دنیا فنی زاده عروسک گردان کلاه قرمزی درگذشت +علت بیماری

0

ایسنا نوشت: دنیا فنی‌زاده هنرمند تئاتر عروسکی و عروسک‌گردان «کلاه قرمزی»، «خاله قورباغه» و برخی عروسک‌های «شهرموشها» که از سرطان رنج می‌برد،سرانجام صبح امروز ۸ دی ماه در بیمارستان از دنیا رفت. نزدیکان این هنرمند ضمن تایید این خبر اعلام کردند؛ دقایقی قبل از دنیا رفته است.

عروسک گردان کلاه قرمزی خانواده دنیا فنی زاده پشت صحنه کلاه قرمزی بیوگرافی دنیا فنی زاده بیوگرافی حمید مدرسی بیماری هنرمندان بیماری بازیگران

تهیه کننده «کلاه قرمزی» با اشاره به خبر درگذشت دنیا فنی زاده بیان کرد که او ۲۲ سال با عروسک گردانی شخصیت کلاه قرمزی مردم را خنداند و خودش به شکل تلخی رفت.

حمید مدرسی تهیه‌کننده مجموعه «کلاه قرمزی» درباره درگذشت دنیا فنی زاده عروسک گردان فقید و دختر پرویز فنی زاده گفت: حال ما اکنون خیلی خراب است و این دردی است برای سینما و خانواده ای که او را از دست دادند.

وی ادامه داد: یک خانواده هنرمند دچار درد شد و ما اکنون واقعا چه حرفی می توانیم بگوییم. امسال مجموعه «کلاه قرمزی» هم تحت تاثیر این اتفاق قرار می گیرد چون این پروژه به ایشان وابسته بوده است.

مدرسی یادآور شد: حال ما اکنون برای حرف زدن اصلا خوب نیست و این خبر نه فقط برای ما بلکه برای بچه ها و برای سه نسل از مردم دردناک است. دنیا فنی زاده فرد شریفی بود که سرطان گریبانگیرش شد و در همه شرایط عاشق زندگی و عروسک کلاه قرمزی و بچه ها بود و ۲۲ سال عروسک کلاه قرمزی در دستان او بود. او در این ۲۲ سال بچه ها را خندانده، لذت برده است و خودش با تلخی از این دنیا رفت.

تهیه کننده «کلاه قرمزی» تصریح کرد: سازمان های دولتی و فرهنگی باید زمانیکه هنرمندان نیاز دارند به انها کمک کنند نه اینکه بعد از مرگ وی مصاحبه کنند که چه می توان انجام داد. مسئولان باید زمانی سراغ هنرمندان بیایند که پول ندارند و یا گرفتارند، مگر هنرمندان چند درصد جمعیت ما را تشکیل می دهند.

مدرسی در پایان سخنان خود اظهار کرد: وقتی ما این مسایل را می شنویم ناراحت می شویم، افرادی مثل دنیا فنی زاده بسیار کم هستند و فقدانشان بسیار دردناک است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ