اعدام دو مرد شیطان صفت در ملاعام +عکس

1

رسیدگی به این پرونده از اواسط اردیبهشت سال گذشته و به‌دنبال شکایت‌های مشابه در کلانتری‌های مشهد آغاز شد.

بررسی شکایت‌ها نشان می‌داد دو مرد پراید سوار زنان جوان را در پوشش مسافربر سوار کرده و با تهدید شوکر و چاقو اموالشان را سرقت می‌کنند.

پراید سفید با تابلوی تاکسی تلفنی و دو سرنشین جوان، مشخصاتی بود که تمام مالباختگان به آن اشاره می‌کردند. با توجه به افزایش شکایت‌ها، پرونده در پلیس آگاهی خراسان رضوی تجمیع شد و ماموران به‌صورت متمرکز به آن رسیدگی کردند.

کارآگاهان با بررسی پرونده‌ها احتمال دادند دو مرد مسافربر قربانیان را مورد آزار و اذیت هم قرار داده اند که زنان برای حفظ آبرو به آن اشاره نکرده‌اند. با تحقیق از شاکیان این احتمال تائید شد و برخی زنان مدعی شدند مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. در کمتر از پنج روز ماموران ردپای پسری ۲۰ ساله را در این پرونده به‌دست آوردند. با تحقیقات نامحسوس مشخص شد این متهم با مردی ۲۶ساله دوست است که این مرد پراید سفیدی دارد.

از سوی دیگر شاکیان با مشاهده عکس دو مظنون پرونده، آنها را به‌عنوان عاملان آدم‌ ربایی و آزار و اذیت معرفی کردند. سرانجام متهم در عملیاتی دستگیر شدند.

متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند، اما پس از مواجهه با شاکیان لب به اعتراف گشوده و به ربودن شش زن در مدت ۴۰روز اعتراف کردند.

مسافرکشی مجازات سرقت حوادث مشهد حکم مجازات دزدی تجاوز جنسی به زور تجاوز جنسی به زن تجاوز جنسی به دختر اخبار مشهد اخبار اعدام آزار جنسی زنان و دختران

متهمان مدعی شدند، پس از ربودن زنان سر آنها را به زیر صندلی برده و با تهدید شوکر و قمه مانع مقاومت طعمه‌های خود می‌شدند. بعد همه زنان را به دو منطقه باغچه و گل‌مکان در حاشیه مشهد برده و مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

در ادامه سه متهم دیگر که با دو پسر شرور همدستی داشتند شناسایی و دستگیر شدند. این افراد باغ خود را در اختیار متجاوزان قرار داده بودند.

پس از محاکمه اعضای این باند، دو متهم اصلی به اعدام محکوم شدند که حکم مجازاتشان در دیوان عالی کشور مهر تائید خورد. دیروز دو پسر شرور در ملأعام به دار مجازات آویخته شدند.

منبع: جام جم آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مارال می گوید

    حالم بهم میخوره . هر روز دارم خبر اعدام میشنوم . خوب حبسشون میکردن . چرا اعدام؟؟؟؟؟؟؟