۹ نکته خواندنی از زندگی شخصی مدیرعامل یاهو

0

ماریسا مایر مدیر تجاری و مدیرعامل یاهو است. او در گذشته برای مدت زیادی از مدیران و سخنگوهای اصلی گوگل بود و سال‌ها در پروژه‌های مختلف “گوگل” مسئولیت داشته است.

مدیرعامل یاهو مدهای روز ماریسا مایر کمال گرایی شخصیت چند بعدی راز موفقیت بیوگرافی خانم ماریسا مایر استخدام گوگل
خانم مایر اولین مهندس زنی است که به استخدام گوگل درآمد و همین امر برای ورود به یاهو به عنوان مدیرعامل کمک زیادی به وی کرد.

در گزارش پیش رو قرار نیست بیوگرافی خانم مایر را برای شما بنویسیم، بلکه به چند نکته خواندنی راجع به زندگی شخصی این بانوی موفق می پردازیم:

۱٫  علاقه بسیاری به اعداد دارد

برای خانم مایر اعداد در فهرست علاقه مندی ها قرار می گیرند، علاقه ای که کمی با متفاوت با بسیاری از مردم عادی است. او ۳۷ را عدد شگفت انگیزی می داند.

۲٫ از علاقمندان جدی مدهای روز است

خانم مدیرعامل علارغم اینکه وقتش خیلی پر است، اما به ظاهرش بسیار اهمیت می دهد و رنگ های گوناگون به تن می کند. او همچنین هر فصل رنگ های تازه ای به لباس هایش اضافه می کند.

۳٫ خجالتی بودن نقطه ضعف مهمی برایش به شمار می آید

خانم مدیر خجالتی هم هست، تا آنجاکه وقتی برای اولین بار به در جمعی مهمان است یا جمعی را مهمانی می کند، دلش می خواهد در ۱۵ دقیقه اول آنجا را ترک کند!

۴٫ علاقه اش به علم از پدرش برایش به ارث رسیده است

پدر خانم مایر مهندس محیط زیست بود و در شرکت های آب و فاضلاب کار می کند

۵٫ شخصیتی چند بعدی دارد

خانم مایر از همان دوران نوجوانی در فعالیت های مختلف شرکت می کرد و فقط به یک جنبه از زندگی توجه نداشت. همین حالا هم در عین اینکه مدیر یکی از بزرگترین شرکت های دنیاست، به مدهای روز هم علاقه نشان می دهد.

۶٫ از جمله هواداران کمال گرایی است

به اعقتاد خانم مایر محصولی که تولید می شود باید از هر نظر کامل باشد. او به جزئیاتی توجه می کند که کمتر کسی برایش مهم است. آنچه زیر نظر این بانوی موفق تولید می شود، با سایر محصولات تفاوت دارد.

۷٫ هیچگاه نگاه جنسیتی نداشته است

از خانم مایر به عنوان بیستمین کارمند گوگل سوال می شد که چه احساسی دارید از اینکه به عنوان تنها زن در اینجا مشغول به کار هستید. پاسخ های او نشان از این داشت که مسائل جنسیتی نگاه نمی کند.

۸٫ در ابداع یک صنعت تاریخ ساز نقش داشت

خانم مایر از جمله تاثیرگذاران در ابداع و ایجاد یکی از مشهورترین صنعت های تبلیغاتی جهان یعنی گوگل ادووردز است.

۹٫ سادگی مهمترین ویژگی شخصیتی اش است

سادگی بهترین، کوتاه ترین و کامل ترین توصیف از خانم مایر است. به عبارت خودمانی تر اهل کلاس گذاشتن و از بالا به دیگران نگاه کردن نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ