تجاوز به دختران خردسال در کلاس ورزش !

0

به گزارش ساتین و به نقل از قانون، هفته گذشته والدین دختر ۱۰ ساله ای با مراجعه به اداره آگاهی مشهد راز جنایت‌های سیاه مربی شیطان صفت را فاش کردند.

پدر نیلوفر به ماموران گفت: حدود دو ماه قبل دخترم را در کلاس ورزشی ثبت نام کردم. نیلوفر را هر روز همسرم به باشگاه می‌برد و همزمان با تمام شدن کلاسش به خانه باز می‌گرداند. در ابتدا دخترم علاقه زیادی به این رشته ورزشی از خود نشان می‌داد و روزهایی که کلاس داشت از یک ساعت قبل آماده رفتن به باشگاه بود.

پس از مدتی مربی باشگاه مدعی شد دخترم استعداد خوبی در این رشته دارد و خواست برای نیلوفر کلاس خصوصی تشکیل دهد تا او را برای مسابقات استانی آماده کند. وی ادامه داد: ما هم به خاطر علاقه ای که دخترمان داشت با این درخواست موافقت کرده و نیلوفر روزهای جمعه برای تمرین‌های ویژه به خانه مربی می‌رفت.

چند هفته ای از این ماجرا گذشت و رفتار دخترم به طور ناگهانی تغییر کرد. دیگر تمایلی برای ورزش نداشت و روزهای جمعه با اکراه به خانه مربی می‌رفت. این رفتارش باعث شک ما شده بود به همین خاطر با یک مشاور صحبت کردیم که او مدعی شد موضوعی باعث وحشت نیلوفر شده است.

بالاخره همسرم با نیلوفر صحبت کرد که دخترمان در حالی که به شدت می‌ترسید، گفت: روزهای جمعه او مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد و تهدید کرده که موضوع را به کسی نگویم. پس از افشای این راز تصمیم به طرح شکایت گرفتیم.

همزمان با طرح این شکایت تیمی‌از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. بررسی ماموران نشان داد، متهم مرد ۶۰ ساله ای است که به بهانه تمرین‌های تخصصی دختر بچه‌های دیگر را نیز به خانه اش کشانده است. تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه خانواده دو دختر بچه دیگر نیز با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را طرح کردند. شکایت‌ها نشان می‌داد، با توجه به رفتار و سن مرد شیطان صفت خانواده‌ها اجازه می‌دادند که دخترشان برای تمرین به خانه مربی بروند.

سرهنگ حسین بیدمشکی‌، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در این باره گفت: با تکمیل تحقیقات متهم با دستور قضایی شناسایی و دستگیر شد.

متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی‌بود اما پس از رو به رو شدن با طعمه‌هایش لب به اعتراف گشود.

وی افزود: تحقیقات از متهم در اداره آگاهی ادامه دارد و تاکنون خانواده سه دختر بچه با مراجعه به پلیس شکایت کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در پایان به خانواده‌ها هشدار داد: قبل ثبت نام کردن فرزندشان در کلاس‌های فرهنگی و ورزشی درباره محیط برگزاری کلاس‌ها و مربی تحقیقات لازم را انجام دهند و با توجه به رفتار ظاهری افراد فرزندان خود را در اختیار آنان قرار ندهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ