گرانترین حیوانات دست آموز جهان +قیمت

0

فرهنگ نگهداری از حیوانات در کشورهای غربی شیوع پیدا کرده است. بعضی از حیوانات دست آموز قیمتی بیشتر از قیمت یک خانه دارند و بیش از هزاران دلار به فروش می رسند. در این گزارش  فهرستی از نام حیواناتی را خواهید دید که بسیار گران هستند.

 

شامپانزه،  ۶۰,۰۰۰ دلار
شامپانزه ها باهوش ترین حیوانات هستند و از نظر فهم اشیا، بیشترین شباهت را به نوع بشر دارند‌.

 

توکان، ۸,۰۰۰ دلار

توکان زیباترین پرنده جهان است که منقاری متفاوت و رنگ های فریبنده ای دارد. این پرنده زیبا به عنوان حیوان خانگی به قیمت هشت هزار دلار به فروش می رسد.

 

گربه ساوانا، ۱۲,۰۰۰ دلار
گربه ساوانا حیوانی دورگه است و بسیاری از ثروتمندان دنیا از آن به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کنند. این گربه ها برخلاف ظاهر ترسناکشان خیلی راحت دست آموز می شوند.

 

اسب عربی، ۱۰۰,۰۰۰ دلار
اسب عربی یکی از  نجیب ترین و ملوکانه ترین اسب های جهان است که نیازی به توضیح ندارد. تصویر گویای همه چیز است‌.

 

بچه شیر سفید، ۱۴۰,۰۰۰ دلار

شیر سفید از جمله حیوانات کمیاب دنیاست. آدم های زیادی هستند که برای خرید و نگهداری شیر سفید مبالغ هنگفتی را هزینه می کنند.

 

ماستیف تبت ۵۸۲,۰۰۰ دلار

ماستیف تبت به خاطر موهای خاص و انبوهش مورد توجه علاقه مندان به نگهداری از سگ ها است. قیمت این سگ نیم میلیون دلار است.

سگ شبیه سازی شده، ۱۵۵,۰۰۰ دلار

داستان این سگ شبیه سازی شده از این قرار است که یک خانواده وقتی سگ مورد علاقه شان را از دست می دهند تصمیم می گیرند تا با صرف هزینه صد و پنجاه و پنج هزار دلاری نمونه آن را شبیه سازی کنند.

 

گاو Miss Missy، به قیمت ۱,۲۰۰,۰۰۰ دلار

این گاو بزرگ و مورد علاقه ثروتمندان دنیا بیش از حد نرمال و طبیعی شیر می دهد.

 

طوطی ماکائو یاقوتی ۱۴,۰۰۰ دلار
طوطی ها به طور کلی قیمت بالایی دارند. این طوطی های بومی آمریکای جنوبی قیمتی بالغ بر ده ها هزار دلار دارند.

 

میمون دی برازا ۱۰,۰۰۰ دلار هوش شامپانزه گرانقیمت ترین های جهان گرانترین گربه گرانترین گاو جهان گرانترین حیوان دنیا گرانترین اسب قیمت گربه ساوانا قیمت طوطی ماکائو قیمت شامپانزه قیمت سگ ماستیف تبتی قیمت سگ قیمت حیوانات وحشی قیمت توکان قیمت انواع طوطی قیمت اسب عربی فروش حیوانات کمیاب حیوانات کمیاب حیوانات زیبا و دوست داشتنی تجارت حیوانات بزرگترین گاو
«دو برازا» شکل متفاوت و خاصی دارند. همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی به فکر نگه داشتن یکی از آنها در خانه شان بیفتند‌.  دی برازا توسط یک جهانگرد ایتالیایی به نام «پیترو ساورگنان دو برازا» کشف شد و نام او را به خود گرفت.

منبع: تابناک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ