بهنام بانی در کنار مادرش +عکس اینستاگرام و بیوگرافی

2

بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ در تاریخ ۱۱ مهرماه سال ۱۳۶۶ متولد شده است و ۳۰ سال سن دارد . وی اصالتا دامغانی می باشد و عضو یک خانواده ۴ نفری است.

او یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و با مادرش فقط ۱۹ سال اختلاف سن دارد.

خانواده هنرمندان خانواده بهنام بانی بیوگرافی خوانندگان بیوگرافی بهنام بانی اینستاگرام بهنام بانی آهنگی های بهنام بانی

وی دوران دانشجویی خود را در سال ۸۴ در شهر شاهرود گذرانده است و از همان موقع در عرصه موسیقی فعالیت داشته است اما به گفته ی خودش او سالها تلاش کرد تا شناخته شود و صدایش شنید شود اما در ان مدت موفق نشد.

تا اینکه در یکی دو سال اخیر قطعاتی را با همراهی و تنظیم حامد برادران تولید کردم وارد شرایط جدیدی شدیم که به نوعی آغازگر فاز تازه ای از فعالیت های من در عرصه موسیقی است که طی انعقاد قراردادی با مدیریت موسسه «آوای فروهر» به زودی کارهای جدیدی را آغاز خواهیم کرد.

البته طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته آلبوم جدیدم با شکل و شمایلی کاملا متفاوت وارد بازار می شود و ما بعد از انتشار آلبوم عملا وارد فاز برگزاری کنسرت ها خواهیم شد که امیدوارم این فضای جدید بتواند دربرگیرنده اتفاقات خوبی باشد.

بهنام بانی علت گرایش خود به موسیقی را پدرش می داند، پدر بهنام بانی نوازنده بوده است، او در ۱۰ سالگی نزد پدرش تمرینات موسیقی را شروع کرد سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه ای نزد اساتید موسیقی به آموزش پرداخت

از سن ۱۹ سالگی از سال ۸۵ همزمان با دوران دانشجویی در شاهرود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آنها همکاری کرد، در اصل خواننده اول گروه روژان مهدی یغمایی بود که بعد از جدا شدن او از این گروه، بهنام بانی خواننده اصلی گروه شد و با این گروه چندین کنسرت در اجتماع کوچیک را برگزار کرد
اولین آهنگ بهنام بانی که باعث معروف شدن او شد آهنگ علاقه خاص بود ولی در عین حال آهنگ من یه دیونم با استقبال بیشتری مواجه شد و آهنگ عاشقم کرده باعث تثبیت جایگاهی وی در حوزه موسیقی شد.

خانواده هنرمندان خانواده بهنام بانی بیوگرافی خوانندگان بیوگرافی بهنام بانی اینستاگرام بهنام بانی آهنگی های بهنام بانی

عکس بهنام بانی و مادرش

موسیقی سنتی را با ۴ جلسه نزد استاد مرحوم محمد نوری آموخت

اما مدتی بعد متوجه شد روحیه اش با این نوع موسیقی سازگاری کمتری دارد به همین دلیل علارغم آموزش هایی که در موسیقی سنتی دیده بود ترجیح داد با موسیقی پاپ ادامه دهد می گوید : البته کلاس های سنتی که رفتم باعث شد اصولی تر کار کنم و چیزهای مفیدی یاد بگیریم، اما موسیقی سنتی بسیار گسترده و وسیع است و من احساس می کنم در پاپ نسبت به سنتی راحت می توانم فعالیت بکنم
بهنام بانی از سه خواننده که جلو تر از وی موسیقی را شروع کردند بعنوان علایق خود نام می برد، حمید حامی، مرحوم ناصر عبدالهی و محمد اصفهانی از خوانندگانی هستند که بانی قبل از اینکه خودش خواننده شود کارهایشان را دنبال می کرد

بهنام بانی و ازدواج و همسرش

بهنام بانی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد و طبق گفته ی خودش فعلا تصمیمی برای انجام این کار ندارد.

خانواده هنرمندان خانواده بهنام بانی بیوگرافی خوانندگان بیوگرافی بهنام بانی اینستاگرام بهنام بانی آهنگی های بهنام بانی

عکس بهنام بانی و خواهرش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. متقین می گوید

    هَـٰذَا بَیَانٌ لِّلنَّاسِ وَهُدًى وَمَوْعِظَهٌ لِّلْمُتَّقِینَ ﴿١٣٨﴾ « آل عمران» این [قرآن‌] براى مردم، بیانى، و براى پرهیزگاران رهنمود و اندرزى است. (۱۳۸)

  2. رمان می گوید

    انگار خواهرشه از بهنام هم جوان تره واقعا