مصطفی موسوی لاری ،چگونه از شرکت سولیران سر درآورد؟

2

سید مصطفی موسوی لاری که یادتان می آید، همان که در قصه ژن برتر پسر عارف مردم ، منتقدین صنف خود را گاو خواند. ایشان از نوابغ روزگار و فرزند عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور خاتمی است.

مصطفی با اعتماد به نفس عجیب قصد ورود به شورای شهر تهران را داشت.

هیئت مدیره شرکت سولیران فساد آقازاده ها فرزندان عبدالواحد موسوی لاری عکس آقازاده های ایران شغل اصلاح طلبان شرکت سرمایه گذاری شستا سوابق موسوی لاری سوابق مصطفی موسوی لاری ژن خوب جوانان اصلاح طلب ثروت اصلاح طلبان اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار بدون سانسور سیاسی آقازاده های مشهور

آقازاده موسوی لاری آنقدر اعتماد به‌ نفس داشت که در قبل از انتخابات در یک توییت اعلام میکند «بنده برای هیچ حزب و گروه و جریانی غیر از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاحطلبان رزومه نفرستادهام و درصورتی که در لیست نباشم، انصراف خواهم داد.

وی از پدر هم مثالی می‌آورد و در توئیتی دیگر می‌نویسد: «بزرگان و ریشسفیدان منطقه ما، پدرم را در سن ۲۵ سالگی به عنوان نماینده لارستان ،راهی مجلس اول کردند. بزرگ‌تر هم بزرگترهای قدیم!»

مسئله ما این است که چگونه آقازاده‌های ژن برتر این اعتماد به نفس را پیدا می‌کنند؟ به همین منظور قصد داریم مورد اخیر را کالبدشکافی کنیم.

با جستجوی نام آقازاده موسوی لاری متوجه می‌شویم وی در شرکت «سولیران» رئیس هیئت‌مدیره است. اینکه این آقازاده چگونه به هیئت‌مدیره این شرکت راه پیداکرده است، جای بحث و بررسی دارد، اما نکته جالب اینکه حتی نام و هویت وی علاوه بر سایت سولیران، در روزنامه رسمی نیز دقیق ثبت‌نشده است.

هیئت مدیره شرکت سولیران فساد آقازاده ها فرزندان عبدالواحد موسوی لاری عکس آقازاده های ایران شغل اصلاح طلبان شرکت سرمایه گذاری شستا سوابق موسوی لاری سوابق مصطفی موسوی لاری ژن خوب جوانان اصلاح طلب ثروت اصلاح طلبان اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار بدون سانسور سیاسی آقازاده های مشهور

مصطفی با پول کارگران آقازادگی می‌کند

سؤالی که اینجا پیش می‌آید این است که شرکت سولیران وابسته به کدام نهاد دولتی یا خصوصی است؟

در اساسنامه این شرکت آمده است: شرکت سولیران به‌عنوان بزرگ‌ترین کارخانه سازنده ساختمان‌های فولادی صنعتی سبک و سنگین از سال ۱۳۴۳ در ساخت انواع سازه‌های فلزی از قبیل سوله سازی، ساختمان‌های چندطبقه ، مخازن بزرگ ، پله‌ای بزرگ، پل‌های شناور، پوشش‌های فلزی و سیستم تهویه طبیعی فعالیت می‌کند.

هیئت مدیره شرکت سولیران فساد آقازاده ها فرزندان عبدالواحد موسوی لاری عکس آقازاده های ایران شغل اصلاح طلبان شرکت سرمایه گذاری شستا سوابق موسوی لاری سوابق مصطفی موسوی لاری ژن خوب جوانان اصلاح طلب ثروت اصلاح طلبان اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار بدون سانسور سیاسی آقازاده های مشهور

نکته جالب‌توجه این است که سولیران از زیرمجموعه‌های شرکت شستا (شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی) است که با سرمایه‌های بیمه‌شدگان کشور اعم از کارگر و کارمند و … اداره می‌شود.

در حالی که چند میلیون جوان ایرانی در آرزوی پیدا کردن شغل و درآمد ناچیز به طرح «کارورزی» علی ربیعی وزیر کار دولت روحانی تن می‌دهند، سؤال این است که  آقازاده مغرور موسوی لاری چگونه و با کدام تخصص در شرکت دولتی به مقام هیئت‌مدیره رسیده است که سرمایه آن از عرق پیشانی میلیون‌ها کارگر ایرانی تأمین‌شده است.

***

روزنامه شرق در یادداشتی با عنوان «پس لرزه‌های ماجرای ژن خوب» نوشت: «انتشار مصاحبه حمیدرضا عارف، پسر معاون اول دولت اصلاحات، حاشیه‌ساز شد و درست زمانی که انتظار می‌رفت این حاشیه کم‌کم از مرکز توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی به حاشیه برگردد، اظهارات سیدمصطفی، پسر عبدالواحد موسوی‌لاری، دوباره آن را زنده کرد».

شرق افزود: مصاحبه حمیدرضا عارف محورهای متعددی داشت که هرکدام بخشی از نقدها را به ‌خود معطوف کرد، اما پررنگ‌ترین کلیدواژه‌ای که در نقدها استفاده شد، «ژن‌ خوب» بود. حمیدرضا عارف در آن مصاحبه در جواب به ‌نقدهایی که موفقیت‌های او را در عرصه‌های متفاوت حاصل رانت می‌داند، از ژن و خون خوبی گفت که او از مادر و پدر خود گرفته و عامل موفقیت او بوده است. این اظهارنظرات بود که افکار عمومی، رسانه‌های آنلاین و روزنامه‌ها را به واکنش برانگیخت، اما روز گذشته پسر یک اصلاح‌طلب شناخته‌شده دیگر (پسر موسوی لاری)، مانع از مختومه‌شدن این حاشیه شد.

«مرگ شیرشاه یکی از مشهورترین سکانس‌های مرگ در فیلم‌های دنیاست، اما یک نکته آن برای من خیلی جذاب است. اگر درست خاطرم مانده باشد کفتارها چند گاو وحشی را می‌ترسانند و ناگهان تمام گاوها شروع به دویدن می‌کنند.
این در حالی است که اکثر گاوها اصلا نمی‌دانند موضوع از چه قرار است، یعنی نمی‌دانند از چه می‌گریزند و حال به کدام هدف می‌دوند.

فقط همراه با بقیه می‌دوند و در این میان شاه محبوب خود را می‌کشند! موج‌های توییتری که این روزها شکل می‌گیرد عجیب آدم را به یاد این سکانس می‌اندازد!». این متن به‌همراه عکسی از سکانسِ فیلم مذکور در حساب اینستاگرام سیدمصطفی موسوی‌لاری، پسر وزیر کشور دولت اصلاحات، منتشر شد.

این اظهارات مصطفی موسوی‌لاری نمی‌توانست از سوی افکار عمومی بی‌ارتباط با موج انتقادی روزهای اخیر به ‌حرف‌های حمیدرضا، پسر محمدرضا عارف، دیده شود. حتی اگر او بی‌غرض و صرفا جهت نهیبی برای فروکاستن از انتقادات چنین مطلبی را منتشر کرده باشد، استفاده از کلیدواژه‌هایی چون کفتار، شیر و گاو (که با هشتگ تأکید هم شده بودند) در کنار بحث‌های ژن‌ و خون خوب که حمیدرضا عارف مطرح کرده بود، یادآوری دید برتری نژادی‌ای شد که پسر عارف در دفاع از موفقیت‌های خود از آن استفاده کرده بود.

شباهت دیگر حاشیه پدیدآمده حول این دو فرزندِ سیاسی این بود که بعد از اظهارنظر اصلی مجبور به ‌توضیح شدند، اما برخلاف حمیدرضا عارف که موج انتقادات به خود را عقده‌گشایی، تهمت و فحاشی خوانده بود، مصطفی موسوی‌لاری با حذف پست اینستاگرام خود در توییتر نوشت: «با توجه به سوءبرداشت برخی از دوستان از پست اینستاگرام، ضمن عذرخواهی از همفکران اصلاح‌طلب پست مذکور را برمی‌دارم و امیدوارم بنده را عفو کنید!».

منبع : هشدار نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. 123 می گوید

    موسوی لاری زمانی که وزیر کشور خاتمی بود ملکی را از تامین اجتماعی به پائین ترین قیمت خرید (منطقه یک)

  2. محمدرضا کیانفر می گوید

    عبدالواحد موسوی لاری گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب بماند باید برای کاهش فاصله بین مردم و حاکمیت چاره‌اندیشی کرد.

    آقای لاری،
    هیچ انقلابی ماندنی نیست یا مثل چکسلواکی با مسالمت برکنار می‌شود و یا مانند رومانی با خونریزی سرنگون می‌گردد، تصمیم با حاکمیت است که کدام سرنوشت را برگزیند.
    سرور گرامی،
    تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
    با تشکر از توجه شما،