خواهران دوقلویی که همزمان زایمان کردند! +تصاویر

0

زایمان همزمان ۲ خواهر دوقلو

خواهران دوقلو به نام های “کیم آبراهام” و دنیل گرنت” که از دوران نوزادی تمامی مراحل رشد و تغییرات ظاهری شان را با هم طی کرده بودند بعد از ازدواج نیز به طور همزمان از بارداری خود مطلع شده و در یک روز زایمان کردند.

عکس زایمان همزمان دو خواهر دوقلو

فرزندان دوقلو عکس دوقلو زایمان عجیب

خواهران دوقلو که با هم در یک روز زایمان کردند

خواهران دوقلوی ۳۲ ساله بدون انکه برنامه ای برای بارداری به صورت همزمان داشته باشند در یک دوره زمانی یکسان با نتیجه ی آزمایش مثبت بارداری و با خوشحالی نزد مادرشان رفتند.
 “گرنت” در این مورد گفت :بعد از ازدواج همیشه دوست داشتیم که بارداری و تولد نوزادمان هم مثل تمام اتفاقات دوران کودکی تا جوانی که تجربه کرده بودیم مشابه و هم دوره باشد ولی انتظارش را نداشتیم تا اینکه یک روز “آبراهام” با خوشحالی به من تلفن زد و گفت که تست بارداری انجام داده است و منتظر نتیجه آن است ، او که خیلی ذوق زده بود از من خواست تا من هم یک تست بارداری بدهم .
من که اصلا به باردار بودن فکر نمیکردم با حرفهای خواهرم مشتاق شدم تا از این ماجرا مطلع شوم.
بعد از انجام تست با خواهرم دوباره تماس گرفتم خیلی ذوق زده شده بودم چرا که نتیجه مثبت بود باورم نمی شد چرا که وقتی خواهرم تلفن را جواب داد با خوشحالی گفت که او هم باردار است.
با هم پیش یک پزشک متخصص رفتیم و تصمیم گرفتمی که تمام مراحل مراقبت های بارداریمان را مثل همیشه همزمان و کنار هم سپری کنیم.
بعد از چندین هفته که برای انجام سونوگرافی تعیین جنسیت رفته بودیم متوجه شدیم که نوزاد هر دوی ما پسر است و در کمال ناباوری هر دوی مای در تاریخ ۲۲ آپریل زایمان خواهیم کرد.
اما پزشک معتقد بود که احتمالا زایمان ما در دو روز متفاوت و البته با یک روز فاصله خواهد بود.
برخلاف نظر پزشک و نتیجه سونوگرافی هیچ کدام از ما روز ۲۲ آپریل زایمان نکردیم و درست روز ۲۸ ماهه مزمان درد زایمان به سراغمان آمد و به بیمارستان رفتیم.
اصلا باورکردنی نبود که حتی در یک زمان نوزادها به دنیا آمدند درست در یک روز .

عکس خواهران دوقلو و بعد از زایمان همزمان در کنار همسرانشان

 فرزندان دوقلو عکس دوقلو زایمان عجیب

پسرخاله هایی که در یک روز متولد شدند

Twin Sisters Give Birth to Boys on the Same Day, in the Same Hospital

Twins Danielle Grant and Kim Abraham delivered their sons, Roman and Aaron, a little less than four hours apart.

منبع : نمناک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ