید همیشه پسرها نگران از دست دادن دخترها باشن!؟ مطمئن باشید که به محض اینکه برای اولین بار روی نظر خودتون پافشاری کردید, ورق کاملا برمیگرده و دخترها نگران از دست دادن شما میشن. اما باز هم تکرار میکنم, قاطع بودن به معنی دگم بودن و خشک مغز بودن نیست؛ حرف منطقی رو از هر کسی قبول کنید اما زیر بار حرف زور نرید. دوست دختر شما آخرین دختر موجود در دنیا نیست! همیشه نفر بعد در راهه.

نحوه ابراز علاقه به دختر مرد جذاب مخ زدن دختر عاشق کردن دختر به خود شوهر جذاب روانشناسی زنان و دختران راه های جذب دختر در خواستگاری چه بپوشیم چگونه زنان را جذب خود کنیم جذب دختر با حرف زدن آموزش همسرداری آموزش خواستگاری

 جذب زنان،چگونه یک زن را مجذوب خود کنیم؟ آقایان بخوانند!

هرگز متوجه نخواهید شد چه وقت می تواند اتفاق بیفتد. ممکن است درحال گذر از یک خیابان ، مشغول غذا خوردن در یک رستوران، قدم زدن در یک باشگاه شبانه و یا درحال خوش و بش با دوستتان بـاشـید که ناگهان او پیدایش می شود. دختری زیبا که حسابی نظر شما را جلب کرده و دوست دارید با او صحبت نمایید و ازدواج کنید. پس بـرای ایـن منـظـور چه کاری خواهید کرد؟

باید قدم پیش گذاشته و با او حرف بزنید. اگر یاد نگرفته اید که چگونه به دختر مورد علاقه خود نزدیک شوید، ما در این قسمت چندین روش عملی به شما ارائه می دهیم تا به راحتی بـتوانید  زن دلخواه خود را جذب کنید.

به این روشها در اصطلاح “یخشکن” اطلاق خواهیم کرد. سلاح اصـلی هـمـواره هـنـر سـازگـاری و انـطـبـاق پذیری خواهد بود.پیش از شروع باید تشخیص دهید که در چه شرایطی قرار دارید: “گرم” یا “سرد”. موقعیت گرم هنگامی است که او شما را مورد توجه قرار داده و با یک سری از علائم (مانند حرکات چشم و زبان جسمانی ) چراغ سبز را نشان داده است. موقیعت سرد زمانی است که آشنایی قبلی با هم نداشته و این اولین برخـورد شـمـا محسوب می گردد. این موقیعت کمی مشکل تر به نـظر میرسد چرا که به علاقمندی او نسبت به خود مطمئن نیستید. اکنون به یخشکن ها می پردازیم:
برای جذب زنان:خودتان را معرفی کنید .
بسیار واضح است. تا زمانی کـه خـود را به او معرفی نکنید، متوجه وجود شما نخواهد شد. همیشه دوستی ها با یک معرفی ساده و صمیمی شـروع می گردند. تصادفا” بسمت وی قدم برداشته و خود را معرفی نمایید.
بگویید
” من آرش هستم. از دیدنتون خوشحالم” “من آرش هستم. فکر نمی کنم همدیگرو بشناسیم.”

برای جذب زنان:برایش آبمیوه بخرید
چه در رستوران باشید و چه در باشگاه شبانه، یکی از یخشکنهای معروف ، خریدن یک نوشیدنی خنک برای او می باشد.از گارسون بخواهید یک نوشیدنی دیگر مشابه با آنچه که قبلا روی میزش در حال نوشیدن آن بوده ( و یا اگر می خواهید خیلی پر جنب و جوش باشید مشابه با نـوشیدنی که خود شما در حال خوردن آن هستید ) برایش بیاورد.سینی این نوشیدنی را با تکه ای کاغذ حاوی مطلبی با مزه به همـراه شماره تلفن خود مزین کنید. از گارسون بـخـواهید کـه حتـما به او اطلاع دهد که آن نوشیدنی از طرف کیست. هنگام خارج شدن از محل کنار میز او توقفی کوتاه نموده و خود را به می معرفی کنید. این برخوردی شجاعانه است، بدون ابراز خشونت. بگویید “امید وارم از نوشیدنی لذت برده باشید.” “این نوشیدنی مورد علاقه منه. فکر کردم شما هم خوشتون میاد.

برای جذب زنان:بپرسید مجرد است یا خیر
شما زمانی خواهید خواست که به این موضوع پی ببرید، پس چرا از همان ابتـدا سـؤال نمی کنید؟ بیاد داشته باشید که این در هر شرایطی، یک حرکت شجـاعـانـه اسـت. اگـر فرد خوش تیپی بـاشـیـد، احـتـمال ایـنکه او مثبت تر و واضح تر عمل نماید بیشتر خواهد شد و اگر نه، دیلیلی خواهد بود برای دوستانه تر بودن. در هر صورت در این برخورد لازم است همیشه رک و با صراحت باشید.او نیز رک و با صـراحـت خواهـد بود. اگـر گـفـت کـه مجرد نیست، و یا اگر بشما علاقمند نباشد، بسرعت متوجه خواهید شد. پـرسـیـدن از یک غریبه که آیا دردسترس هست یا خیر، بلافاصله منظور و هدف شما را آشکار نموده و هرگونه سوء تعبیر را از بین خواهد برد.
بگویید “قبل از اینکه اسمتونو که میدونم به قشنگیه خودتونه بپرسم ، می خواستم بدوم مجرد هستید؟” “اینقدر خوش شانس هستم که مجرد باشید؟

برای جذب زنان:بی پرده باشید
این طرز برخوردی است بـرای افـرادی کـه مـایـلند بـیشتر از اینها رک و با صراحت باشنـد. قدم برداشتن به طرف یک زن و نشان دادن صراحت و بی پردگی می تواند به عـنوان یـک جذاب کننده قوی عمل کند. او ممکن است اعتماد بنفس شما را نشانه ای بر ارزشتـان برای صحبت کردن قلمداد کند. بگویید “داشتم دنبال بهانه ای بـرای بـاز کردن صحبت می گشتم، ولی چیزی پیدا نکردم. اسمم آرشه، اسم شما چیه؟” اشکالی نداره اگه به شما ملحق بشم؟

برای جذب زنان:محیط اطراف را توصیف کنید

هرکجا به او برخورد کنید، پیرامـون شـما چـیـزهایـی وجود خواهد داشت. از آنها برای باز کردن سر صحبت استفاده کنیـد. به محیط اطراف خود نگاه کرده و موضوع جالبی را برای گفتگو انـتـخـاب نـمـایـیـد. این راه کار محدود به اشیاء نمیگردد. اگر متـوجـه شـدید فردی روز سهتی را در محل کارش گذرانده ، می تـوانـید جـمـله ای بـه وی بگویید که تنشها و خستگی ها را از تـنـش بـیرون کند. این باعث می گردد کـه او خـودش را سـبک و سر صحبت را باز کند. با این حـال قـبـل از مـراجـعـه بـه او، مـطمـئن شوید که سرش شلوغ نباشد. بگویید “من این آهنگو جای دیگه ای هم شنیدم، خیلی قشنگ ” بنظر میرسه که روز خیلی خوبی داشتی” ( اگر خسته بنظر میرسید، با گوشه و کنایه به او بگویید)

برای جذب زنان:سؤالی سرگشاده بپرسید
مشکل ترین قسمت یک یخشکن بکار گمـاردن آن بـرای آغـاز نمودن محاوره ای است که ۳۰ ثانیه بعد از شروع شدن، خاتمه نپذیرد. برای جلوگیری از چنین وضـعیـتـی، اقـدام بـه پرسیدن سؤالی نماییـد کـه پـاسـخش بـه “بله” یا “خیر” ختـم نـشده و احـتیاج به بسط بیشتری داشته باشد.
بگویید”خوب، سرگرمیات چیا هستن “خوب، آخر هفته ها چطوری خودت مشغول می کنی؟

برای جذب زنان:از او بخواهید شما را به یک نوشیدنی میهمان کند

با اینکار به صورتی موزیانه باعث متعجب ساختن وی شده و و جذابیت زیادی در نزدش پیدا خواهید نمود.
بگویید
“بهت میگم چرا، ولی چطوره ازت بخوام یه نوشیدنی مهمونم کنی؟”
“همیشه تو فکر این بودم که منصفانه نیست که هـمیشه من بـرای کـسی نوشـیـدنـی بخرم، پس ازت میخوام که اینبار شما منو مهمونم کنی و قول میدم لطفتو جبران کنم

برای جذب زنان: تعریفی صادقانه از او بنمایید
بر همگان معلوم است که زنان دوست دارند مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند. با این حال آنها براحتی میتوانند تخشی دهند که صادقانه از آنها تعریف میشود و یا از روی ریاکاری. گذشته از اینکه درچه شرایطی قرار دارید، همیشه باید موضوعی قابل قبول برای تعریف و تملق پیدا کنید.این میتواند بسته به زبان جسمانی او، تعریف و تمجیدی مخاطره آمیز و یا خودمانی باشد. بگو “جالبه که متوجه اون شدی…خیلی باهوشی” “خنده شیرین و جذابی داری”

برای جذب زنان:سلام کنید
همانطور که از آن بر می آید، از ایـن طـرز برخورد کلاسیک معمولا چشم پوشی می گردد. اغلب افراد بلافاصله جواب سلام را می دهند که تـصور می کنند ادب و نزاکت اینطور ایجاب می کند. با اینحال جواب سلام می تواند در را برای آغاز سـخن باز گرداند. سلام، شروع کننده ای ساده است که باعث ایجاد جرات برای گفتگو با افراد نا آشنا می شود. بگویید “سلام!”

برای جذب زنان:او را به لبخند زدن وادار نمایید
وادار کردن او بـه لبخند زدن بـصورت معجزه آسایی باعث شکستن یخ خواهد شد. زنان عاشـق مردانی هستند که بتوانند آنها بخندانند. خوش مشربی باعث جذابیت بیشتر مردان می شود. بگویید “شرط می بندم می تونم در عرض ۵ ثانیه بخندونمت” “دوست داری یه جوک بامزه برات تعریف کنم” کمی یخ بشکنید خواه سر کارتان باشید، چه مشغول بازی و یا در حال گردش، ممکن است با دختر مورد علاقه خود روبرو شوید. نکته ایـن است که فقط باید بدانید چه کاری را و در چه زمانی انجام دهید. همیشه آرام و صادق باشید. اگر فردی جواب رد به شما داد، ناامید نشده و با اعتماد بنفس بیشتر به دنبال همسر مورد علاقه خود بگردید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 264 )
  1. افشین شیرمحمد می گوید

    سلام علیک،من ۱۷سالمه ۳یا۴ سال میشه که عاشق یه دختری شدم،که ۲ سال از خودم،کوچیک تره،مسئله این جاست که ۱سال میگزره فهمیده که من عاشقش شدم،لطفا دختر خانوما، جواب بدن ،این جا من خیلی خجالت زده شدم چون که خانواده شون هم میدونن !الان نمیدونم چه کاری انجام بدم؟لطفا جوابم بدین.

    1. حسن جعفری می گوید

      بزرگترین کابوس پسرا وقتی دختری به ان ها نه بگوید ولی اگر تو این خجالتی را بیرون بندازی و به خودت جرعت بدی که با اون سحبت کنی
      و نظرش درباره تو چی؟؟؟
      مثال: من می خوام باتو در راجبه چیزی سحبت کنم. من عاشق تو شدم لطفا قبول کن منو آیا بامن دوست میشی.
      اینو با عتیاد بگو بهش و بدون ترس نگرانی و استرس و خجالتی اگر نظرش منفئ بود علتش همین بالا که گفتم است خجالتی و ترس نگرانی استرس است. و لطفا آموزش های بالا را خوب بخوان و یادبگیر و هم باید چند ویژگی داشته باشی

      ۱-خوش تیپ
      ۲-بامزه
      ۳-شجاع و قوی
      ۴-وضعیت جسمانی = مظور یعنی باید بدن سازی بری
      ۵-خوش برخورد
      ۶- خوش اخلاق
      ۷-مثل برندها فکر کن

      فقط و فقط با این روش که به شما گفتم می توانی دختر دلخوا را به خودت جذب کنی
      موفق باشه♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      1. کمیل می گوید

        مثل برندها فکر کن رو خوب امدی ولی مثل برندها نگفتی دیکته ات رو درست کنی . سحبت اشتباهه . درستش صحبت کردن . اگه

    2. لاله می گوید

      بهش نشون بده که دوستش داری براش وقت بزار مثل کوه پشتش باش ازش دفاع کن اعتماد بنفسشو بیار بالا هروقت دیدی ک اونم برای ت وقت میزاره و ازت دفاع میکنه و…خلاصه براش مهمی باید جرعت کنیو درخواست بدی بهش راستی خرج کردن براش یادت نره

      1. مرتضی می گوید

        موافقم

      2. ارشیا می گوید

        سلام دوستان من نه خواهر برادر دارم هم سینگلم از خودم تعریف نمیکنم اما هم خوش اخلاقم هم خوشتیپم یکم هم قدم بلنده(۱۸۴) ۱۵ سالمه ورزشکارم سه ساله تو سپاهان بازی میکنم چرا هیچ دختری نیست که از من خوشش بیاد غیر از ۴ تا دوست خوب هیچ کسو ندارم

    3. رها می گوید

      از نظر من بچه ای و این حست زود گذره
      هر وقت که فهمیدی حست پایداره باهاش صحبت کن ?

      1. پژمان می گوید

        خخخ چقدر باحالی ولی بعضیا اینجور نیستن باهات موافقم تا یه ۸۰ درصدی

      2. محمد می گوید

        سلام دوستان یه راهنمایی کوچیک کنم اگه سمت دختری میرین تیپ بزنین و عینک دودی خیلی خوبه البته هیچ وقت پشت دختر راه نیفتین دقیقا کنارش راه برین لبخند بزنین سلام کنین و مکالمه رو شروع کنین ترجیحا یه عطرم بزنین یه عطر خوش بو و در اخر هم بگم بی هدف سمت دختر نرید یعنی اگه فقط قصدتون دوستی باشه بعد چند سال جدا میشین و ضربه روحی میخورین دو طرف ، پس سعی کنین واقعا به قصد اشنایی ازدواج قدم بردارین عشق باید همراه با عقل باشه نه هوس و دروغ در اخر هم مرسی از ادمین سایت

    4. HOSSEIN می گوید

      باسلام ،منم همین مشکل تورو دارم ،اما از وقتی که اطمینان پیدا کردم ،بیشتر دارم خودمو نشون میدم ،البته دوستام هم دارن کمک میکنن،اما جدیدا خود دختره و مادرش زیاد جلوی من رژه میرن انگار که دارن بررسی میکنن منم این جور موقع ها تیپ میزنم ،نگران نباش حل میشه.

    5. یه دوست می گوید

      از من به داداش ها و آبجی های گلم که معمولا تو این صفحه ها نمیان نصیحت. می‌دونم که خیلی ها ممکنه تا سن ۱۸یا حتی ۲۰سالگی عاشق بشید دلیلش هم اینه که خیلی وقت ها احساس تنهایی میکنیداما بهتون قول میدم وقتی سی سالتون شد هنوز تنها بودید دیگه دلتون نمیخاد با کسی باشید و همه اینارو یادتون میرهمی‌دونم تنهایی خیلی تو جوونی سخته اما میگذره بهتون قول که زمانی برسه که دیگه دلت نخواد با کسی باشی و فقط کمرتون پر میشه و خالی کردنش تو این زمونه زیاد کار سختی نیست تن به عشقی که بسوزونتون ندید

      1. سجاد می گوید

        موافقم حرف منطقی رو زدی

      2. ی نصیحت می گوید

        با سلام ولی اگه ۳۰ سالت شد اون وقت که ی بچه خواستید میخوای چکار کنید اوقته که فرصت خیلی کمه دختر مورد علاقه هم احتمالش ۱ درصد پیدا بشه و باید کل عمرت یا تنها باشی یا با یکی ازدواج کنی که هیچ حسی به هم ندارید نظرم من اینه که وقتی که جون هستی یک تیر داری پرت کن شاید به حدف بخوره وخوش بخت شدی اونوقت دیگه حسرت نمی خوری که من نتونستم . امیدوارم همه ی روز نه چندان دور به عشقشون برسن .

    6. محمد رضا صادقی می گوید

      سلام تو هر سن و سالی هستید برید با طرف مقابلتون حرف بزنید .
      اول ب خودتون برسید بعد برید جلو ولی ی نکته داره که خیلی مهمه خیلی
      اونم اسمش هست جسارت به خرج دادن یا پرو بودن واسه دیدار اول فیس تو فیس .

      اگه ندارید یه بی عرضه اید حقتونه تنها باشید .
      همین فقط و فقط .
      محمدرضا ۲۸ uni ESF

      1. امیر حسین می گوید

        بی ارزه ننته فهمیدی من بودم جر دادم که تو یتیم شدی

      2. مصطفی،گناباد می گوید

        سلام،از نظرمن اعتماد به نفس باید داشته باشی،خجالتی نباشی چون دخترا ازادمای خجالتی خوششون نمیان،باید پررو ورومانتیک‌ باشی.

    7. هدایت می گوید

      سلام تو هنوز ب مرحله ای از بلوغ نرسیدی ک بتونی تشخیص بدی ضمیر ناخودآگاهت عاشق ی دختر شده
      تو الان بر این باوز هستی ک عاشقش شدی، ولی عاشقی در ضمیر ناخودآگاه اتفاق می افتد،
      پس ب این میرسیم ک تو عاشقش نیستی بلکه فقط فک میکنی

    8. مصطفی،خراسان رضوی،گناباد می گوید

      سلام،خواهران وبرداران عزیزم،عشق به حرف زدن نیست بلکه به عمل کردنه،یعنی کسی به فردی میگه من بهتون علاقه دارم،عاشقتون شدم.این شخصی که به اون فردگفته که من بهتون علاقه دارم باید ثابت کنه،باید عمل کنه،باید نشون بده به اون وابسته هست ،چرا اینقدردرصد طلاق بیشتر شده،چون بعضیا عاشقی رو مسخره میگیرن،زمانی که میخوان ثابت کنند میگن چه عاشقی؟من اصلا عاشقت نبودم,اون موقع فرد مقابل از نظر روحی ضربه میخوره.خواهران وبرادران عزیزم که این نوشته رو میخونید،عاشق شدن مسخره نیست ،یه بازی نیست،بحث یه عمر زندگی با فردمخالف‌ هست،.نظرتون درراجب این نوشته میخوان.ممنون

    9. یکی می گوید

      ببین چیزی که خیلی مهمه نباید سعی کنی بگی
      من قوی ام ، من قدرتمندان من فعلا …. چون این تنفر انگیزه یا حتی این را بگی که من غیرت دارم و … ایناهم چندشه
      چیزی که به نظرم باعث جذابیتش میشه این که خودت باشی
      اگر به خاطر قیافه اش ازش خوشت میاد به نظرم بدارش کنار
      و اینکه مقاله ی تفاوت بین عشق و دوست داشتن را بخون اگر دوسش داشتی طرفش برو
      سعی کن راجب برابری بین جنسیتی صحبت کنی (چون خیلییی مهمه)هیچ دختری دوست ندارن با یک جنسیت پرست مرد سالار باشه
      خودت باش

    10. یکی می گوید

      اهان اینو بادم رفت سعی کن از قیافه اش تعریف نکنی چون فکر می‌کنه به خاطر قیافه اش ازش خوشت اومده

  2. وحید می گوید

    سلام
    ریش تراشی رو.توصیه نکن

  3. magas می گوید

    سلام .من ۱۶سالمه و عاشق یک دختر ۱۰ساله شدم به نظرتون برم جلو ؟

    1. Matin می گوید

      داداش اون جای ابجیته بیخیال شو بکش عقب
      اگه دوسش داری براش مث یه داداش باش و مواظبش باش بدون اینکه بفهمه یعنی اگه همسایتونه و تو محلتونه هواشو داشته باش بذا یکم بزرگ تر شه اون هنوز عقل درست و حسابی نداره که اینجوری باش تا یه سال دوسال اون خودش میفهمه همه چیزو

    2. آیدا می گوید

      Magas عاشق دختر۱۰ ساله شدی جایی بچته نکن این کارو

      1. محمد مهدی زارع می گوید

        سلام خوبین ایدا خانوم من میخام ی دختری رو بکشونم سمت خودم بطوری ک بگه بیا بغلم عاشقشم ولی نمیدونم چکار کنم ک حس این کله ک بهم بگه بغلمو فقط برا تو هس نمیدونم چکار کننم کمکم میکنین؟؟؟؟

      2. علی می گوید

        آیدا خانوم عزیز خوبه میگه که خودش ۱۶ سالشه

      3. Sina می گوید

        اره دقیقا

    3. اشکان می گوید

      من میگم برو جلو مشقاشو بنویس بعد بهش بگو گله من
      ۱۰ ساله اخه؟

    4. معراج می گوید

      به نظر من نرو اون هنوز بچه هست این چیزا حالیش نمیشه

    5. اژدر می گوید

      کلاس چندمیی عموییی مشقاتو نوشتی؟ اگه پسر خوبی باشی برات اوجولات میخرم

    6. H می گوید

      شما برو تمریناتتو حل کن بذار اونم مشقاشو بنویسه 😐

    7. دکتر حبیبی می گوید

      نه برای این که پسر کوچک تر است شماست احساسات اون با احساسات شما فرق میکنه

    8. محمد می گوید

      نه عامو وللش

    9. محمد می گوید

      فکر نمیکنی هم تو هم اون خیلی بچه این

      1. علی می گوید

        با سلام
        دوستان من ۱۸ سالمه و عاشق یه دختر شدم که هم سن خودمه واقعا هم نمیتونم از فکرش بیرون بیام مشکلم هم اینه که اون منو اصلا نمیشناسه منم تا حالا اهل این کار ها نبودم و اصلا وارد نیستم نمیدونم چجوری خودمو بهش معرفی کنم و احساسمو بهش بگم ترسم از اینه که یهو داد و بیداد کنه و آبروریزی بشه لطفا کمکم کنید

    10. سجاد می گوید

      به نظر من آدم با یکی دوست بشه خیلی خوبه از چیزایی که زده شده و میخواد ترک کنه خیلی اثر داره مثلا خود ارضایی من خودم چند سال بود که خود ارضایی میکردم و الان از وقتی که دوست شدم با دختر مورد علاقه ام خیلی راحت ام دیگ دنبالش نمیرم یا آدم وقتی با یکی رل میزنه کلا عادت های بد رو کنار میزاره و سر سنگین ادامه میده سعی کنید که یه دختر رو بازی ندید دنبال دختر مورد علاقه باشید که پای هم بمونید امیداورام هر کی به مراد دلش برسه از مدیر سایت تمنا میکنم که این متن رو تو سایت بزاره ممکنه برای بعضی ها موثر باشع

  4. mahdi می گوید

    من دو ساله که عاشق دختر دایمم واون اینو نمیدونه مشکل اینجاست که ازم ۳ سال کوچیکه من ۲۰ سالمه اون ۱۷ میتتررسم تامن بزرگتر بشم شوهر کنه چه کار کنم

    1. Aida16 می گوید

      سلام من اگه باشم یا به خودش میگم یا به باباش ولی به باباش بگی بهتره عاشق دخترش شدی خلاف که نکردی مطمئن باش درکت میکنه

      1. پوریا می گوید

        اره اون بره به باباش چی بگه بگه{ من از دخترت خوشم اومده عاشقش شدم} {اونم با سی یا چهل تا کشیده بهت بگه مبارکه البته با صدایی که هی میخوره صورتش }بابا خیلی چرت گفتی خخخخخخخخخخخ اقا این کار رو نکنی ها فردا ابروت میره من خودم عاشقم ۴ساله به رو هیچکس نیاوردم . ولی خدایی خعلی سخته هه .

      2. مصطفی می گوید

        درسته،چون آدم باید دلیر،پررو ورومانتیک باشه،ادمی که خجالتی باشه ونتونه بره پدرومادرش یا خودش بکه این آدم مرد زندگی نیست، مرد زندگی،باید شجاعت داشته باشه نه خجالت.

  5. صالح می گوید

    سلام من عاشق یه دختر ۱۶ساله شدم که اصلا کارش تو این کارا نیس ازم دو سال بزرگ تره چیکار کنم جواب بدین

    1. جواد می گوید

      سلام من به چند نفر از مشتریام تقاضای دوستی دادم
      اما سریع جواب رد میدن
      چیکار کنم

      1. حصین می گوید

        داش بیا پیوی مخ زن یادت بدم من الان ۱۸تا دوست دختر دارم انقدر زیادن ک بعضی وقتا اسمشونو قاطی میکنم
        ایدی تلگراممه

  6. دانیال می گوید

    سلام من یه پسر پونزده ساله هستم که عاشق یه دختر چهارده ساله شدم مشکلم اینجاست که مادرم مدیره و اون دخترتوی مدرسه مادرمه میترسم اگه بهش بگم بره به مادرم بگه وگرنه از این نمی ترسم که بهش بگم
    دوسش دارم لطفا کمکم کنید

    1. آیدا می گوید

      سلام نترس هیچ دختری آبروی خودشو جلوه مدیرش بخاطر این چیزها نمیبره برو جلو داداشم

    2. پوریا می گوید

      مممممررررررددد باش نترس مطمعا باش دختره چیزی نمیگه بره به مادرت چی بگه بگه پسرت به من………..گفت نمیگه مطمعا باش تمام دختر ها منتظر اینن که یک پسر بهشون پیشنهاد دوستی بده وگرنه اونا اگه پسر بودن این پیشنهاد رو میدادن مرد باش

      1. پارسا می گوید

        منم همسن توام دیگه منم عاشق دختر ۱۴ ساله کارمند مامانم شدم مامانم رئیسه منم دو سه باری دیدمش الانم دعوتشون کردیم بیان خونمون الان مندوسالی پیشه عاشقم رو اعتماد بنفس و تناسب اندامم کار میکنم توئم همینکارو بکن جواب ب
        میده

  7. ارش می گوید

    ام اولش ک سلام
    دوم اینکه من تمام حرف و نظر دوستانو خوندم خیلی برام جالبه اون کسایی ک حرف از عشق و این چیزا زدن همشون۱۵ الی ۲۰ والا ما هم سن اینا بودیم دختررو میبردیم از مدرسه تا خونه کیف میکردیم خلاصه کلا عشق ی چیزیه ک خیلی باحاله و قابل توصیف نیس در کل جذابیت دردسره والا بخدا من ک این همه جذابم چیکار کردم?????
    ولی مدیر دمت گرم ‌ک اکثر مطالبت درسته ولیییییی تو ایران کار ساز نیس دادشم اخه تو ن هر کسی کجا دیدی اخه تو ایران اونم ب دختره بری جلوش بگی اوووم سلام خیلی ببخشید میشه به یه قهوه دعوتت کنم اونم با لبخند بگه اوووو چرا ک ننننن
    والا من چن بار امتحان کردم دختره دستو پاشو گم کرده چیزیم نتونسته بگه رفته
    اغا اینا کلا تو ایران کار ساز نیس هر کسی یه شگردی واس مخ زدن داره فقط یک کلمه جسور باشید جسورررر

    1. ارشیا می گوید

      اگه تو ایران کار ساز بود که من قبل اینکه این آقا بگه من این رفتار رو داشتم

    2. محمد می گوید

      تو تازه کاری و بلد نیستی چطور درخواست قهوه بدی، قرار نیست که بار اول یا دوم که دختره هیچ شناختی ازت نداره قبول کنه که بات بیاد کافه، اول باید چندبار باهاش حرف زد و شمارشو گرفت بعدش باید به کافه دعوتش کرد

  8. Ehsan می گوید

    ?اقا ما عاشق دختر خالمون ک از خودمون ۱۰سال بزرگ تره شدیم من الان چ غلطی باید بکنم?

    1. . می گوید

      داداش افق ۵ تومن نمیای؟

  9. felez kharab می گوید

    با سلام من یه پسر ۲۲ ساله هستم، میخوام یه خاطره ای که تجربه هم هست براتون تعریف کنم؛
    بنده طی یک اتفاق از طریق دوستان با یه دختر خانم اشنا شدم اون همه جوره باب میل من بود، حالا این من بودم که باید نشون میدادم باب میل اون هستم یا نه!
    چون تو یک شهر غریب بودم مدت اقامتم یک هفته نمیشد بیشتر باشه پس من باید سعی میکردم خیلی زود نظر اون رو جذب کنم، طبق تحقیقاتی که از اطرافیانش انجام دادم سابقه اخلاقی ، رفتاری، و دیدگاهش به زندگی رو در اوردم،
    طی این یک هفته هر روز باهم بودیم ولی تو جمع دوستانه اون زود با همه گرم میگرفت و معلوم بود که خیلی اجتماعی با ذهن باز هستش و اینکه محدود به یک نفر خاص نمیشه…
    پس منم قیدشو زدم

    یادتون باشه اگ زرنگ باشین جواب اخر کار رو اول کار میتونین بگیرین

  10. علیرضا می گوید

    سلام من۲۰سالمه بخاطر شکست عشقی بیخودی که توی سن ۱۸سالگی داشتم کمی احساسم نسبت به دختر کم شده ولی دوست ندارم این حبابی که اطرافم درست شده و نمیزاره دختری وارد بشه بزرگ و بزرگ بشه تا نشه کاریش کرد چطور میتونم تز خروج از این عدم علاقه و بی احساسی نسبت به جنس مخالفو شروع کنم

  11. محمد می گوید

    عالی بود ????
    واقعا خوشم اومد. ازمتنی ک گذاشتین

  12. محمد می گوید

    سلام خسته نباشید ممنون از مطالب . ای کاش اینقدر آسون بود که شجاع باش و اعتماد به نفس داشته باش من ۳ سالی هست که عاشق یه دختره شدم همسایمونه تازه اومدن محل زندگی ما ولی نمیدونم چطوری بگم که ناراحت نشه و از این میترسم که آبرو خودم و خونوادم بره خیلی دوسش دارم وقتی نمی‌بینمش قلبم میخواد از جاش کنده شه وقتیم میبینمش همینطور واقعا خیلی بهم ریختم چند وقتیه لطفا کمکم کنید . لطفا جواب رو به ایمیلم بفرستید مرسی

    1. پارسا می گوید

      خب یبار خوشگل کن خودتو برو اگر جایی نشته بود یا داشت راه میرفت یکم بچسب بهش بعد اون باهات دوست میشه

    2. محمد می گوید

      ودوای هر دردی نزد منه

  13. فرجام می گوید

    سلام مطلب بالا خوب بود اما یه مشکلی هست اونم اینکه من حدودا همه ی این ها رو رعایت کردم اما مشکل اینجاست که من فقط طرف رو تو محرم ها اونم عاشورا میبینم با هاشم رابطه با جسمم برقرار کردم اونم لبخند زده و هنگام دیدنش به من هم زل زد اما در این وقت ها مادرش هم بودو من نمیتونستم برم جلو مادرش این کارو بکنم تازه خونشونم بلدم اما از خونه بیرون نمیاد چجوری بکشونمش یه گوشی بعد کارمو انجام بدم شاید تو عید ببینمش

    1. میثم می گوید

      منم عاجق یه دختر بودم همسایمون بود دوسال با خودم کلنجار رفتم اخرشم از محلمون رفتن الان یه ساله که ندیدمش داداش توهم سعی کن دل‌ رو بزنی به دریا
      تا دیر نشده

  14. Arash می گوید

    سلام من مطالب بالا رو با دقت مطالعه کردم و اون ها رم انجام دادام. من خودم ۱۹سالمه و در محل کار عاشق دختر هم سن خودم(۱۹ساله) شدم من تا چند ماه اصلا نمیتونستم بهش بگم که من ازت خوشم اومده بنا بر همون ترس و استرس و….ولی بعد از چند مدت که پی وی تلگرام شو پیدا کردم. بعد که رفتم پی وی تا یک ماه هم اونجا ترس و استرس داشتم. من تو پی وی سلام و احوال پرسی اینارو انجام میدام ولی ایشون میگفت خودتو معرفی کن ولی من چون میترسیدم که نشه یا نه بگه اسممو نمیگفتم و فقط میگفتم که تو منو میشناسی ایشون هم میگفت من تو رو نمیشناسم و بلاک میکرد بعد از یک ماه بلاک شدن خلاصه اسممو گفتم. ایشون اولش به من گفتن که شما دارید با من شوخی می کنید که ازت خوشم میاد. ولی من گفتم نه من واقعا دوستون دارم.بعد یکی دو روز ایشون گفتن که ما به در هم نمیخوریم. بعد چند روز دیگه گفتن که من خودم دوست پسر دارم. (بعد من بهشون گفتم مگه نگفتید که از این رابطه ها بدم میاد) دوباره بعد چند روز یک بهانه جدید آورد وگفت من به درد تو نمیخورم اصلا من هیچ حسی به تو ندارم.چیکار کنم که فراموشم کنی؟ من قسم میخورم که تا حالا با هیچ دختری نبودم واین خانم اولین نفری هست که من واقعا واقعا عاشقش شدم و نمیخوام به هیچ عنوان از دستش بدم. درسته مطلبم یکم طولانی شد ولی خواهش میکم چه چوری دلشو به دست بیارم خواهش میکنم.باتشکر

    1. محمد می گوید

      سلام ممنون از مطلب عالیتون ولی من عاشق دختری شدم که همسایه خونه قبلیمونه و فقط وقتی اونجا میرم شاید ببینمش که داره رد میشه
      لطفا راهنماییم کنید

      1. جرری می گوید

        منم دقیقا منتظرشم که فقط یک بارم شده ببینمش ولی از اون موقع که بهش گفتمو گفت رل دارم و اینا واقعا دوسش داشتم

      2. سامان می گوید

        ۱۸ سالمه ۷ ساله عاشق نوه خالمم ک همسن خودمه ولی روم نمیشه بهش بگم وقتی چشام بهش میفته تنم میلرزه

    2. مخ زن ردی می گوید

      دعوتش کن به یه کافی شاپ بعد حضوری حرفتو بزن

  15. عرفان می گوید

    سلام من ۱۶ سالمه نه چاق هستم نه لاغر نه صورتم زشته نه خیلی خوشگل قدم هم بلنده و هنوز نتوانستم دوس دختر پیدا کنم چیکار کنم مردم از تنهایی خیلی ناراحتم حتی یه بار فکر خودکشی هم به سرم زده چیکار کنم خیلی تنهام حتی خیلی ها رو میشناسم زشت هستن اسکل ولی دوس دختر دارن???

    1. میثم می گوید

      داداش اینو نگو ارزش مرد ر‌و میاری پایین چرا

      1. بابک می گوید

        وقتی پیام ها رو میخونم میبینم که همه اشتباه تایپی دارند دوستان برید درس و مشق هاتونو بنویسد زوده برای عشق و عاشقی

    2. فرشاد می گوید

      برا دوست دختر میخوای خودکشی کنی???نکن این کارو انشالله درست میشه.

    3. آیدا می گوید

      وای.دخترا.اینا.بخاطر.دوست.دختر.خودکشی.نکنند

      1. Sina می گوید

        نمیکنند نگران نیباش
        چون زیاد ارزش نداره مگر اینکه عشقی در میان باشع

  16. مهدی می گوید

    سلام به نظر من مطالبی که نوشتی کاملا اشتباه و برخلاف یافته های روانشناسی می باشد لطفا منبع اطلاعاتتون را به روز کنید.

  17. سیاوش می گوید

    سلام ممنون از مطالب مفید شما من توی یک عروسی با دختر خانمی آشنا شدم قرار شد به من زنگ بزنه تا از محل کارش دیدن کنم هنوز زنگ نزده ولی زنگ نزده خیلی دیر نشده اگر اس بدم ومطالبی را جمع به موفقیت در کار و زندگی بفرستم چطور ه

    1. محمدیاسین می گوید

      طبق تجربیات بنده هیچ وقت عاشق دختر در عروسی نشود چرا چون با ارایش غلیزشان شمارا گمراه می کنند نظرات همه ی شما را دیدم یکی نوشته بود اگه می خوای مخ بزنی جسور باشی شجاع باشی روی احساس عمل نکنید اینا همش دوروغ هست من یک راه خیلی خیلی خوب بلدم راهش نه هزینه بره و نه هوصله بر فقط به یک ماشین نیاز داری فرقی نداره چی باشه فقط جعبه داشته باشه بنداز داخل جعبه بروکه داری خود خانواده ی دختر التماس می کنند که بادختر من ازدواج کن اگر خدایی نکرده برخلاف بود نظرمن بود ودختر مقاومت کرد با بیل یا چکشی چوبی خلاصه چیزی بزن توسرش حالش جا بیاد من عاشق یکی شودم همش جواب نه می گفتن اومدم داخل خونه ی خودشون بیهوشش کردم و بردمش تمامممم داخل سایت اومدم این راه هارا پیشنهاد کرد یک نفر که سر رشته داشت و حرفه ای بود این راه را بهمگفت خداخیرش بده

      1. شهاب می گوید

        حق با شماست

  18. محمد می گوید

    سلام من عاشق یه دختری شدم که از خودم دوسال کوچیک تره اونم بدجوری عاشق منه و به من ثابت شده عشقش حالا مشکل من اینجاس که ممکنه یکی دیگه بیاد تو قلبش جای من؟

  19. aria می گوید

    سلام.من عاشق دختری هستم که ۱۴ سال از خودم بزرگتره.۸سال عاشقش بودم و هستم.این ۸ سال فکر میکردم این عشق یک طرفس.ولی جدود ۶ ماهه که خیلی صمیمی شدیم.حتی چن شب تا ساعت ۶ صبح حرف زدنمون طول کشید.حالا نمیدونم اونم همین حسو بهم داره یا فقط باهام احساس راحتی میکنه.نمیدونم بهش بگم یا نه؟کمکم کنید.دیگه مغزم نمیکشه?

  20. علیرضا می گوید

    سلام.
    من به نظر خودم جذتبیت کافی دازم ولی چون چاق هستم احساس میکنم وقتی ی خوام باکسی دوست شم اون از من به دلیل چاق بودنم خوشش نمیاد البته البته همه میگن جذاب هستی ولی خوب اینطوری فکر می کنم میشه راهنمایی کنید

    1. علیرضا می گوید

      کیبردم خرابه ایراد نگیردا ????

      1. ali می گوید

        نه داداش راحت باش

    2. پارسا می گوید

      برو اپلیکیشن تناسل اندام در سی روزو نصب کن منم نصب کردم خیلی از دوستامم راضی بودن

  21. ناشناس می گوید

    من الان هفده سالمه و هفت ساله عاشق یکیم ک تا حالا فقط پنج بار دیدمش الانم دوسال هفت ماهه ندیدمش هرکی میخونه دعا کنه برام هم بهش برسم هم ببینمش دلتنگشم

    1. محمدیاسین می گوید

      خسته نباشید تمام عمرت رفت داشی بنداز داخل گونی ببرش مثل ممد قلی تمامم ولی اگه به عنوان زن دوم می خوای بگیریش راه حل دیگه دارم ختم جلسه

  22. فرزین می گوید

    چه حس بدی هست وقتی همه‌ی موارد بالا رو یه جا نداشته باشی

    1. عباس می گوید

      سلام داداش همیشه یه جای کار می لنگه حتی فول امکانتام باشی بازم یجا میلنگه

  23. Ebikhan.gh می گوید

    سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
    یه کمکی ازتون میخام ….من۱۶سالمه و دختر خالم ۱۵سالشه
    بدجوری عاشقش شدم هر وقت میبینمش استرس میگیرم و قلبم دیوانه وار میزنه خودمو گم میکنم ولی در برخورد با دخترای دیگه اینطوری نیستم خیلی راحتم
    تقریبا دو ساله جذبش شدم و دو سال این حسو دارم و مطمئنم خیلی حسم جدیه خواهش میکنم کمکم کنید?

    1. mohammad می گوید

      بهش نزدیک شو و کارایی کن که جأاب باشی ولی اولش اونقد نزدیک نشو که ضایع باشی

  24. Xxx می گوید

    منم عاشقم☹️

    1. Fucker می گوید

      اونی که تو میگی عشق نیست حشریته

      1. محمدیاسین می گوید

        تجربه داری من یک راحل دارم بروو انقدر نزدیکش شو بهش بگو خداوکیلی شبی ۱۰۰تومن بهت میدم خداوکیلی نیا اینجور جها

  25. محمد می گوید

    جدی باش و کارایی کن که بهت جذب شه بهش نزدیک شو ولی نه اونقد که خودتو ضایع کنی

  26. استیو می گوید

    سلام.آقا من ۱۴ سالمه عاشق یه دختر هستم تو کوچمون.هم سنمه.اولین نفر تو کوچه من شناختمش.منو رفیقم رفته بودیم دنبال رفیقمون.یهو این درو وا کرد.سلام دادم خیلی یهویی اون متعجب شد رفتم تو.هر روز تو تابستون هم دیگرو میدیدیم(غیر واضح)مثلا تو بازی یا وقتی ی گوشه نشسته.وقتی میره خونه میشستم پشت پنجرش.میمومد دم پنجره.فکنم اونم دوستم داره.عشقم بهش ساده نیست ک بگذرم اما واقعا ی مشکلی هست.یه نفر دیگه هم اونو میخواد.پنجره اونا روبه رو پنجره اوناس.اما من تو همون کوچه اما یکم دورترم.الان من میخوام برم جلو شروع کنم پیشنهاد والیبال بدم.اما میترسم اون یکیو بخواد یوقت.از طرفی شاید مامان باباش منو نشناسن و بدبرداشت کنن.لطفا سریع پاسخ بدید خیلی تو فکرشم تو امتحانا فکرم درگیره.ی ساله عاشقشم.زودتر پاسخ بدید لطفا‌ممنون.

    1. Matin می گوید

      خوش تیپ این یه قانونه که در زمانی که فک میکنی کوچک ترین توجهی نمی کنه در واقع داره بهت نگاه میکنه و تو قلبش بهت محبت داره
      برو جلو نترس

      1. عبدالله می گوید

        پسره به پدر یا مادر یا خواهرش بگه و اونا یطوی به باباش اطلاع بدن بهتر تا خود پسره بره جلو..

  27. معراج می گوید

    من عاشق یه دختری شدم که یک سال از من بزرگ تر چه کنم

  28. نوید می گوید

    سلام من عاشق یک دختر شدم که دوسال از خودم بزرگتره من ۱۴واون ۱۶سالشه . فکر میکنم این حس یک طرفس ولی بازم با همین حال با هم صمیمی هستیم . هی میخوام بهش بگم و پیشنهاد دوستی بدم نمیتونم . ولی اون میدونه من دوسش دا م

  29. Hossein می گوید

    سلام دوستان من ۱۴سالمه و عاشق ی دختر ۱۳ساله شدم که همسایمونه و درخواستمو بهش دادم قبول کرده و ب پسر خالش گفتم که ۱۶سالشه گفتم عاشق دختر خالتم و اونم گفت اون باباش مرده و دایی هام و مامانش خیلی خیلی حساسن روش و گفت اونو از فکرت بیرون کن چون بفهمن زندت نمیزارن ب نظرتون چیکار کنم نمیتونم ازش دست بکشم خیلی عاشقشم ترو خدا ی خوبی در حق برادرتون کنید و ی راه حل بزارید جلوم . ترو خدا زود جواب بدین

  30. شهرام خان می گوید

    سلام دوستان خواهشا دنبال دخترنیفتین من عاشق ی دختری شدم دوسال دنبالش افتادم جواب نداد دیگ حس عشق وعاشقی تووجودم مرده الان خیلی راحت مخ هردختریوبخام میزنم اماتاحالابه هیچ کس حسی نداشتم مطمعنم توزندگی آیندمم دچارمشکل میشم خواهشا شمااینکارونکنید

    1. ایداتیموری می گوید

      فکر.کنم.تورم.میشناسم.اقا.شهرام.جان

      1. احمد می گوید

        خواهش میکنم دوست عزیز

  31. Reza می گوید

    سلام من تقریبا ۱۸ سالمه عاشق یه دختری شدم که هم سنمع بهش درخواست دوستی دادم اما فکر میکنع عشقم بهش زود گزراست و آدم احساساتی نیست اما جواب نه هم بهم نگفت گفت میتونیم مثل رفیق باهم باشیم چکار کنم???؟

  32. Reza می گوید

    سلام مطالبتون عالی بود?

  33. Hossein می گوید

    سلام من۱۷سالمه وعاشق یه دخترشدم که ازمن یه سال کوچیک تره من الان۳ساله عاشقشم من بهش گفتم که عاشقشم ولی بهم جواب ردداد لطفا بهم کمک کنید باتشکر

    1. آیداتیموری می گوید

      خوب.دوباره.بگو.ما.دخترا.یکم.ناز.می.کنیم.
      دوباره.عاشق.تو.ابراز.کن.شاید.ما.بی.اهساس
      باشیم.ولی.اینو.درک.مکنیم.نا سلامتی
      اونم.دختره

  34. رضا می گوید

    سلام من پسر ۱۷ساله ای هستم نمیدونم چطور به یک دختر شماره بدم هرچی میگم ..مثلا. چه تیپی یا نگاه این همه هلو الان که فصلش نی دخترا هی. منو ضایع میکنن. پس باید چی بگم……لطفا بگید

  35. ha+f//13 می گوید

    سلام. من پسری خوش تیپ مدرن و اهل تکنلوژی ام برنامه نویسی پیکنم و مینی گیم ویندوز و لینوکس میسازم. و هشت ساله که پیانومیرم(از بچگی) قدم ۱۶۵ ووزنم۶۰ هست. شوخم و خوب دیگران رو میخندونم. رک و واصح و حساب شده حرف میزنم. با اعتپاد به نفسم. دوتا دختر هستن که دختر دوستای مامانمن. از بچگی میشناسمشون وچند ساله که به یکیشون هم به خاطر ظاهر هم رفتار احساس علا قه شدید دارم. اما تقریبا دیر به ویر همو میبینیم اما تو همین وقت ها تونستم جفتشونو جذب کنم . اما من بیماری تیک عصبی شدیدیدارم و اونا احساس دلسوزی رو بروز دادن. اما من برای خوب شدن هر تلاشیکردم و از علایقم زدم به خاطر اون یکی و متاسفانه پدرش چند ماه پیش فوت شد. در مراسم دردودل گرمی با هم داشتیم. اما من تا به حال به عنوان یک دوست معمولی با او بودم. احساس عشق کاملا دو طرفست و قوی اما به او نگفتم که دوستش دادم. اما یکی دو رفطار او یکهو واکنش عجیبی بود که مرا کمی رنجاند اما به گفته سایت ها طبعیست. من میترسم ناراحت شود یا پدر مادرش عصبانی یا فکر کند بخاطر مسایل جنسی میخواهمش یا میترسم ان دو رفتار در اینده نمونه های بزرگتر داشته باشد. یا کس دیگری هم در دل او باشد! لطفا من را راهنمایی کنید!! راستی ان دختر یک ماه از من بزرگتر است انیی یکماه کوچکتر. ایا باید بعد از دوستی کامل با او دختر دوم را ول کنم؟ ترو خدا جواب بدید!

  36. افشین می گوید

    سلام.من عاشق یه دختر شدم.اون چند روز از کوچمون رد شد ولی به من هم کموبیش نگاه میکرد.بعدش چند روز بعد تو خیابون منو دید بهم گفت ای خوشگله منم از ترس اینکه یکی از اشناها ببینه نگاش کردم ولی نتونستم چیزی بهش بگم.بنظرتون عاشقم شده یا واسه تفریح این حرفوزده؟

    1. پویــــρσყムـــــــا می گوید

      دادا اون دحتری که میگی دختر خیابونیه ولش کن اون معلوم نیس با چند تا پسر دیگه دوسته

    2. پارسا عبدی می گوید

      خیلی هم عالی

      عمو جون! هههه… عاشقی کجا بود پسر!
      معلوم سن وسالت کمه و بی تجربه ها…

      ولی مشکلی نیس داداش

      به عنوان کاربلد این داستان بهت میگم… اگه برنده داستان باشی و دستت بالا باشه به حرفم گوش کن:
      اون دختر که مشخصا بهت راه داده…
      از چیزهایی که خودت گفتی مشخصه زیاد چس نیست و اهل دله و دنبال بازی…
      شما هم خیلی شیک و مجلسی میری باهاش ردیف و رفیق میشی و دو روز دیگه هم با هم گره میخورید!
      همین!
      میرید. میایید. میخورید. میخوابید!
      خجالت و مجالت رو هم بی خیال!
      نقش یه احمق بازنده که همیشه مفلوک رو بازی نکن!
      کاملا از موضع دست بالا به داستان نگاه کن

      خلاصه…
      حالتون رو هم که کردید. هر زمان که نخواستید و با هم به آخر رسیدید و یا با عکس دیگه وفلان و بسار! اونوقت خیلی شبک و مجلسی باهم قطع کنید.

      ضمنا….
      نگو عمل اینایی که گفتم توی حرف راحته و توی عمل سخته…
      آره… مثل هر چیز دیگه ای نیاز به هوش داره… نیاز به تلاش داره… ولی نه در اون حدی که کسی نتونه از پسش بر بیاد… یکی بیشتر یکی کمتر!

      ولی موردایی مثل مورد تو که کلا داستانش جای دیگه ست و همه چیز ردبف و فراهمه….
      در واقع اون طرف بهت یه پاس گل ناب داده… نوبت شماست که یه جور خوشگل بکوبی تو دروازه!
      کفر نعمت نکن که قهر خدا دنبالشه!

      ؛))))))

      برو داش!
      برو که ببری!

      ففط امیدوارم این کامنت رو تایید کنید.

      دم شما هم گرم

  37. پویــــρσყムـــــــا می گوید

    سلام من چهارده سالمه الان از سر بیکاری به باشگاهتکواندو میرم ارشد باشگاهمون هستم کمرم هم مشکی دان دو هست تو تابستون که خونواده ها بچه هاشون رو میارن باشگاه تکواندو تا مشغول باشن و چون استادمون توی شهر های مختلف باشگاه زیاد داره و نمیتونه به همشون برسه واسه همین منو گفته که تمرین بدم تو باشگاهمون و توی باشگاهمون عاشق یه دختر شدم که داداش کوچیکشو میاره باشگاه خیلی هم خوشگل هس و توی باشگاه اصلاً ازم چشم بر نمیداره و بجز من به هیشکی نگاه نمی کنه فک می کنم میخواد یه چیزی بهم بگه ولی میترسه منم که بد تر از اون نمی دونم چیکار کنم خواهشاً راهنمایی کنین

  38. پویــــρσყムـــــــا می گوید

    خواهشاً یکم زود جواب بدین

  39. نیماخانی می گوید

    من ۱۵‌سالمه و عاشق دختر هم سن خودم شدم تقریبا یه ۶ ماهی میشه نمی تونم نظرم رو بهش بگم یه کم می ترسم که به من جواب منفی بده لطفا هر چه اگه میشه مشکل منو حل کنید

  40. عرفان می گوید

    سلام بچه ها من نمیدونم مشکلم چیه عاشق دختر های چادری میشم نمیدونم برای چی؟کسی هست دلیلشو بگه؟

  41. ahmad ekhtiaty می گوید

    سلام ببینید بچه ها کامنتاتون خیلی جالب بود ولی یه چیزی بگم که همه ی دخترایی که هستن همشون شبیه به هم دیگن فقط خوششون میاد که یه پسری رو گیرش بیارن و بعدش با رل زدن با یگی دیگه اونو ولش کنن و اوقاتشونو با عشق جدیدشون بگذرونن اصن از من که بپرسن میگم دخترا اصن نمیفهمن که عشق یعنی چی یعنی وقتی بفهمن که دوستشون داری جو میگیرتشونو دور برمیدارن حالا میل خودتونه ولی همتون مثل داداشم میمونین …a.e.t

  42. HamidR می گوید

    با سلام.بنده حمیدرضا هستم.۱۷ سال اصفهان.
    من عمرا نتونستم با دختری ارتباط داشته یا صحبت کنم(به قصد دوستی)
    الان هم توان مقابله با کسی و صحبت کردن رو ندارم.
    امیدوارم چند راهکار واقعا خوب بهم معرفی کنید.
    ممنون میشم

  43. Mehdi می گوید

    زود بهش بگید یه قانونی هیت که میگه تو نگی
    یکی دیگه بهش میگه ایکو یادتون باشه دلو بزن به دریا

    1. HamidR می گوید

      همین چگونه گفتنشو مشکل دارم…
      اصلا کپ می کنم.

  44. Arsalan می گوید

    من ۲۳سالمخ عاشقه یه زنه۴۰ساله شدم لطفا راهنمایی کنین????

  45. H______S______RT می گوید

    ….عشقای واقعی یه طرفس….

    بقیش یا از سر هوسه یا خوشگذرونی یا بچگی

    1. پویــــρσყムـــــــا می گوید

      موافقم چون من خودم یه دونه دارم یک طرفه که سه ساله درگیره اون عشقم

  46. امیرحسین می گوید

    با سلام من امیرحسین هستم ۱۶ سالمه و عاشق یه دختره شدم که دو سال از من کوچیک تره و خیلی وقته که میشناسمش موندم چی بگم بهش من از حرف زدن نمیترسم مسئله اینه که نمیدونم چی بگم و و باباش منو میشناسه لطفا جواب بدین

  47. ناشناس می گوید

    بالا قبلا هم پیام دادم مشکلم دلتنگی یک راهنمایی کنید چکار کنم موقعیتم جوریه ک یا یکی بمیره یا عروسی تا ببینمش الانم ۲سال ۹ ماهه ندیدمش موندم چکار کنم لطفا نظر بدید حتما منتظرم…

  48. محمد علی آخوندی می گوید

    سلام من عاشق دخترخالم شدم ولی اون یکسال از من بزرگتره من ۱۶ سالمه و اون ۱۷
    میخام بدونم بهش بگم یا قیدشو بزنم

  49. armin می گوید

    سلام دوستان من ۱۷ سالم و به دخری ۲۱ سال عاشق شدم فقط همه مشکل مارو سن میگن هیچکسی راضی نیست دختره اول قبول کرده بود ولی بعد از شنیدن هرف دیگران کمکم نظرش عوض شده چطوری همه رو راضی کنم البته سوع تفاهم نشه من میخوام بعد از ۴ سال باهاش ازدواج کنم

  50. Ali می گوید

    سلام من علی هستم ۱۴سالمه قدم ۱۶۳و حدودا ۴۸کیلو هستم هم قیافه دارم و هم نوشتیپ عاشق یه دختر هم سن و سال خودم شدم ولی نمیدونم چجوری بهش بگم خیلی کمرو هستم و اونم خیلی باحجاب البته هیچ آشناییتی با هم نداریم

    1. shahab می گوید

      سلام سلام من عاشق یه دختره شدم که امروز به خاطرش دعوا کردم ایا کار صحیحی بود یا اشتباه فقط هم یه بار دیدمش اما انگار از ته قلبم دوسش دارم لطفا کمکم کنید چی جوری بهش بگم دوسش دارم❤ شهاب۱۴تهران

      1. محمد رضا می گوید

        سلام .محمد رضا هستم بچه زاهدان ۱۴سالمه قدم ۱۷۵و وزنم ۵۳ من عاشق یه دختر ۱۳ساله شدم و همسایمونه خونش درست روبه روی ما هست .از نگاه هایی که به من میکنه فکر کنم نظرش نسبت به من مثبته گاهی اوغات هم یواشکی از بالای پشت بوم خونمون جاسوسیشو میکردم و دیدم هر وقت میخواد از خونه بیاد بیرون اول در خونه ما رو نگاه میکنه بعد میره میترسم نظرمو بهش بگم چون.باباش بابامو میشناسه و در ارطباطن موندم چیکار کنم بهم جذب بشه یعنی یک هزارم درصد هم ممکن نیست که حالا حالاها باهاش ارطباط بر قرار کنم کمکم کنید ممنونتون میشم مرسی

  51. masud می گوید

    سلام بذارید منم از زندگیم بگم من چهارسال پیش عاشق یه دختره شدم که بیوه بود ویه پسر داشت نمیدونم با اخلاق ورفتاری که از خودم داشتم چجوری دلبستش شدم بخداقسم با اولین نیگاکردن بهش همونجا از خدا خواستم وگفتم خدایا بعد بیست وهفت سال کاش این زن من بود بعدگفتم خدایا غلط کردم من وکجا این کجا دقیقا بعد یه هفته باواسطه باهاش اشنا شدم وهمونجا بدون ترس حرف دلمو بهش گفتم اولش شوکه شد وبهم گفت نمیشه تو مجردی ومن دوبار شکست تو زندگیم خوردم وخونوادت راضی نمیشن و…. اما من مثمم بودم واونم پذیرفت تا ایکه ازدواج کردیم والان یه پسر یه ماهه دارم

  52. حسن می گوید

    متوجه نمیشم چطور ممکنه پسری که امکانات ازدواج رو داره و مشکلی پیش روش نیست از این بابت نتونه پا پیش بذاره و دختری که دوسش داره رو بدست بیاره!

  53. Wolf می گوید

    اونی که عاشق نیست همون بهتر که نباشه

  54. Mohsen می گوید

    سلام من تو دانسگاه از یه دختر خیلی خوشم اومده(نه از روی هوس)رفتم از نت و بعد هم تو دانشگاه باهاش حرف زدم الانم خیلی صمیمی هستیم ولی نمیدونم اونم از من خوشش اومده یا نه و نمیدونم که کار درستی میکنم که باهاش دوست صمیمی میشم یانه.نمیدونم کی بهش بگم که دوسش دارم.لطفا راهنمایی بکنین

    1. مخ زن ردی می گوید

      سلام ازش بپرس کسی توزندیگشه اگه گفت نه پیشنهادتو بده اگرم گفت چرا پرسیدی بازم پیشنهادتو بده اگه بحثو عوض یعنی یکی هست

  55. بهنام می گوید

    سلام من۱۶ سالمه قد بلندم چهره ام خوشگله از نظر مالی دستم پره ولی متاسفانه دوست دختر ندارم خیلی ناراحتم مخ زنی اصلا بلد نیستم یه ساله برای همین موضوع سیگار میکشم به خدا مردم از تنهایی یکی به دادم برسه

  56. طاها می گوید

    با سلام
    من یک پسر ۱۴ سالمه از هر نظری هیچ مشکلی ندارم خدارو شکر ولی اونی که عاشقش شدم ده سالشه موندم بهش نگم از دستش میدم با بهش بگم از دستش میدم آخه خیلی بچه است ولی احساس میکنم خیلی میفهمه لطفا کمکم کنید ممنون

    1. Ayda می گوید

      طاهر.کوچولو.من.۱۶سالمه.ولی.عاشق.نشدم.توچتور
      عاشق.شودی.دخترا.از.پسر.ترسو.خششون
      نمی.یاد.پس.ابراز.کناون.کوچیکه.اگر.تو
      ازدواج.نکنی

    2. پارسا می گوید

      ههههه

      شوکولاااااتای منووووو کی برداااااشتههههه!!

      عمو جون… شما ها که الان فعلا وقت دکتر بازیتونه… همون دکتر بازی رو بکنید دیگه… محدودیتی هم نداره که جوجو!

  57. ناشناس می گوید

    سلام بچها بالاخره بعد ۳سال دیدمش از هرکی ک برام دعا کرده ممنونم نوشته قبلی هم با همین اسمم تقریبا وسطا بود با تشکر

  58. mahd می گوید

    سلام من پسری ۱۷ ساله هستم و عاشق دختر پسر عموی بابام شدم …اونم همسن من هس …دختری خوب …پاک و با حیا هس …ما تو خونه اونا مستاجریم و وضع مالی متوسطی داریم …وضع مال اونا خوبه ولی پولدار ۵۰۰ یا ۶۰۰ میلیونی هس باباش نه زیاد …من پیش برادر و پدر و مادرش اعتبار خوبی دارم به باباش کمک زیادی کردم و برا مامانش هم گل های زیادی دادم اخه من گل کاریم عالیه و بهشون خیلی کمک کردم …با برادرش هم رفیق هستم میونه ام خوبه باهاش …من و دختر پسرعموی بابام خیلی باهم حرف نمیزنیم ولی وقتی ام که حرف میزنیم همدیگه رو به اسم کوچیک صدا میزنیم …من عاشق خود دختره هستم نه پول باباش …من تو تیزهوشان درس میخونم و پسری خوب و پاک هستم و … ما و اونا رفت و آمد داریم با هم …حالا من سوالم اینه که من میخواهم از الان باهاش دوست بشم ولی نمیدونم چجوری شروع کنم ?چجوری بهش بگم ? اول از چی شروع کنم ?فقط یه خواهشی دارم که نگید دوستی میان پسر و دختر بد هس ?و اینکه من میترسم این دختر بره به باباش بگه ! لطفا راهنماییم کنین که چجوری شروع کنم ?و اینکه پول چقدر برا دخترا اهمیت داره؟میترسم زود شوهر کنه بره…

  59. هادى اسدى می گوید

    من موندم دلار ١٠ هزار شده طلا و سکه سر به فلک کشیده کسی نفت مملکتو نمی خره وضعیت اقتصادى کشور افتضاحه خاشقجی مرده مخفیکاه بن لادن بیدا شده فصل ۵ فرار از زندان هم اومده ولى شما هنوز دغدغتون اینکه مخ یه دافو بزنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وات د فاز

  60. شت بوی می گوید

    بهترین راه جذب دختر اینه ک سمتش نری…

    با هوشاش میدونن

  61. حسین می گوید

    سلام
    من ۲۱ سالمه و دوساله عاشقم هم کلاسیم توی دانشگاه شدم.
    دختر مذهبی هست و نمیتونم باهاش رابطه ای برقرار کنم
    خودم هم اهل رابطه نیستم ولی میترسم از دستش بدم.
    به نظرتون چیکار کنم؟

  62. حسین می گوید

    سلام من عاشق یه دختری شدم ۳ سال از خودم بزرگتره بنظرتون عیبی نداره؟؟؟

    1. Mm می گوید

      منم
      ولی شانستو امتحان کن

  63. A می گوید

    سلام، من ۱۵ سالمه، عاشق یه دخترم چیکار کنم؟!

  64. دیاکو می گوید

    سلام من تو یه محله زندگی میکنم ۱۹سالمه یه دوست صمیمیم با یه دهتر عشق هستن قصدشون جدیه الان رفیق اون دختره به من پیشتهاد داده منم قبول کردم چون منم دوسش داشتم یه ماه میگزره اما دختره تا حالا نه بهم زنگ میزنه نه اس میده فقط میرم لو ندرسه یکم حرف میزنیم
    همین بهش میگم چرا زنگ نمیزنی میگه میترسم کسی بفهمه اعتناد نداره بهم الان دیروز به دوستم گفته بود بهش بگو بزار رابطمون تموم بشه همین الان به نظرتون من چیکار کنم جون خودتون کمکم کنید

  65. محمد می گوید

    چرا فقط پسرا میگن ما عاشق شدیم. چرا یه بار تو این نظرات یه دختر نگفت عاشقم ، کمکم کنید؟

    1. ali می گوید

      پسرا بد بخت ترین موجودات رو زمین هستن اولیش خودم

  66. رضا می گوید

    سلام من ۱۸سالمه وتقریبا زیاد طرف دخترا نمیرفتم اما یه روز تو محل کار یه دختر را دیدم که همش بهش فکر میکنم از ذهنم بیرون نمیره دوستش دارم یه نه ماه میشه اون تو یه مغازه کار میکردو من تو یه مغازه دیگه همش با یه بهونه ای میرفتم سراغش ببینمش
    بعد ڄند وقت نرفتم کار وبعد تو مدرسه ها رفتم کار اون تو مغازه نبود یه روز دوباره رفتم ودیدمش اونجا اونم منا دید ومن خندیم بعد اومد طرف من وگفت سلام بلد نیستی
    منم دستو پامو گم کرده بودم بعد دوباره به بهونه های مختلف رفتم مغازشونو هی سلامش کردم و لبخند زدم دیدم یهو گفت نیشتو ببند بڄه پرو واز اون روز به بعد محل بهم نمیزاره اصلا باید ڄیکار کنم لطفا کمکم کنید خیلی داغونم بخاطر اون مصرف الکل وسیکار خیلی بیشتر مصرف میکنم داغون شدم همش فکر اونو میکنم بخاطر همین عرق میخورم که مثت باشم که کمتر فکرم در گیرش باشه

  67. Arya می گوید

    سلام من دو ساله عاشق یه دختر هستم هم سن هستیم یه بار تو تلگرام بهش گفتم راضی نشد حالا می خواهم دو باره بهش بگم تورو خدا خیلی دوسش دارم راهنماییم کنید خیلی ازتون ممنون می شم اینم آیدی تلگرام

  68. جلال می گوید

    من خیلی وقته به یه دختر علاقه مند هستم واون با کسی دیگه هست چجوری مینونم اونو به طرف خودم بکشم میتونید راهنمایم کنید

  69. ابوالفضل می گوید

    سلام.من۱۴سالمه عاشق یک دختر ۱۳ساله شدم وقتی از پیشش رد میشم تعقیبم میکنه و هر دقیقه نگام میکنه چشم از روم بر نمیداره میترسم اگه برم جلو ب مامانش بگه خانوادش خیلی آدم های خوبی نیستن حالا من باید چیکار کنم

    1. قاضی می گوید

      شما مسواکت رو بزن و به مامان شب بخیر بگو و لالا !

      آباریک الله گل پسر…
      بدددددووووو تا مامانی نیومده اوف اوفت نکرده!

      :)))))))))

  70. رامین می گوید

    سلام من ۱۷سالمه .من عاشق یه دختر هم سنم شدم ..به طور شانسی شمارشو گیر اوردم ..وبعد باهاش در ارطبات بودم تا یهو مامانش فهمید و رابطه مارو خراب کرد …بعدر من به مامانش حرف زدم بعد او از این کارمن ناراحت شد …خلاصه قهریم ..والعان رو نمیشه بهش بزنگم …اگه ام بهاش تماس بگیرم ..باهام خوب نمیشه ..کمکن کنید چجور مخشو بزنم دوباره بیاد داخل راه ..دوست شیم

    1. عبدالله می گوید

      با آبروی خودت بیشتر بازی نکنید بهتره..

  71. Milad می گوید

    من هیچکس رو هنوز پیدا نکردمولی یکی رو به صورت مجازی هم صحبت کردم گفتم شما کفترم رو اون ورا ندیدی

  72. عمو حسین می گوید

    بابا عشق و عاشقی هم بچه بازی شده ۱۶ و ۱۷ ساله ها عاشق شدن خدا بخیر کنه داریم به گجا مریم ما بابا عزیز ان بچه این احساسات شما زود گذره زیاد جدی نگیرید

  73. Ashkan می گوید

    سلام میخواستم از دختر خانوم ها ی راهنمایی بگیرم.
    من تازه رفتم تو ۱۸ ولی تا الان خیلی خواستم با کسی دوست شم ولی نشده (مثلااز نظر اینکه نمیدونم چجوری بحث بندازمو…).میخواستم ی راهنماییم کنید ک چیکارکنم.ممنون

    1. Rezam می گوید

      دیونه‌ای دخب چیه باو فقط خودت چ کم داری مگع

  74. ماکان می گوید

    سلام من ۱۷ سالمه و اصلا نمیخوام عاشق بشم الان وقت عاشقی نیست که الان وقت تلاشه که به هدفم برسم بای

    1. حمیدررضا می گوید

      موفق باشی

  75. محمد می گوید

    سلام، من خیلی وقته عاشق دختری خیلی با کلاس و جذاب شدم و البته فامیلم هست و خیلی دوسش دارم. ولی مشکل اینجاس که ازم ۴ سال بزرگتره ولی نمیدونم چجوری مخشو بزنم و عاشق خودم کنم اگه کسی میتونه کمکم کنه.

  76. ahsan می گوید

    سلام یع خاهش از شما دارم من عاشق یه دختر شودم اسمش الهه است پاه بمن نمیده روزها ی تازه آشنایی مونخوب بود تازه گی به هم خورد لطفا راهنماییم کنید ممنون!

  77. Amir Hossein می گوید

    من ۱۶ سالمه یکیو دوس دارم کع ی سال ا خودم بزرگ تره.ب نظرتون برم جلو جواب اوکی میده یا نه/:

  78. Mostafa می گوید

    سلام خسته نباشید من یه دختری تو راه مدرسه دیدم که با دو تا با دوستاش میره مدرسه ازش خوشم اومده هر روز هم میبینمش هفته دو بار میرم دنبالش تا دم خونه میبرمش یه بار تا دم مدرسه اش رفتمم منو با دوستش فحش داد بعضی اوقات که میرم در خونش چهره اش عصبی و خشمگین دیده میشه چجوری مخشو بزنمم حتی من واسه زندگی میخوامش چجوری؟؟؟/ کمکمم کنید

  79. Matisa می گوید

    سلام . من پسر کلاس دهم هستم عاشق یه دختر شدم اون کلاس یازدهمه هر چند وقت یه بارم میبینمش ولی روم نمیشه به هیچکی بگم که دوسش دارم مارفت و آمد خانوادگی داریم .اگه نظی دارید میتونید راهکار هایی بهم نشون بدید

  80. حامد می گوید

    سلام مطالب خواندم نسبتا درست بود اما اشتباهاتی هم وجود دارد اشتباهاتی که نمی دانم برای روحیه دادن به دوستان نوشته شده یا نگرش نویسنده محترم.خلاصه اشتباهاتی وجود دارد مثلا زیبایی خیلی مهم نیست اشتباهی که نگرش نویسنده محترم یا حواس تون باشد جدی بودن و این که جنتلمن رفتار کنید خیلی مهم تر از با مزه بودن هرگز دلقک بازی در نیاورید البته منظورم برای دختر بالای ۱۵ سال با مزه باشید اما مواظب حرف هاتون باشید.سعی کنید بیش از سلام کردن بهش نزدیک بشوید سلام کردن تنها این روز ها بیشتر امبلی پسر نشان می دهد تا علاقه جلو تر بروید بیشتر حرف بزنید.فاصله خودتون حفظ کنید نگذارید معذب باشید محیط چک کنید هر محیطی مناسب ارتباط بر قرار کردن نیست.

  81. Sh.... می گوید

    من عاشق یک دختر شدم بهش درخواست دادم
    خیلی همو دوست داریم ولی بهم جواب منفی داد
    وقتی ازش علتشو پرسیدم گفت میترسە
    قول هم دادە منتظرم بمونه.
    لطفا کمکم کنید چطور راضیش کنم؟

  82. Aryan می گوید

    سلام من ۱۷ سالمه که یه سالی هس عاشق یه دختری شدم و تقریبا هر روز از کنارش رد میشم اما نمیدونم چطوری بش بگم که دوسش دارم لطفا بهم کمک کنید.

  83. شاهین می گوید

    سلام ببخشید من دو سال پیش عاشق یه دختر شدم ولی اون نمیدونست بعد به یکی از رفیقام گفتم که عاشقشم ولی رفیقام رفت بهش گفت.من۱۴سالمه اونم همسن منه.هیچی دیگه داشتم کم کم پیش می رفتم که یارو لوم داد.هیچی دیگه دختره کلی فحشم داد.بعد ما هرروز همو می دیدیم.باباش یه مغازه کنار خونشون داشت ما هم همسایه بودیم بابام پیش باباش کار میکرد و بابام دختره رو میشناخت و میدونست عاشقشم.بابام بهش گفت که شاهین یه نفرو خیلی دوست داره دختره هم گفت میدونم منم ولی من یه نفر دیگرو دوس دارم.راستشو بخواین شمارشو پیدا کردم اما جرعت نمیکنم بهش پی ام بدم.واقعا خیلی دوسش دارم ولی اون فقط منو نگاه میکنه.نظرتون راجب این چیه که بهش پی ام بدم یا ندم.لطفا یه راه حل بهم بدین ممنون

  84. ali می گوید

    سلام علی هستم ۱۸ساله عاشق دختری شدم قبلا همساده شمارشو از موبایل مادرش گرفتم بهش پیام دادم وقتی فهمید عاشقش هستم اونم یه جوریایی عاشقم شد ولی نمیدوستم چجوری عشقمون نگه دارم هیچ هسی به بقیه دخترا نداشتم فقط خودشو میخواستم زیاد همو ملاقات میکردیم از کلاسش میزد تا با من باشه باهم میرفتیم بیرون ولی بعد چند مدت مادرش فهمید باعث شد مدتی همو نبینیم تاقت دوریشو نداشتم خودمو دار زدم ولی متسفانه شانس نداشتم بابام بند دار برید هه خیلی زیاد دست به خود کوشی زدم وقتی اون میدونس خودکوشی کردم دیگه حسش بهم کمتر شد نمیدونم چرا هنوزم میخوامش با خودم عهد بستم یا خودش یاهیچ کس ولی اون اینجوری نیس ازم متنفر شده نمیدونم شاید از ترس ابروی خانوادش نمیتونه باهام باشه ببخشید طولانی شد اگ میشه راهنماییم کنید ممنون

    1. سجاد می گوید

      داداش هر کس ی صلیقه ای داشته اون هیچ وقت پسر ضعیفو نمیخواد تو از خودت ضعف نشون دادی
      یا قوی میبودی هی میرفتی پیش خانوادش تو به خانواد میگفتی با پا فشاری میتونستی به جای برسی با ضعیف بودن ن چون میگ پس فردا ازدواج کنم ی مشکل پیش بیاد میره خود کشی میکنه
      به نظر من ی تیری تو تاریکی بزن قوی بودنتو نشون بده نشده هر چقد شد سعی کن
      نشد بدون اگ با اون باشی روز خوشی رو نداری چون ی سنگ بزرگ خدا گذاشته جلوت ک نشه از تو مراقبت کنه
      پس ایند با ینفر دیگ ن با اون مطمن باشه هر عمی که انجام میشه تو دنیا ی برنامه ریزی از قبل شده
      ای دی تلگراممه خواستی بیا بحرفیم

    2. قاضی می گوید

      اسکول!

      :))))

      بچه جون… قرص بخور… تعداد بالا هم قرص بخور!

      تو این سن منقرض بشی بهتره… یه وقت دو روز دیگه ازدواج مزدواج میکنی و این ژن معیوبت بیشتر در زمین باقی میمونه!

  85. سجاد می گوید

    سلام دوستانی که عاشق دخترای هستن که تو سن ۱۵ یا ۱۷ هستن ی نظری میدم تو اون سن دخترا دنبال پسرای هستن ک اسمش بیشتره بین دخترا پخش شده باش پسر معروف باشه
    سعی کن اعتماد بنفس داشته باشی جسور سعی کن خنده رو از همون اولش رو لبش بیاری
    سعی نکن سبک بازی در بیاری چون تو سری خور میشی

    1. Ayhan می گوید

      فقددلتونو بزنید به دریا مثل خودمـ

  86. مهدي می گوید

    سلام دوستان امیدوارم خوب باشید
    لطفا کمکم کنید حون چند وقته با هر دختری قرار میذارم فقط یک جلسه باهام میاد بیرون و دیگه نمیاد یا بعد چند روز دیگه جوابم رو نمیده یکیشون گفت حسی بهت ندارم بای
    لطفا اگر مشکلی دارم راهنمااییم کنید چون تنها شدم مدتیه
    من خیلی با احترام باهاشون برخورد میکنم و اعتماد ب نفس پایین هم ندارم
    اگه کمکم کنید ممنون میشم بهم راه حل بدید

  87. amir می گوید

    سلام من عاشق دختر خاله ام شدم که یک سال از من کوچک تره و مشکل من اینجاست که اون خیلی مذهبی است .
    من نمی دونم چه کار باید بکنم لطفا کمکم کنید

    1. خدا می گوید

      تو هم مذهبی شو
      اگه دوستش داری وایسا دانشگات تموشه بعد برو خاستگاری

      1. بابا می گوید

        تو چی میگی زبون بسته!

    2. من می گوید

      یاد بگیر مخشو بزنی که از این چرندیات دور بشه

  88. alireza می گوید

    سلام من ۱۷ سالمه یک سال و نمیه عاشق ی دختر ی سال از خودم کوچیکتر شدم و اون لزبین هست و خونشون شیرازه ولی ما تهران – تکلیف چیه ؟؟

    1. سیامک می گوید

      هیچی بد بخت شدی پس چرا عاشقش شدی خدا بگم چکارت کنه؟

  89. ahmdrza می گوید

    سلام نمیدونم این یه مشکله ک من دارم یا فرصت
    هر جا میرم دخترا عاشقم میشن و بر و بر نگام میکنن منم که خیلی پسر کم روییم نگاشون نمیکنم دیروز تو کتابخونه چنتا دختر بودن هی نگام میکردن و خندیدن نمیدونم چیکار کنم ک اینقد عاشقم نشن حالا این هیچی دخترا خودشون میان بهم پیام میدن و التماس میکنن ک باهاشون دوس بشم هر پی بخای بهت میدیم فقط ی بار نگامون کن اینم بگم من ۱۹ سالمه

  90. ??????????نامعلوم می گوید

    پن چند ساله یه دحتره رو دوس دارم ولی دحتر عمومه ولی نمیدونم چجور بهش بگم واقعا از ته قلب دوسش دادم من به این چیز هایی ته اوم بالا نوشته اید علاقه اب ندارم چون هیچ از این شخصیت ها رو ندارم و نمیخوام ونمیخوام جوه کسی بدبشم و جلو دیگری خوب من موندم تو دوراهی من مثل شما ها دلم دریا نیس که برم بگم یه راهی پیشنهاد بدیدیه راهی که بتونم بهش علاقه نشون بدم

    1. پارسا عبدی می گوید

      از من به عنوان کاردان این داستان بهت نصیحت… خودت علاف هیییییچ دختری نکن…
      یعنی تونستی باهاش باشی به صورت بی دردسر که هیچ ولی اگر برات کسر شآن و حقارت و حماقت دز پی داره… بزن به سقف! تمام

      ولیکن اینا همش نیازمند اینه که یه مقدار قوی باشی
      حالا اینکه چطوری میخوای خودت رو قوی کنی اونو دیگه خود دانی!

    2. يه دختر خانوم می گوید

      سلام آقا پسر من خودم یه دخترم به پسرعموم علاقه دارم چون مذهبی هستم قطعا دلم نمیخواد بیاد بهم بگه که اره دختر عمو من تورو دوست دارم،نه اصلا ازش توقع ندارم ولی میتونه با کارایی که میکنه بهم اینو بفهمونه ما خانوما خیلی ریز بین زیرکیم و هیچی از نظرمون پنهون نمی مونه،بهت پیشنهاد میکنم اگ سنت زیاده با خانواده در میون بزاری بری خاستگاریش ولی اگ سنت کمه فقط با زبان بدنت بهش بفهمونی.اگرم که مثل من دیر پونزده سالی صبر ک بلوغ اقلیت کامل شه بعد حتی ممکنه تا اون زمان حست از بین بره.من خودمم در مورد حس زودگذره نوجوانی زیاد فهمیدم برا همین به حسم دیگ اهمیت نمیدم و اگ خدا بخواد فراموشش میکنم ولا من بچه رو چه به عشق ووعاشقی.خخخخخخخ

  91. پارسا عبدی می گوید

    به عمل کار برآید به سخندانی نیست!

    🙂

    حالا فعلا مشق کنید تا دست خطتون کم کم خوب شه!

    :)))))

    1. ارین می گوید

      هر هر هر

  92. سجاد می گوید

    سلام خسته نباشید.. سوال داشتم
    ۱- تازه با دختری دوست شدمه و در اوج گفتگو میگم فعلا کاری نداری و خداحافظی می کنه من باید در مقابل چکار کنم
    ٢- اینکه دیر بعضی وقت ها جواب میده …ایا من براش بنویسم چرا دیر جواب میدی؟یا وقتی میخاد بره بگم کجا میری؟ چکار کنم؟؟؟
    ممنون

  93. امیر می گوید

    سلام دوستان من مطالب را با دقت خواندم . من پسری ۱۲ ساله ام که عاشق دختر خاله پسر همسایه مان شدم . بهش گفتم که من عاشق تو هم و آن هم گفت منم دوستت دارم و جواب مثبت را ازش گرفتم. مشکل اینجاست که پسر همسایه مان گفته دیگه تو حق نداری با آن صحبت کنی آن هم قبول کرده .حالا می خوام از شما کمک بگیرم تا چجوری دوباره بهش نزدیک بشم؟

  94. ارین می گوید

    از نظر من هیچ ربطی ب سن و سال نداره من خودم پسرم و ۱۲ سالمه و عاشق شدم چه ربطی داره میگی اون جای بچته فلانو بسان و کن عمو

  95. محمدمهدی می گوید

    :/ دخترا فقط دنبال پولن همبن

    1. پارسا می گوید

      افرین همینه احسنت زدی تو خال من تا الان هیچ دختریو ندیدم دنبال پول نباشه‌ حتی پولداراشون ک من دارمش ولی دو تا دختر عاشق من هستن خودمم به چشم دیدم که یکیشون دوست ندارم من الان یکم چاقم ولی با این حال اون دوتا عاشق من هستن

    2. Beta می گوید

      سخت در اشتباهی آقا

  96. Kianoosh می گوید

    سلام
    من یه پسر ۱۷ ساله هستم و عاشق یه دختر ۱۶ ساله شدم ولی نمیتونم بهش بگم چون میترسم اصلا تو این فاز ها نباشه چه توصیه ای بهم میکنید

  97. پریا می گوید

    من خودم ی روزی عاشق یه پسری شدمو هر روز به فکرش بودم .هر پسری رو میدیدم میگفتم مهدی من از همشون بهتره .حتی براش گریه کردم
    ولی گذشت
    فهمیدم که ادم توی سن ۲۵ سال به بالا مجنون واقعی میشه.
    با اینکه سنم ۱۶ ولی سعیمو میکنم که هوس و با عشق واقعی اشتباه نگیرم ._.

    1. حسین می گوید

      باسلام ..من اتفاقی این صفحه رو باز کردم ..ولی با نظرتون موافقم …عشق خیلی عمیقه

  98. پریا می گوید

    به نظرم بیشتر دخترا دنبال پسرای جلف نیستن پسر باید مرد باشه تا دختر بتونه بهش تکیه کنه.

  99. حسین می گوید

    باسلام..اعتماد به نفس ومثبت فکر کردن همیشه موفقت میکنه ،پس یاد بگیر از قبل خودتو برنده این بازی بدون ..نه بازنده …اینطوری مطمئن باش میبری داداشم

  100. مهرداد می گوید

    سلام-تا ۳۰ سالگی عاشق نشید-چون ۳۰ سالگی دیکه عاشق نمیشی