ساعت بازی ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ +پیش بازی

0

تاریخ بازی ایران مراکش ، بازی ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ ، بازی فوتبال ایران و مراکش ، ساعت بازی ایران مراکش

ایران در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف مراکش می رود. مراکش و کلا تیم های آفریقایی به هیچ وجه رقبای غریبه برای فوتبال ایران محسوب نمی شوند و ایران سابقه رویاروی با آنها را دارد.

فوتبال ایران و مراکش ساعت پخش بازیهای جام جهانی تیم های جام جهانی 2018 روسیه تاریخ بازیهای ایران در جام جهانی بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش ایران در جام جهانی 2018 اخبار جام جهانی 2018

تقابل با تیم های آفریقایی قدمت ۴۰ ساله دارد که ایران برای اولین بار در چارچوب قهرمانی آسیا-آفریقا به دیدار غنا رفت و ایران با پیروزی  ۳ بر صفر فاتح مسابقات شد. کلا دیدارهای رسمی ایران با آفریقاییها در چارچوب رقابتهای آسیایی-آفریقایی و همچنین جام جهانی بوده و سایر بازیها در تورنمنت های چهارجانبه بوده یا جنبه دوستانه  داشته است

ایران با مراکش تنها یک بار  در مسابقات چهارجانبه تبریز  در سال ۱۳۸۱ روبه رو شده که آن دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک-یک پایان یافت و در ضربات پنالتی ایران پیروز میدان شد.هرچند که این بازی از سوی فیفا بازی رسمی محسوب نمی شوددر مجموع ایران، ۲۹ بار با تیمهای آفریقایی روبه رو شده است که حاصل آن ۱۳ برد ۱۱ مساوی و ۵ شکست بوده است. ایران در ۶ بازی گذشته برابر آفریقاییها تنها یک بار متحمل شکست شده است.

ایران و کی روش در جام جهانی مقابل آفریقاییها

ایران در ۴ حضور قبلی در جام جهانی، ۲ بار با تیمهای آفریقایی بازی داشته که هر ۲ دیدار با تساوی به پایان رسیده است.ایران در آخرین بازی در جام جهانی ۲۰۰۶ با نتیجه ۱-۱ مقابل آنگولا متوقف شد و در نخستین بازی در جام جهانی ۲۰۱۴ برابر نیجریه به تساوی بدون گل رسید. البته کارلوس کی روش  هم به جز دیدار با نیجریه، تحت هدایت پرتغال یک بار در جام جهانی با تیم آفریقایی ساحل عاج روبه رو شد که آن دیدار هم با نتیجه تساوی بدون گل پایان رسید.

کی روش که اولین دیداری که تیم ملی ایران مربیگری کرد مقابل تیم آفریقایی ماداگاسکار بود در طول دوران هدایت تیم ملی کارنامه قابل قبولی برابر تیمهای قاره سیاه داشته در ۹ بازی به ۴ پیروزی، ۳ تساوی و ۲ شکست دست یافته است.

بهترینها از نظر عملکرد فنی

کریم انصاری فرد که در تیم ملی حضور دارد به همراه جواد نکونام با ۴ گل زده بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی مقابل تیمهای  آفریقایی هستند. پس از این دو بهترین گلزن تاریخ رقابتهای ملی جهان ، علی دایی با ۳ گل زده قرار دارد.

احسان حاج صفی که رکورددار بازی ملی در تیم اعزامی به جام جهانی است با ۹ بازی مقابل تیم های آفریقایی از این نظر رکورددار است

جمعه  ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

مراکش –  ایران ( ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران ) زنده از شبکه سه

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ