بیوگرافی سعید شیخ زاده +عکس وحید شیخ زاده و همسرش

166

سعید شیخ زاده (متولد ۲۷ آذر ۱۳۵۷ تهران)، بازیگر، مجری، گوینده و مدیر دوبلاژ است.

سعید شیخ زاده مجری مسابقه ۳۰۰ ثانیه در شبکه آی فیلم است

آغاز کار وی در سینما از سال ۱۳۶۸ در دوران کودکی با فیلم «مرگ پلنگ» به کارگردانی «فریبرز صالح» بود و پس از آن در حرفه دوبله نیز مشغول شد . او به عنوان مجری در برنامه های مختلف تلویزیونی حضور دارد.

در دبیرستان ریاض فیزیک خوانده است، در یک خانواده معمولی با ۵ برادر و یک خواهر که خودش فرزند دوم بود بدنیا آمده است، وحید برادرش نیز از بازیگران و مجریان ایرانی است

همسر وحید شیخ زاده همسر سعید شیخ زاده همسر رضا شاهرودی مجری مسابقه نما به نما بیوگرافی وحید شیخ زاده بیوگرافی شیما صاحب جمعی بیوگرافی سعید شیخ زاده بیوگرافی رضا شاهرودی بیوگرافی بازیگران اینستاگرام وحید شیخ زاده اینستاگرام سعید شیخ زاده

الیزا اورامی ٬ مریم رادپور ٬ نسیم رضاخانی ٬ صنم نکواقبال ، آرزو روشناس ،سعید شیخ زاده و امیر عباس پیام

همسر وحید شیخ زاده همسر سعید شیخ زاده همسر رضا شاهرودی مجری مسابقه نما به نما بیوگرافی وحید شیخ زاده بیوگرافی شیما صاحب جمعی بیوگرافی سعید شیخ زاده بیوگرافی رضا شاهرودی بیوگرافی بازیگران اینستاگرام وحید شیخ زاده اینستاگرام سعید شیخ زاده

instagram saeedsheykhzade

instagram vahidsheykhzadeh

ازدواج و همسر سعید شیخ زاده

تاکنون هیچ عکس و خبری از ازدواج و همسر سعید شیخ زاده منتشر نشده است.

فعالیت‌های سینمایی سعید شیخ زاده

  • ۱- مرگ پلنگ (فریبرز صالح، ۱۳۶۸)
  • ۲- سفر جادویی (ابوالحسن داوودی، ۱۳۶۹)
  • ۳- گالان (امیر قویدل، ۱۳۶۹)
  • ۴- علی و غول جنگل (مسعود رسام و بیژن بیرنگ، ۱۳۶۹)
  • ۵- شقایق (مجید قاری زاده، ۱۳۷۰)
  • ۶- ساده لوح (مهدی فخیم زاده، ۱۳۷۰)
  • ۷- دره شاپرک‌ها (فریال بهزاد، ۱۳۷۰)
  • ۸- حسنک (مهستی بدیعی، ۱۳۷۰)
  • ۹- خوش خیال (مهران تأییدی، ۱۳۷۱)
  • ۱۰- آبادانی‌ها (کیانوش عیاری، ۱۳۷۱)
  • ۱۱- شیخ مفید (فریبرز صالح، ۱۳۷۳)

فعالیت‌های تلویزیونی سعید شیخ زاده

  • بهارانه (رسول نجفیان، ۱۳۶۹)
  • آهنگ پنهان (ایرج کریمی، ۱۳۷۰)
  • میثاق خون (کاظم بلوچی ، ۱۳۷۲)
  • چاق و لاغر (امیر قهرایی ۱۳۷۲)
  • خورشید شب (سیروس مقدم ۱۳۷۶)
  • بازی پنهان (شاپور قریب، ۱۳۷۹)
  • نفس سنگ (احمد بخشی، ۱۳۸۰)
  • خانه مهر ( جواد افشار، ۱۳۸۱)
  • غریبانه (قاسم جعفری، ۱۳۸۳)
  • پنج دقیقه تا مرز (سید جواد هاشمی، ۱۳۸۷)
  • سال‌های مشروطه (محمدرضا ورزی، ۱۳۸۸) در نقش ناصرالدین شاه

سوابق سعید شیخ زاده اجرا در تلویزیون

  • مسابقه تلفنی خانواده (۱۳۸۵)
  • برنامه «عصر جدید» (۱۳۸۹-۱۳۸۵)
  • مسابقه یک (۱۳۸۶)
  • مسابقه خانواده (۱۳۸۹)
  • برنامه «با ما اینجا» (۱۳۹۱)
  • برنامه «پرواز کنکوری‌ها» (۱۳۹۳)
  • برنامه «در مسیر آینده» (۱۳۹۳)
  • برنامه «تا جمعه» (۱۳۹۵-۱۳۹۴)
  • برنامه «هر چی شما بگین» از گروه کودک و نوجوان شبکه یک سیما

سعید : من چهار سال از وحید بزرگ‌ تر هستم. به نوعی ما هم برادر و هم رفیق هستیم

کار هیچ‌ وقت رابطه برادری ما را کمرنگ نکرده است. برادری ما اتفاقا شکلی است که رفاقت بسیار بالایی در آن است چون اکثر مواقع تمام اتفاقات زندگی‌ مان با هم است و فکر می‌ کنیم جزو آن دسته از برادرهایی هستیم که همه مثال می‌ زنند و می‌ گویند چقدر برادرهای هماهنگ و جوری هستید

وحید شیخ زاده

فرزند سوم خانواده هستم، اگر به ترتیب خواهر و برادرهایم را معرفی کنم ،اول خواهرم دوم سعید، بعد خودم؛ فرید، نوید و آخرین برادرم شایان است،از بین برادرانم فرید در حدود هشت فیلم و نوید در حدود چهار فیلم بازی کرده‌اند و چون علاقه چندانی به بازیگری نداشتند این حرفه را کنار گذاشتند اما من و سعید کارمان را به لطف خدا ادامه دادیم البته گفتنی است در کار من وقفه‌ای ۹ ساله افتاد که تقریبا از اواخر سال ۸۸ دوباره فعالیت هنری‌ام را شروع کردم و فعالیتم را به طور خیلی جدی‌تر می‌خواهم ادامه بدهم.

بازیگری شغل اول من است

در سال ۸۰ در فیلم «بازی پنهان» به کارگردانی «شاهپور غریب» ایفای نقش کردم که به نظرم جزو سریال‌های موفق آن زمان بود که من و سعید در نقش پسرخاله هم بازی بودیم ،بعد از آن کار، خیلی به من پیشنهاد بازی شد اما متاسفانه قبول نکردم و با کسب و کار و یک مغازه و باشگاه بیلیارد برای خودم سرگرمی درست کردم اما این اواخر احساس کردم از بازیگری خیلی دور شدم و انگار چیزی از وجودم کم شده بود، فهمیدم که باید بازیگری را دوباره ادامه بدهم، چون علاقه قلبی‌ام بازیگری بود. بازیگری شغل اول من است و در کنار این کار شاید شغل دیگری داشته باشم، اما فکر و ذهنم تمام به سینما و تلویزیون است.

بازیگری یا گویندگی 

بازیگری را بیشتر از گویندگی دوست دارم، اما این طور نیست که به گویندگی علاقه نداشته باشم، کار گویندگی را هم، همزمان با بازیگری کنار گذاشتم و از عالم هنر دور شدم .چون سعید زمان بیشتری را به کار گویندگی اختصاص می‌دهد، نمی‌خواهم هر دو یک راه را ادامه بدهیم، اما اگر روزی پیش بیاید و سعید احساس کند که من هم می‌توانم جایی در دوبله ایران را بگیرم حتما این کار را انجام می‌‌دهم ودر کنار بازیگری در این زمینه فعالیت می‌کنم.

بازیگری شیطنت را از من گرفت

برادرم سعید معرف بیشتر هنردوستان است؛ او از سال ۶۸ بازیگری را آغاز کرد و ماجرای بازیگری من هم از این جا شروع شد که: در فیلم آبادانی‌ها، که سعید در آن فیلم بازی می‌کرد قرار بود پسر بچه‌ای در نقش برادر او باشد و به همین دلیل آقای عیاری خواستند من را ببینند و تستی از من بگیرند، اوایلش خیلی تمایل به بازی نداشتم در واقع به بازیگری علاقه نداشتم، اما با این وجود در سال ۷۰ فیلم آبادانی‌ها را بازی کردم و بعد از آن کار، علاقه مندی‌ام کم کم به بازیگری بیشتر شد، اما درست بعد از ورودم به بازیگری شیطنت‌های کودکانه‌ام کم شد و همیشه حتی در محیط خانه، کودکی آرام بودم و بیشتر اطرافیانم من را مرد کوچک خانواده صدا می‌زدند و همیشه می‌گفتند مردانه رفتار می‌‌کنم و بیشتر از سنم می‌فهمم.

همسر وحید شیخ زاده همسر سعید شیخ زاده همسر رضا شاهرودی مجری مسابقه نما به نما بیوگرافی وحید شیخ زاده بیوگرافی شیما صاحب جمعی بیوگرافی سعید شیخ زاده بیوگرافی رضا شاهرودی بیوگرافی بازیگران اینستاگرام وحید شیخ زاده اینستاگرام سعید شیخ زاده

زندگی آرام با شیما صاحب جمعی

باید بگویم که همزمان با گواهینامه رانندگی! در سال ۸۰ ازدواج کردم و زندگی مشترکمان را از صفر شروع کردیم و پله پله جلو آمدیم و الان زندگی خوبی داریم، همسرم طراح گرافیک است و گریمور البته به صورت آزاد نه برای سینما و تلویزیون. ما در سال ۸۰ ازدواج کردیم و یازده سال از قدمت ازدواج ما می‌گذرد نام همسرم شیما صاحب جمعی و از خانواده‌ای معتبر و اصیل کرمانشاهی است ما زندگی فوق العاده آرام و بی‌‌دغدغه‌ای داریم، هم سن و سال هم هستیم و یک جورایی با هم بزرگ شدیم. همسرم خیلی راجع به کارهای من نظر می‌دهد، تشویقم می‌کند همیشه به من محبت دارد و با کمک‌های او دلگرم می‌شوم و سرکار می‌روم، همیشه نظرات مثبت و خوبی می‌دهد و حتی گاهی من را نقد هم می‌کند، از آن جا که برایم مهم است کاملا خودم را تصحیح کردم.

رضا شاهرودی باجناق خوبم

به شدت علاقه به ورزش دارم، چون باجناق من آقای «رضا شاهرودی» فوتبالیست اسبق پرسپولیس و تیم ملی است. اگر فرصت باشد هر روز هم با او برای ورزش می‌روم و فوتبال هم بازی می‌کنم؛ در کنار این ورزش علاقه شدیدی به بیلیارد و اسنوکر دارم و زمان‌های خالی‌ام را به این قضیه اختصاص می‌دهم، توچال می‌روم، از سفر رفتن لذت می‌برم، برای عید‌ها عاشق این هستم با برادرها و خانواده‌ام به سفر شمال برویم و خلاصه این که در آن جا خیلی خوش می‌گذرد.

شاهرودی: باجناق‌های خوبی هستیم

بعد از بازنشستگی از فوتبال به عنوان مربی در باشگاه‌ها فعالیت داشتم ؛چند سالی از زندگی مشترکم با خانم صاحب جمعی می‌گذرد، دو فرزند دختر سه سال و نیمه داریم که دوقلو هستند , به نام‌های «ایشنا و دینا» که بسیار دوستشان داریم. رابطه من و همسرم صمیمانه است و هیچ مشکلی با هم نداریم، همیشه با هم در مشورت هستیم حتی برای کارهای کوچک، به نظرم هیچ ایرادی ندارد که یک مرد با همسرش در زمینه‌های مختلف مشورت کند.

پشیمان نیستم

از انتخاب فوتبال پشیمان نیستم؛ چون فوتبال علاقه و هدف من بود و جدا از این که شغل و حرفه اصلی‌ام است؛ این ورزش به من کمک کرده تا سلامت بمانم و به شکر خداوند تا به امروز همه چیز خوب بوده است. الان هم پس از اتمام دوران فوتبالم بیزینس آزاد دارم و در کنار آن اگر مربیگری تیمی را هم به عهده بگیرم، شغل اصلی من مربیگری فوتبال است. در حال حاضر در باشگاهی مشغول نیستم شاید در فصل آینده پیشنهادی باشد که روی آن فکر و بررسی کنم.

پیشنهاد سینمایی

از او می‌‌پرسیم از خانواده و خویشاوندی با وحید شیخ‌زاده بگویید و آیا رابطه شما مثل باجناق‌های دیگر است؟ می‌گوید: «آقا وحید از نظر سنی کوچک‌تر و قدیمی‌تر، اما از من زرنگ‌تر است و زود‌تر آستین بالا زده، جدای از باجناق بودنمان با هم دوستی صمیمی داریم. من و وحید با هم به مجموعه ورزشی انقلاب می‌رویم، فوتبال بازی می‌کنیم و جالب‌تر این که نقطه مشترک بین من و وحید این هست که هر دومان چپ پا هستیم. با وحید خاطرات زیادی دارم مثلا وقتی مسافرت می‌رویم من الکی به وحید تعارف می‌کنم که من خرید می‌کنم تو نرو من می‌روم و مدام به او می‌گویم؛ او هم خودش متوجه می‌شود و آخرش هم خرید می‌کند، این یک عادت است و کلی با هم می‌خندیم.» رضا شاهرودی در ادامه می‌‌گوید: «از طرف خانم پوران درخشنده برای بازی در یک فیلم پیشنهادی داشتم اما تصمیم گرفتم بازیگر نباشم و همان فوتبالیست باقی بمانم و تنها به این حرفه فکر کنم.» شاهرودی در پایان می‌‌گوید: «خدا را شکر به اهدافم رسیدم حتی در زمان کودکی که به فوتبالیست شدن فکر می‌کردم این تصور در ذهنم نبود که به این سطح از فوتبال برسم؛ اما اگر مصدومیت‌ها گریبان گیر من نمی‌شد ممکن بود خیلی بهتر پله‌های ترقی را طی کنم.

هیچ نعمتی بالاتر از سلامتی نیست و امیدوارم تمام خانواده‌ام (همسر، دخترانم، مادر و برادرانم) همیشه سلامت باشند.»

همسر وحید شیخ زاده همسر سعید شیخ زاده همسر رضا شاهرودی مجری مسابقه نما به نما بیوگرافی وحید شیخ زاده بیوگرافی شیما صاحب جمعی بیوگرافی سعید شیخ زاده بیوگرافی رضا شاهرودی بیوگرافی بازیگران اینستاگرام وحید شیخ زاده اینستاگرام سعید شیخ زاده

گفتگو با شیما صاحب‌جمعی همسر وحید شیخ‌زاده

متولد سال ۱۳۶۱ هستم، رشته تحصیلی‌ام گرافیک است ودر حال حاضر در یک سالن زیبایی مشغول به کار میکاپ می‌‌باشم، خوشحالم که همسر یک هنرمندهستم و جالب است بدانید که نیلوفر خواهر بزرگ‌تر من، همسر رضا شاهرودی است.

بچه بودیم که ازدواج کردیم

من و وحید در سن خیلی پایین ازدواج کردیم و به قول معروف بچه بودیم که زندگی مشترک‌مان را آغاز کردیم. اما با این وجود زود به تفاهم رسیدیم و هنوز هم به یکدیگر بسیار علاقه‌مند هستیم. ۱۱ سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد و در این سال‌ها دوران خوبی با هم داشتیم خیلی با هم راحت و صمیمی هستیم و خدا را شکر در همه موارد با هم خوب کنار می‌آییم، باید بگویم من و وحید درک خوب و بالایی از هم داریم .من همیشه می‌گویم اگر ۱۰ بار دیگر هم به دنیا بیایم در ۱۸ سالگی و باز هم با وحید ازدواج می‌کنم، یکی از علت‌های تفاهم زیاد ما هم تاریخ تولد‌های‌مان است که در یک سال و یک ماه می‌‌باشد در واقع کارهایی که آن زمان انجام می‌دادیم همه خاطره بوده و وقتی الان به آنها فکر می‌کنیم جالب و خنده‌دار است. او می‌‌گوید:

نیلوفر متولد ۱۳۵۶ و از من کوچک‌تر است، او همسر رضا شاهرودی فوتبالیست و بازیکن سابق تیم پرسپولیس است. نیلوفر و رضا ۵ سالی هست که ازدواج کرده‌اند و قبل از آن هم نامزد بودند، به خاطر سفرهای رضا برای بازی در کشورهای مختلف کمی ازدواج آنها طولانی شد، اما خدارا شکر الان زندگی خوبی با هم دارند و حاصل زندگی مشترکشان دو دختر دوقلوی خوشگل و ناز به نام‌های «دینا» و «یشنا» که بسیار شیطون و شیرین هستند، همه خانواده عاشق شیرین زبانی آنها هستند. نیلوفر مهندس کامپیوتر و خانه‌دار است و دو قلوها با شیطنت‌های‌شان فرصت سرکار رفتن برای خواهرم نمی‌گذارند.

گفتنی است ما چهار بچه هستیم سه دختر و یک پسر که نیلوفر خواهر دوم من است و من یک خواهر بزرگ‌تر از نیلوفر و یک برادر کوچک‌تر از خودم هم دارم که خواهر بزرگ من یک دختر و یک پسر دانشجو دارد. هر روز خواهر و مادرم را می‌بینم چون خانه‌های ما نزدیک به هم قرار دارد.

آشنایی‌های اتفاقی

تمام دوستان و آشنایان ما می‌گویند خانواده خوش‌شانسی هستید که یک خواهر با فوتبالیست و خواهر دیگر با یک هنرپیشه ازدواج کرده اما این آشنایی‌ها خیلی اتفاقی بوده در واقع قسمت این طور بوده است.

دوست دارم همیشه هنرمندانه زندگی کنم

من به کار بازیگری از بچگی خیلی علاقه‌مند بودم ولی نه برای خودم، چون هیچ وقت روی بازی کردن جلوی دوربین را نداشتم، ولی به کارهای هنری واقعا علاقه مند هستم و علاوه بر کارهای هنری، به صورت جدی و مداوم نقاشی می‌کنم و دوست دارم همیشه هنرمندانه زندگی کنم گفتنی است کارم را در سالن زیبایی دوست دارم و هیچ وقت دوست نداشتم در سینما یا پشت صحنه باشم.

حس مسئولیت خواهرانه

یادم می‌آید دوران مدرسه همیشه نیلوفر خیلی مراقبم بود و حس مسئولیت عجیبی نسبت به من داشت. به نظرم آنقدری که نیلوفر روی من حساس بود مادرم این طور نبود با این که مادرم هم مقرراتی و حساس بود اما خواهرم به خاطر علاقه‌ای که به من داشت نگرانم بود هنوز هم با گذشت زمان مرور این خاطرات برایمان جالب است.

زندگی فقط صبر و حوصله

به نظر من، جوان‌های امروزی صبر کمتری در زندگی زناشویی دارند و برای رسیدن به موفقیت و هدفشان حوصله نمی‌کنند، به عقیده من مرور زمان خود به خود تمام مشکلات را از بین می‌برد، درست است که زندگی‌ها سخت شده، اما با کمی تحمل و درست اندیشه کردن همه مشکلات زندگی هموار می‌شود.

همسر وحید شیخ زاده همسر سعید شیخ زاده همسر رضا شاهرودی مجری مسابقه نما به نما بیوگرافی وحید شیخ زاده بیوگرافی شیما صاحب جمعی بیوگرافی سعید شیخ زاده بیوگرافی رضا شاهرودی بیوگرافی بازیگران اینستاگرام وحید شیخ زاده اینستاگرام سعید شیخ زاده

وحید و سعید و استاد مجیدقاری زاده سال ٧٣

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 166 )
  1. یکتا می گوید

    اسم همسر آقای سعید شیخ زاده آزاده هست
    ولی کلا آقا سعید دوست ندارن از همسرشان عکس بذارن

    1. مریم می گوید

      جدا ایشون متاهل اند؟؟ پس چرا جایی اعلام نشده؟

    2. زهرا می گوید

      سلام مطمنئ شما

      1. مینو می گوید

        عزیزم در اینستا سرچ کنید azade naderi ازشون سوال کنید میگن همسرشه

    3. زهرا می گوید

      واقعا.شماازکجاخبرداری ایشون متاهل هستن

      1. مینو می گوید

        جالب اینکه همه جا انکار میکنه زن داره…هم خودش هم اطرافیانش…ولی آزاده نادری تایید کرده زنشه

    4. فتانه می گوید

      از بس که بی ریخته این زنش. شما هم جاش بودید عکس از ش نمیگذاشتین .حجاب هم که نداره. بچه دارهم که نمیشه .نمی دونیم دختر قحط بوده رفته اینو گرفته.

      1. انسی می گوید

        وااای…جدی میگید؟؟؟ شما مطمئنی؟؟؟

      2. نا شناس می گوید

        به شما چه مربوطه خانم نامحترم، اولا که زنش بی ریخت نیست فقط چهرش معمولیه بعدشم مگه این چیزها دلیل بدی یا خوبی کسی هست،همینکه این همه سال با هم زندگی کردن اونم بدون بچه دلیل بر خوبی همسرش هست

      3. نرگس می گوید

        بله ✔️واقعا آقای شیخ زاده تا سال هشتاد و طرف های نود تیپ های باشخصت و ساده میزد آزاده خانم اعتقادش رو نابود کرده و گر نه خود واقعی سعید اومد با حسین حرف بزن ✔️ببینی میگ من چاکر امام حسینم و ای زنش تیپ رو شبیه خارجی ها کرده من مونده ام آدم قطی بوده

      4. نرگس می گوید

        سلام عزیزم فتانه پاسخم رو پایین ببین زنش بچه دار هم نمیشه ‌خاک بر سرم با این انتخابت سعید جانمممم تو دیگ چرا حیف ک باید تو نسلت ادامه پیدا میکرد ک ی صدای ماندگار مث آقای عرفانی ک مهسا جان رو باقی گذاشت شما هم باید دست کار بشی یکی مث من چشاش هر شب از. عشقت بارید

    5. زرین می گوید

      خود زنش دوست نداره کسی بشناسدش. اصلا به شما چه ؟

    6. نا شناس می گوید

      به شما چه فضول خانوم

    7. نرگس می گوید

      بله قیرتی هستن

  2. اعظم می گوید

    اسم زنش آزاده نادری هست. یک اسکل به تمام معنا.. برعکس این قرتی موذی…

    1. azin می گوید

      اسکل خودتی که از همه چیز بی‌خبری

      1. مینو می گوید

        مثلا تو که از همه چی خبر داری بگو چرا اینقدر این بشر همسرشو انکار میکنه؟؟ مثلا سیاست شغلی شو حفظ میکنه؟؟ بقیه هنرمندها زن ندارند؟؟ اینجوری انکار و کتمان میکنند؟؟ چرا وقتی ازش می پرسند طفره میره؟؟ مگه جرم کرده؟؟ همه جا این موضوع رو پوشونده ولی حقیقت روشنه…خودم زنشو میشناسم…جدا اسکل…

      2. نرگس می گوید

        ببند اون دهن گشاد تو پسر

    2. azin می گوید

      خفه بابا به تو چه فضول بردن جهنم دیدن هیزمش تره برش گردوندند من اگرم چیزی بدونم به تو یکی نمیگم چی میخوای و فکر میکنی گیرت میاد که اینقدر سرک میکشی تو زندگی خصوصی مردم اینقدر تلاش نکن هیچی گیرت نمیاد والسلام ختم کلام

      1. مینو می گوید

        خودت خفه….دیگه کاملا با این حرفهات معلوم شد موضوع چیه…نیازی نیست تو کاسه ی داغتر از آش بشی…خدا تو رو واسه سعید جونت نگه داره…

      2. رضا می گوید

        چه خشنی تو!!! از فک فامیلهاشی که اینقدر هواشو داری نه؟؟؟

      3. نرگس می گوید

        عزیزم زندگی خصوصی باش ……من ک آنقدر پاپیچ میشم صدام خوبه مخوام گوینه بشمبچه کوچک ببند اون دهنو. من وقتی همکارش شدم باهاش میرم بیرون خوش گذرانی با زنشم دوس میشم اونم حتما با شوهرم دوس میشه

    3. azin می گوید

      سزای آدم فضول همینه عزیزم دیگه اینش به من ربطی نداره که تو چه بخوای قبول کنی چه بخوای قبول نکنی مشکله خودته تو هم توهین کردی هم فضولی توقع نداشته باش ازت دفواع کنم

      1. مینو می گوید

        بمیر بابا…فهمیدیم از بادمجون قاب چینهای خودش و زنشی…نترس…پاش برسه از همه فضولتر خود تویی…

      2. نرگس می گوید

        مینو جونم من مانده ام ,آدم ب این. خوبی سعید جون مهربون و خوش اخلاق ام ک فوق‌العاده ام با اون پشتکارش همچین طرفدارا خری داشته باشه ببیند دهنو آذین جووون بابا اااااااا

    4. azin می گوید

      خودت برو بمیر نزار هر چی دلم خواست بهت بگما فضول خودتی و هفتاد جد آبادت بازم میخوای نوش جون کنی؟

      1. مرضیه می گوید

        خانم آذین خواهش میکنم به خاطر یه آدمی که هنرمنده ولی خب هیچ ارتباطی به من و شما نداره اینطور همدیگر رو مورد توهین قرار ندید..البته به خانم مینو هم هستم…ولش کنید اگر برای خودتان ارزش قایلید هیچ کدوم جوابی به هم ندید…اگر خودتون رو دوست دارید .‌سکوووت….

      2. مینو می گوید

        خفه….

      3. مینو می گوید

        خفههههههه..

    5. azin می گوید

      آخی فقط همین کلمه رو بلدی در ضمن خودتو تو آینه ببینی اگه بفهمی متوجه میشی که چه توفه ای هستی اینو توی مغزت فرو کن این تویی که باید خفه شی نه من

      1. مینو می گوید

        بی سواد…چقدر غلط املایی داری تو…چرا غیر خفه حرف که زیاد بلدم…ولی بی ارزش تر از اونی هستی که وقت بذارم…اما از ته دل آرزو میکنم به آرزوت برسی…اینکه وقتی آزاده جونت مرد؛ حتما سعید جونت عشقت از تو خواستگاری کنه و تو بشی بانو شیخ زاده!!! دیگه زحمت جوابو نکش که دیگه هرگز به این لینک نگاهم نمیکنم…پس اگه جوابی ندیدی از ترس تو نیست..از نگاه نکردن به ریخت تویه!!!!! بای باااای تا همیشههههه!!!!

    6. azin می گوید

      برو بمیر تا بیشتر گو نشده تو اسمت

      1. نرگس می گوید

        بابااااا مگ آدم کمه ک بعد آزاده بره خواستگاری آذین بره خواستگاری این گند دماغ من عاشق پایه ام نه این گند دماغ مینو جون بدون آقای شیخ زاده حتی سمت این ازگل نمیره چ برسه بانو شون شه این انقد بد خلق فک کنم اکبر عبدی هم نیاد براش همونی ک سعید مو موقع سفر جادویی کتک زده و

    7. Mary می گوید

      زنش خیلی هم خوبه هیچم اسکل نیست اسکل اونیه که اینطوری راجع به دیگرون حرف میزنه

  3. nazi می گوید

    جون دلم زن داره..زن…من خودم از خاطرخواهاش بودم وقتی فهمیدم زن داره ٬ افسردگی گرفتم..عاشقش بودم….یک زن داره خدا….اسمش آزاده نادری!! …

    1. تارا می گوید

      شما از طرفدارانش هستید؟

      1. رهام می گوید

        اوووووه…چه خبره!!!! جنگ دختر ترشیده ها سر یه مردک بی ارزش قرتی بچه سوسول….بره بمیره بابا…

      2. دریا می گوید

        اگه اینا ترشیده هستن و اونم سوسول بی ارزش پس این وسط صفت تو چی میشه

    2. نرگس می گوید

      منم از خاطر خواهاش بودم منم افسردگی گرفتم آهنگ غمگین و دلشکسته گی عشقم بود

    3. نرگس می گوید

      عشق دلم مننننهههه

  4. شهاب می گوید

    اووووو…چ تحفه ای هست این عتیقه مگه؟؟؟ خب زن داره دیگه…راست میگن دیگه…زنش آزاده نادریه…خواهر زنش الهه نادری…بچه ندارن…زنش لاغر استخوانیه…بازم بگم!!! خلاف شرع نیست که…ولی یه رازی این وسط هست راجع به خودش و زنش که عمرا به هیچ کدومتون نمییییگم…

    1. الناز می گوید

      آره بازم بگووو چه رازی داری مثلا
      من که مطمئنم داری خالی میبندی

    2. azin می گوید

      حتما عینکتو نزدی خیلی ریز میبینمت واسه این حرف ها

    3. مونا می گوید

      حالا تو چه تحفه ای هستی باید دیدت از نزدیک. واقعا که مردم از شدت حسادت دارن سقط میشن

    4. نرگس می گوید

      بگوووو ب من بگو منم هر چی ک میخوای از خودم بهت میگم

  5. مسعود می گوید

    متاهله…یه یار خودم از نزدیک تو رونمایی از کارتون فیلشاه٬ اسفند پارسال با زنش دیدم…داشتن با شیلا آژیر دوبلور عکس مینداختند…زنش اصلا بهش نمیاد…بی ریخته..اسمش هم آزاده نادریه…راست میگند همه که زن داره…

    1. azin می گوید

      فکر نمیکنید شما زشت بینید؟

      1. مسعود می گوید

        نه اصلا…

    2. نرگس می گوید

      آره منم دیدمش سعیدم خوشگل ولی زن بیختش آبرو بر با اون لباس پوشیدنش

  6. azin می گوید

    برو بابا رازتم برای خودت منت کشی نمیکنیم

  7. roya می گوید

    هر چی باشه از شما بهتره حالانم همتون خفه شید وگرنه همتون رو میفرستم ته جهنم شما آدمو دیوونه میکنید سااااکتتتتت

    1. محمدرضا می گوید

      الان دقیقا با کدومشون بودی تو؟؟

  8. roya می گوید

    با هر کی که فضولی کنه تو زندگی خصوصی مردم

    1. محمد رضا می گوید

      معلومه از عشاق سینه چاکشی…

  9. roya می گوید

    برو بابا حالت خوش نیست

  10. میکا می گوید

    آخیییی…راحت شد این سعید تون…جایزه رو گرفت بره ور دل خانم جونش تقدیم اون کنه…تحفه رو…

    1. تینا می گوید

      حالا تو چرا ناراحتی مگه چیزی از تو کم شده حسود خانوم

  11. hava می گوید

    اوشه خفه سعید هر کاری دلش بخواد میکنه مگه تو فضول و مودیشی

    1. علی می گوید

      اون که بعععله…همه ی هنرمندان به نام هنر هرغلطی میخوان میکنن….مخصوصا اگه یک کم آب و رنگ داشته باشند…این هم یکیش….

      1. تینا می گوید

        شما از ایشون چی میدونی که اینجوری اظهار نظر میکنی؟

      2. vahid می گوید

        تو رو سننه حرف دهنت بفهم وگرنه

      3. مریم می گوید

        خاک بر سر عوضیت کنن که الکی به دیگران تهمت میزنی بیشعور

  12. علی می گوید

    خیلی چیزها دختر خانم… بیشتر جزئیات زندگی شو…

    1. تینا می گوید

      اااااا نه بابا راست میگی تنها خوری خوب نیستااااا

    2. elena می گوید

      مشکل تو با ایشون چیه که گیر دادی بهش حالا نمیدونم چرا همه گیر دادن به این میبینین ایراد درونش پیدا نمیشه بهونه میگیرید همیشه میگفتن و میگن به جای اینکه در دیگران دنبال ایراد بگردید تلاش کنید عیوب خود را برطرف سازید

      1. علی می گوید

        در ضمن کاملا که النا و نینا و وحید همه یک نفرند…اونم خودتی که سنگ این … رو به سینه میزنی…

    3. حدیث می گوید

      .. خوردی تو فقط یه حسود عوضی هستی که فقط برای خراب کردن چهره ایشون داری این حرفا رو میزنی

    4. سحر می گوید

      گ..و…ه خوردی تو ،حسود عقده ای

    5. نرگس می گوید

      این ب درخت میگن نه آقای عشق زاده پایین گفته بودی سنگ اینو ب سینه میزنی من جوابتو دادم

  13. elena می گوید

    ااا نه بابا آقای فیلسوف خسته نباشی حرف نداشتی بزنی اینو گفتی باشه فهمیدم کم آوردی

    1. علی می گوید

      چی چی رو کم آوردم.؟؟؟ من یه نطق یک صفحه ای واسه دلیل تنفرم از شیخ زاده جونت نوشته بودم. که مدیر سایت لطف کرد و صلاح ندید دل تو یکی رو بشکونه…ثبت ش نکرد…اینه که بازم تو موندی تو خماری خانم خوشگله…ولی عیب نداره…شیخ زاده بی ارزشتر لز اونی که آدم وقتشو تلف کنه واسش…بی خیال خوشگله…

      1. طناز می گوید

        تو یکی خفه بابا

      2. elena می گوید

        اصلا تو که ایشونو دوست نداری پس جرعت هم نداری ایراد بگیری حالا تو که ایراد میگیری فکر میکنی خودت گل بی عیبی آقا اصلا به توچه که آقای شیخ زاده اخلاقش چجوریه و چطور میگرده یا …. واقعا اینجاست که به بعضیا باید گفت:سواد حرف زدن که هیچ جرعت خفه شدنم نداری

      3. زهرا می گوید

        خدا لعنت کنه علی یا هر اسم دیگه که خودت رو معرفی کردی “مثلا مجید یا شهاب,” خیلی پستی

      4. ملیسا می گوید

        مثلا تو علی کثافت خیلی خوبی!از کجا معلوم که از روی حسادت این حرفها رو نمیزنی!پست خدانشناس! الهی که خدا رسوا ت کنه

      5. مهشید می گوید

        خودت پست و بی ارزشی توی احمق که خودت رو علی معرفی کردی…..اقای شیخ زاده که هر کی از نزدیک دیده و میشناسدش جز از خوبیاش چیزی نگفته

      6. نا شناس می گوید

        پست بی شرف

      7. نرگس می گوید

        اتفاقا بعضی از مردا بعد از ازدواج پیشمان میشن شاید سعید جون هم جز اونا اس ببند اون دهنتو بچه

      8. نرگس می گوید

        ببند بچه دهنتو چرا با ی آدم کاملا بی نقص و ….عشقمشکل داری تو برو برا تتل ت کامت بزار آدمی ک از بچگیش اون موقعی ک ده سالش بود تلاش کرده ک ب حدفش برسه ک امید وارم از پله های ترقی بیشتر بالا برن عشق دلممممث تتلو ک از بچگیش پر عقده بوده حالا باید حرفا خوش خالی میکنه صداشو حروم میکنهتفاوت دو تا صدا یکی درجه یک با استفاده های متفاوت …عقم سعید جاننننو تتل خرررر بزه

      9. سعید می گوید

        تو دیگ چرا بی حرمتی میکنه اینجا سایت منه من امروز از دستت ناراحتحق بده یکی مث من پشت اون میکروفن ها جون میکنه اجرا میکنه ک یکی مث تو بلوف بزنی

  14. نیوشا می گوید

    بالاخره چی شد؟؟ این عتیقه مجرده یا متاهل؟؟؟

    1. طناز می گوید

      به مغز فندیت فشار نیار عزیزم بالاخره مشخص میشه و فضول خانوم از کنجکاوی بیرون میاد

    2. elena می گوید

      آقا اصلا به تو چه متاسفم که زیاد آدمای فضول پیدا میشن که فضولی کنن تو زندگی خصوصی مردم اصلا واسشون سرگرمی شده این کارا بعضی لازمه یکم تمرین که احترام بزارن به زندگی خصوصی مردم در ضمن عتیقه هم خودتی

    3. طناز می گوید

      نگران نباش بالاخره از کنجکاوی در میای خانوم فضول

    4. نا شناس می گوید

      عتیقه خودتی فضول احمق حسود

  15. مجید می گوید

    بچه داره یا نه؟؟ شنیدم بچه ش نمیشه که اینقدر دنبال توله های داداشهاش ملودی و گندم و اون توله ی وحید سایمون موس موس میکنه…

    1. طناز می گوید

      بچه داره یا نه اونش که به شما مربوط نمیشه در ضمن شما دکتری که اینجوری در مورد مردم قضاوت میکنی؟

    2. elena می گوید

      برو بابا علاف بیکار به تو هیچ ربطی نداره پس فضولی موقوف

      1. مجید می گوید

        … خانم تو کی هستی که اینقدر تو تمام کامنتها سنگ شو به سینه میزنی؟؟ نکنه نامزدشی؟؟؟
        آخه بدبخت این عوضی حمایت تو و امثال تو رو میخواد چی کار؟؟
        نکنه فکر کردی خیلی ذوق مرگ میشه از فداکاری هات؟؟

    3. طناز می گوید

      اگه من میام اینجا به قول سنگشو به سینه میزنم تو چی میگی که هی میای تو این لینک فضولی میکنی و تمام کامنتها رو چک میکنی

    4. نا شناس می گوید

      توله رو که مادرت زاییده

      1. نرگس می گوید

        ایول اینو خوب اومدی

    5. نرگس می گوید

      ادب ادب داداششش توله نه بچه بیشعور

  16. elena می گوید

    آخه به تو چه ربطی داره که همه کامنت ها رو میخونی خجالت بکش فصول خان واقعاً باس باید به بعضی ها گفت سواد حرف زدن که هیچ جرات خفه شدن هم نداری پس خفه شو بشین یه گوشه فضولی به تو نیومده ولی من میدونم که تو اینقدر فضولی که فکر کنم بیست و چهار ساعته چک میکنی

  17. مجید می گوید

    طناز و النا که یه نفرند…اونم خودتی….از ترس جونت اسمهای مختلف میذاری….ولی واقعا خوشم اومد…چه خوش شانسه این عنتر سعید….زن پنهانی داره با صدتا معشوقه مثل تویه احمق…. با همه شون عشق میکنه…

    1. طناز می گوید

      اگه میتونی خفه شو آقای نسبتا محترم به شما هیچ ربطی نداره که تو کارهای مردم دخالت میکنی مثلا فکر کردی کی هستی که راجع به مردم قضاوت کنی فکر کردی خودت پسر پیغمبری نه خیر آقا اشتباه گرفتی اینقدر هم نیا به این لینک دری وری بگو به اینکارا برو یه فکری به حال فضولیت بکن

      1. نرگس می گوید

        اگ پسر پیغمبر هم بود حتما بابا ش نوح بوددد

    2. حدیث می گوید

      از‌‌ترس جونش،خنده‌داره ،تو که الکی تهمت میزنی باید بترسی، اونم از اونی که شاهد همه کارات هس،

    3. سحر می گوید

      و صد البته که علی و شهاب و مجید و چن تای دیگه هم که بدگویی میکنن ، میتونن یه نفر باشن

  18. مجید می گوید

    خیله خب بابا جوش نزن…از قدیم گفتند عاشق کور است..تو هم یکی ش…حالا که اینقدر میخواییش باشه من خفه میشم…ولی از من به تو نصیحت صد سال بدون زن هم بمیره تو یکی رو به عقد خودش نمیاره که نمیاره…از ما گفتن….

    1. طناز می گوید

      حالا مگه از هر کی طرفداری کردی میخوای باهاش ازدواج کنی من میگم وقتی کسی چیزی رو مطمئن نیست نباید به طرف توهین کنه حالا متوجه شدی آقای محترم

      1. مجید می گوید

        جیگرتو…من مطمئنم ازش عزیزم…خودم مرد هستم دیگه…بلدم…ولی خب بی خیال…دل نازک دختر خانم ها رو عشق ست…عجب مهره ی ماری داره این سعید لامصب…

      2. طناز می گوید

        اره دیگه حتما یه چیزی داره که تو نداری حسود خان در ضمن باید به عرضتون برسونم که بازم جنابعالی اشتباه میکنین ایشون متاهلن و من به آدم متاهل نظر ندارم شیرفهم شدی یا بازم بگم

  19. مجید می گوید

    خب آخه خره!! مگه هرکی متاهله حتما متعهده؟؟ فکرش هم خیلی پاک و درسته؟؟ …

    1. طناز می گوید

      حرف دهنتو بفهم آقای بیشعور در ضمن به شما هم هیچ ربطی نداره فضول خان شما چیکاره ای که اینقدر حرف مفت میزنی به جای اینکارا برو کشکتو بساب بابا

      1. مجید می گوید

        نامزدشی یا دوست دخترش؟؟ راستشو بگو…

    2. ناشناس می گوید

      کافر همه را به کیش خود میبیند

    3. نرگس می گوید

      دلقک آرره دل ما نازززک ولی ی تار موی سعیدمو ب هزار تا مث نمیدم

    4. سحر می گوید

      مجید خره، همه مث خودت نیستن که فقط به فکر خیانتی، خیلیها هم متعهد و پاکن

  20. طناز می گوید

    یاد بگیر آقای به ظاهر محترم تو مسائل خصوصی دیگران دخالت نکنی چون غیر از فضولی هیچی نصیبت نمیشه

  21. طناز می گوید

    به شما ربطی نداره چیکارشم
    در ضمن چرا اینقدر میای به این لینک؟

    1. نازنین می گوید

      هم خوشگله هم خوش تیپ…سر و زبون که بیست!!! اما خیلی فضوله!!! آخه به تو که چرا جوونها ازدواج نمیکنن..همون تو ازدواج پنهونی کردی بسه!!!

      1. طناز می گوید

        ببخشید الان شما اینا رو داری به کی میگی؟

      2. نرگس می گوید

        پنهانی چیه من میدونم قیرتی یا پشیمون شده زنش بهش نخورده کتمان میکنه یکی از این دو مورد منطقی مگ آدما باید حتما عکس زنشون رو بزارن تو چشتون

  22. مجید می گوید

    آخه من موندم…تو به من میگی فضوول..چرا خودت روز و شب تو لینک این نامزد باقالی ت سعیدی؟؟؟

    1. طناز می گوید

      شما حرف نزنی کسی بهت نمیگه لالیاااا
      در ضمن اگه فضول نیستی و خوشت نمیاد ازش پس چرا خودت میای تو این لینک؟

  23. محبوبه می گوید

    زن داره یا نه؟؟ اگه نداره من حاضرم زنش بشم ااا!!! ولی شنیده ها حاکی از آنست که زن پنهونی داره…

    1. عسل می گوید

      واقعا؟ حالا چند سالته
      ولی از قدیم گفتن شنیدن کی بود مانند دیدن

    2. نرگس می گوید

      همچنین مننننننمن

    3. نرگس می گوید

      نه نداره بابا میگم پهونی نی

  24. نازیلا می گوید

    زن نداره؟؟ مرگ خودش…بنده رونمایی میکنم…آزاده نادری…اسم خواهرش هم الهه نادری…خارجه زندگی میکنه..همه جا هم زنشو انکار میکنه…چه مرگشه ؟؟ خدا عالمه…..

    1. بهار می گوید

      حالا یعنی که چی مگه شماها فضولین که فلانی زن داره یا نه.
      حتما دوست نداره که به کسی بگه

      1. مهرسا می گوید

        پس چی؟؟ بابا محمدش..مامان مهنازش..خواهر خزش با اون پسر آسمون جل لاتش عرفاااان…

    2. حدیث می گوید

      مرگ تو ایشالا نازیلا خانوم

    3. ناشناس می گوید

      اولا مگه گناه کرده :'(عشق دلممممم دوما جون خودتون غصم بخور ‌

  25. عسل می گوید

    اره بابا حقیقت داره ازدواج کرده من خودم همسرشون رو میشناسم

  26. مهرسا می گوید

    سعید_وحید_فرید_نوید_شایان/شیخ زاده
    آزاده نادری_شیما صاحب جمعی_پریسا حسینی_سحر افشین منفرد_مهسا نمی دونم چی چی….
    مبارکه ایشااله…
    به پای هم بمیرند ….

    1. ناشناس می گوید

      اوه بابا چه اطلاعاتی داری تو

    2. امین می گوید

      خودت بمیری عوضی. مشخصه از نزدیک این خانواده رو می شناسی.به شدت هم نسبت بهشون بخل و دشمنی داری.

      1. ناشناس می گوید

        والا
        انگار ارث باباشو خوردن

  27. ناشناس می گوید

    خودت و عزیزات به پای هم بمیرین و سقت شین

  28. روشنک می گوید

    به نظرم , این چند نفری که تو این لینک به شیخ زاده توهین کردن همشون یه نفر بودن “علی.رهام.مجید و این اخری مهرسا”خودشو با اسمهای مختلف معرفی کرده تا کسی نفهمه ولی کاملا مشخصه از سبک حرف زدنشون. این اقا یا خانوم نه چندان محترم هدفش از نوشتن این مزخرفات چیزی جز خالی کردن عقده هاش و سرد کردن اتش حسادت درونش نیست

  29. احمد می گوید

    میخوام بدونم کجا و کی از ایشون پرسیده شده که ازدواج کرده و ایشون طفره رفته یا انکار کرده نکنه خودتون شخصا ازش پرسیدین ضمنا به قول یکیتون توی جشن رونمایی از فیلشاه زنش همراهش بوده. چطور میتونین بی جهت به یه نفر اینقد توهین کنین با ابروش بازی کنین و او رو بی ارزش بدونین مثلا خودتون خیلی با ارزشین با این طرز تفکر و حرف زدن. حیف اسم انسان که روتون بذارن.

  30. ناشناس می گوید

    اینا که اینقدر توهین کردن میخواستم بدونم اگه یکی از ستاره های سینماهم بود جرات داشتین اینجوری بهش دری وری بگین نه چون ایشون مثل اونا معروف و پر طرفدار نیست اومدین تو این صفحه بهش بد گفتین چون میدونین افراد زیادی نیست که بیان جوابتون رو بدن. همیشه دوبلورها مظلوم واقع میشن اینجا هم یکیش. به هر دلیلی با ایشون دشمنی دارین و اومدین وجهش رو از بین ببرین الکی بهش تهمت میزنین و میخواین شخصیتش رو نابود کنین لعنت به شماها که نه وجدان دارین نه اخلاق نه دین

  31. احمد می گوید

    چرا نظر منو ثبت نکردین اونایی که اینقدر بی ربط گفتن نظرشون رو ثبت کردین نظر من چه ایرادی داشت همتون نامردین

  32. زری می گوید

    با تشکر از مدیر محترم سایت

  33. ماریا می گوید

    اقای شیخ زاده خیلی خوبه. خیلی دوسش دارم .حسود هم زیاد داره کور بشن همشون

  34. مریم می گوید

    اقای مهران مدیری هم تابحال عکسی از زنش منتشر نشده و دوست نداره درباره زندگی خصوصیش صحبت کنه هیچ کی هم اینقدر فحش و بد و بیراه نثارش نمیکنه حالا این بد بخت جرم کرده دلش نمیخواد درباره زندگی خصوصیش چیزی منتشر کنه

    1. ناشناس می گوید

      مهران مدیری احتمالا از همسرش جدا شده…ایشون خودش تمام زیر و بم زندگی هنرمندان رو رو میکنه..اما کسی جرات نداره از زندگی خصوصی خودش بدونه…به نظرم اخلاق زشت و ناپسندی هست این مورد…

    2. نرگس‌ می گوید

      آره اینو راست میگه من آقای شیخ زاده حق تون خورده یا یکی از فامیلتون کشته یا دست درازی ب ناموستون دست درازی کرده بابا فقط با پشت کارش ب اینجا رسیده عشق دلم چیزی ک لیاقت خودتون اینجا ننویسید

  35. مهلا می گوید

    قربونت برم سعید جون با اون چشمای نجیب و قشنگت. عاشقت بودم هستم و خواهم بود

  36. ابوالفضل می گوید

    صدای اقای شیخ زاده توی دوبله عالیه. در بازیگری هم خوب هستن مخصوصا تو سریال غریبانه عالی بودن حیف که دیگه پخش نمیشه البته اونجا خیلی جوون بودن خیلی هم خوش قیافه و جذاب خدا واسه پدر مادرش نگهش داره

  37. مبینا می گوید

    هیچ کس بی عیب نیست ولی درست هم نیست که اینقدر به دنبال عیوب دیگران باشیم تنها چیزیکه مشخصه اینه که اقای شیخ زاده بسیار خانواده دوست و مهربونه .امیدوارم اگه مشکلی تو زندگیش داره حل بشه. از صمیم قلب براش دعا میکنم.

    1. نرگس‌ می گوید

      بله مهربون و خوش قلب من همکارشونم اطلاع دارم تا حالا ازش خوشونت ندیدم

  38. مریم می گوید

    واقعا که خجالت بکشین به شما چه که زن داره یا نه یا چرا از همسرش عکس نمگذاره. از همسرش عکس بگذاره که هزار جور اظهار نظر کنین دربارش

  39. امیر می گوید

    بغض کردم وقتی اومدم تو این صفحه و دیدم سعید شیخ زاده چقدر دشمن داره دلم گرفت از اینکه ما اینقدر ادمهای بدی هستیم که چقدر وقت میگذاریم بخاطر اینکه یه نفر رو به هر دلیلی اعم از حسادت,دشمنی یا هر چیز دیگه ای اینطور تخریب کنیم.

  40. متنفر از ازاده می گوید

    .. شور این زنشو ببرن. حیف سعید که نصیب شغالی مثل ازاده نادری شده.

    1. محدثه می گوید

      واااا…نگو عزیز جان…شما چه میدونی آخه؟؟؟ مگه میشناسی؟؟

    2. نا شناس می گوید

      درست حرف بزن بی ادب

      1. ناشناس می گوید

        تو وکیل و مدافع زن سعید جونییی

  41. مینا می گوید

    چرا این مزخرفاتی که اینجا فرستادن رو پاک نمیکنین یه مشت عقده ای حسود از خدابیخبر اومدن اینجا هر چی لیاقت خودشونه نوشتن اخه این مصاحبه که مال ۱۰سال پیشه عین همینو تو مجله خانواده سبز خوندم چرا مدیر سایت رسیدگی نمیکنه خواهش میکنم توجه کنین

    1. نا شناس می گوید

      اونا که کاسبیشونه برا چی پاک کنن، با بی آبرو کردن مردم نون میخورن

  42. ازی می گوید

    درد و بلای سعید جونم بخوره تو سر دشمناش. حسودای عقده ای چشم دیدن عشق منو ندارن.الهی فدای تو بشم من سعید عزیزم .

    1. ناشناس می گوید

      خاک تو سر این ادمهای حسود عقده ای اینقدر گوه مردم رو نخورید به شما چه که کسی زن داره نداره زنش چه شکلیه چه اخلاقی داره

    2. سعید می گوید

      شما

  43. مینا می گوید

    جون عزیزترین کسانتون قسمتون میدم این مزخرفاتی که اینجا در مورد سعید شیخ زاده نوشتن رو پاک کنین خواهش میکنم ازتون اخه به چه زبونی ازتون درخواست کنم

  44. مهرداد می گوید

    اقای شیخ زاده عزیز سلام. من که خیلی دوستت دارم الهی هر جا هستی سلامت و خوشبخت باشی .
    اخرین روز اجراتون تو مسابقه نما به نما عالی بود
    از تو ارشیو دانلود کردم و هر چند وقت یکبار نگاش میکنم
    اگه همیشه همینطور خود خودت باشی و اجرا کنی خیلی قشنگه اجرات.
    امیدوارم با یه برنامه خیلی خیلی بهتر برگردی به صحنه.
    اون مسابقه بخت ازمایی هم ارزونی کیمیا گیلانی, بگذار کیفور بشه

    1. سعید می گوید

      ممنون

    2. ناشناس می گوید

      بله برنامه شگفت انگیزان در شبکه نهال پنشنبه و جمعه ساعت چهار داداشم میبینه منم باهاش نگا میکنم قش و ضعف میرم براش ….

  45. نا شناس می گوید

    سعید شیخ زاده که خیلی دوست داشتنیه چرا اینقدر بهش بد و بیراه میگین، خدا ازتون نگذره
    من که عاشقشم

    1. سعید می گوید

      ممنون من ب عشق شما ها کار میکنم انژری ک از طرفداران میرسه ی چیز دیگری

  46. نرگس می گوید

    سعید عشقه منه ….

  47. سعید می گوید

    سلام من نمیتونم زیاد بیام پس چرا خبری نیست

  48. مهدی می گوید

    خانم نرگس اگه یه دفعه دیگه اومدی اینجا چرت و پرت نوشتی من میدونم با تو هزار تا کامنت تو یه روز گذاشته، برای هر کامنت یه جواب نوشته ،خودش به اسم سعید شیخ زاده جواب هم داده، خودت رو مسخره کردی یا ما رو ،خ…ر خودتی. تو اینستا هم آمارت رو دارم زیر کامنت سعید ریپلای میکنی “من خودم رو شاگرد شما میدونم “.حواست باشه حواسم بهت هست.

    1. نرگس می گوید

      باش چ خبرتوااا من داخل اینستا مگ با شما حرف می‌زنم ‌ی بار جواب آقای زی نوری دادم ی بار هم ی چیز دیگ نوشتمهر وقت اومدم پیچت چرت نوشتم اون موقع حق داری بگی(من میدونم با تو )باش . ک من غلط بکم پیچ یکی مث تو بیام

  49. عادله می گوید

    اووووه که چقدر اینجا چرت و پرت نوشتن درباره شیخ زاده بدبخت ،
    واقعا چه مردم دوست داشتنیی هستیم ما مردم ایران تا ببینیم طرف یه ذره پیشرفت کرده چنان میکوبیمش که دیگه نتونه از جاش بلند شه