علت طلاق فرحناز منافی از حسین محب اهری چه بود!

0

راز جدایی فرحناز منافی ظاهر از حسین محب اهری فاش شد!

فرحناز منافی ظاهر بازیگر فیلم های امام علی و پدرسالار همسر سابق حسین محب اهری بود . این بازیگر موفق سینما و تلویزیون که با فیلم عروس ساخته بهروز افخمی وارد سینما شد و در فیلم پدر سالار و امام علی خوش درخشید . فرحناز منافی ظاهر و حسین محب اهری زوج عاشق پیشه سینمای ایران بودند که خبر جدایی شان همه را شوکه کرد. فرحناز منافی ظاهر در یک مصاحبه صحبت هایی از جدایی از حسین محب اهری به میان آورده و از رابطه شان بعد از طلاق گفت و پرده از راز علت جدایی شان برداشت.

همسر فرحناز منافی ظاهر همسر حسین محب اهری طلاق بازیگران بیوگرافی فرحناز منافی ظاهر بیوگرافی حسین محب اهری بیماری حسین محب اهری

علت جدایی فرحناز منافی ظاهر از حسین محب اهری چه بود

فیلمی که راز جدایی فرحناز منافی ظاهر را فاش کرد

 

جدایی حسین محب اهری و همسرش فرحناز منافی ظاهر در حالی مطرح شد که هیچکس باورش نمیشد که این دو بازیگر با این سن پایشان به دادگاه باز گردد . دلیل طلاق حسین محب اهری و فرحناز منافی ظاهر از زبان بازیگر زن بسیار شنیدنیست زیرا عقیده دارد که چشمشان کردند و زندگی خوبی داشتند .

حسین محب اهری همسر سابق فرحناز منافی ظاهر

فرحناز منافی ظاهر در یک مصاحبه صحبت هایی از جدایی از حسین محب اهری به میان آورده و از رابطه شان بعد از طلاق . بازیگر زن دلیل طلاق خود را میل حسین محب اهری به تنها زندگی کردن اعلام کرد و اینکه به زور کسی را نمیتوان نگه داشت .

دانلود کلیپ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ