حمله کاربران ایرانی به اینستاگرام رونالدو، کافو و پیکه +تصاویر

0

لحظاتی اندک پس از مشخص شدن حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کاربران ایرانی دست به کار شدند.

گروه بندی جام جهانی 2018 بیوگرافی جرارد پیکه اینستاگرام کریس رونالدو ایران در جام جهانی 2018 اخبار ورزشی اخبار جام جهانی 2018

تیم ملی فوتبال ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه شد تا در گروه مرگ رقابت ها قرار بگیرد. حتی قبل از مشخص شدن همگروه های ایران کاملا مشخص بود چه اتفاقاتی در انتظار صفحات اینستاگرام ستاره های تیم های ایران در جام جهانی است.

در جام جهانی ۲۰۱۴ کابران ایرانی به شدت به صفحه لیونل مسی حمله کرده بودند و اما اینبار کارشان سخت تر بود! چرا که ایران با جمعی از ستاره های اسپانیا و پرتغال همگروه شد.

ثانیه هایی از اعلام نام اسپانیا و پرتغال به عنوان حریفان ایران نگذشته بود که حملات به صفحات کریستیانو رونالدو، سرخیو راموس و جرارد پیکه آغاز شد حتی ایسکو هم در امان نبود. کافو اسطوره فوتبال برزیل هم که نام ایران را در قرعه کشی بیرون کشیده بود نیز با حمله کابران مواجه شد. به این ترتیب جام جهانی بی فرهنگی از شب گذشته آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد.

اکنون در صفحات اینستاگرام ستاره هایی چون رونالدو هزاران پیام توهین آمیز فارسی دیده می شود. دفعه قبل جمشید مشایخی پس از توهین هایی که به مسی شد تصمیم گرفت به اسپانیا برود و از این ستاره دلجویی کند، اینبار چه اتفاقی می افتد؟!

گروه بندی جام جهانی 2018 بیوگرافی جرارد پیکه اینستاگرام کریس رونالدو ایران در جام جهانی 2018 اخبار ورزشی اخبار جام جهانی 2018 گروه بندی جام جهانی 2018 بیوگرافی جرارد پیکه اینستاگرام کریس رونالدو ایران در جام جهانی 2018 اخبار ورزشی اخبار جام جهانی 2018

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ