اصابت یک موشک دیگر یمنی به عربستان

0

حملات موشکی ارتش یمن و انصارالله به مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی و یا نظامیان ارتش عربستان طی روزهای اخیر شدت یافته است.

در همین راستا، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز یک فروند موشک «زلزال۲» را به سمت محل استقرار نظامیان سعودی و مزدوران آنها مستقر در ورودی منطقه «علب» در عسیر واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.

ارتش یمن بارها اعلام کرد که اگر حملات متجاوزانه عربستان به یمن و کشتار مردم و زنان و کودکان یمنی ادامه داشته باشد، حملات موشکی یمن نیز ادامه خواهد داشت.

***

شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به فرودگاه الملک خالد، غرور دشمن را شکست و توسعه امکانات یمن را به نمایش گذاشت.

شورای عالی سیاسی یمن افزود: از برادران می‌خواهیم در برابر این رویکرد خطرناک ائتلاف متجاوز سعودی بایستند.

این شورا تأکید کرد: ما در حال بررسی گزینه‌هایی قوی‌‌تر برای جلوگیری از افزایش دامنه محاصره مردم یمن از سوی متجاوزان هستیم.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شنبه‌شب با یک فروند موشک بالستیک دوربرد از نوع «برکان‌اچ۲»  فرودگاه بین‌المللی ملک خالد ریاض پایتخت عربستان را هدف قرار داد.

ساکنان ریاض نیز اصابت موشک «برکان۲H» و شنیدن صدای انفجارهای پیاپی را تأیید کرده‌اند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال ۹۴ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ