مرگ عجیب ۲ جوان در یک دعوای ساده

0

مشاجره و بگومگوی سرنشینان ۲خودرو در شهرستان سیرجان ماجرایی را رقم زد که به مرگ عجیب ۲ نفر از آنها منجر شد. این اتفاق هفته گذشته و در خیابان آیت‌الله سعیدی این شهر رخ داد.

به گزارش همشهری، ماجرا از این قرار بود که آن روز ۲جوان که سوار بر یک خودروی پراید بودند هنگام عبور از خیابان با ۳جوان دیگر که سوار یک پژو بودند بر سر مسئله‌ای پیش پا افتاده و جزئی درگیر شدند. درگیری آنها بالا گرفت و به فحاشی تبدیل شد اما در‌نهایت با وساطت رهگذران خاتمه یافت و خودروی پراید به راه خود ادامه داد و از محل دور شد.

دقایقی بعد درحالی‌که سرنشینان خودروی پژو از ماشین پیاده شدند و کنار خیابان ایستاده بودند، خودروی پراید این بار در جهت خلاف وارد خیابان شده و با سرعت زیادی به سمت ۳جوانی که ایستاده بودند حرکت کرد. این در حالی بود که سرنشین پراید نیمی از بدنش را از شیشه ماشین بیرون آورده و با در دست داشتن کمربند قصد داشت با آن به ۳پسر جوان ضربه بزند و همراه همدستش فرار کند. ماشین چند متری با پسران جوان فاصله داشت که آنها متوجه ماجرا شدند.

۲نفر از پسران با دیدن این صحنه خودشان را به داخل جوی آب پرت کردند تا کمربند به آنها نخورد. اما نفر سوم دیرتر از بقیه متوجه ماجرا شد و پیش از اینکه کنار برود، خودروی پراید با او برخورد کرد و به گوشه‌ای پرتاب شد. این اما پایان ماجرا نبود چرا که پراید بعد از برخورد با پسر جوان منحرف شد و به سمت تابلوهای کنار خیابان رفت. جوانی که از شیشه پراید بیرون آمده و کمربند در دست داشت پیش از اینکه موفق به نجات خود شود گرفتار حادثه‌ای هولناک شد و ابتدا دستش با یکی از تابلوها برخورد کرد و قطع شد و سپس صورتش به تابلوی دیگری اصابت کرد و در دم جانش را از دست داد.

به‌دنبال این حادثه، ماجرا به پلیس و اورژانس گزارش شد و با حضور مأموران و امدادگران، جوانی که بر اثر برخورد با پراید به گوشه‌ای پرتاب شده و به کما رفته بود، به بیمارستان منتقل شد. مأموران در ادامه راننده پراید و ۲جوان دیگر را که در این درگیری نقش داشتند دستگیر کردند و درحالی‌که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، جوان مجروح در بیمارستان جانش را از دست داد تا قربانیان این دعوای ساده و پیش‌پا افتاده به ۲نفر برسد. به گفته دادستان سیرجان، هم‌اکنون تحقیقات در این پرونده ادامه دارد و مشخص نیست راننده پراید عمدا دست به چنین کاری زده یااینکه به‌دلیل از دست دادن کنترل ماشین چنین اتفاقی رخ داده است و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ