تعرفه‌ جدید قالیشویی‌ برای روزهای پایانی سال ۹۶

0

حمید محمدی رئیس اتحادیه قالیشویی با اشاره به الزام رعایت تعرفه‌های اعلام شده از سوی واحد‌های صنفی قالیشویی، اظهار کرد: در صورت اعمال نشدن این تعرفه‌ها از سوی قالیشویی‌ها، اجازه تبلیغات را به هرصورت نخواهد داشت، همچنین نام آن واحد صنفی از اطلاعات ۱۱۸ و فهرست اتحادیه حذف خواهد شد.

وی قیمت شستشوی هر مترمربع انواع فرش ماشینی معمولی را ۵ هزار تومان به صورت معمولی و ۶ هزار تومان به صورت ویژه اعلام کرد و گفت: قیمت شستشوی معمولی هرمترمربع انواع فرش ماشینی ابریشمی، بلژیکی و فانتزی ۸ هزار تومان و شستشوی ویژه ۹ هزار تومان، شستشوی اعلا فرش دستبافت معمولی هر مترمربع به صورت معمولی ۱۲ هزار و ویژه ۱۵ هزار تومان،  شستشوی فرش تمام ابریشم به صورت معمولی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و به صورت ویژه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان محاسبه شده است.

رئیس اتحادیه قالیشویی با اشاره به اینکه هزینه حمل‌ونقل و بسته‌بندی به تعرفه‌های تعیین شده اضافه خواهد شد، افزود: شستشوی فرش‌های عتیقه و کهنه تمام ابریشم تبریز و اصفهان، دارکشی، پرداخت و رفو و رنگ برداری و رفو انواع فرش دستبافت به صورت توافقی انجام می‌شود.

محمدی تعرفه شستشوی هر تخته پتوی یک نفره و دونفره را ۱۵ هزار تومان درحالت معمولی و ۲۰ هزار تومان به صورت ویژه اعلام کرد و ادامه داد: شستشوی هر مترمربع موکت ساده و طرح دار به صورت معمولی ۲۵۰۰ و ویژه ۳ هزار تومان و هر مترمربع موکت پالاز پرز دار وگل برجسته به صورت معمولی ۳۵۰۰ و ویژه ۴ هزار تومان تعیین شده است.

وی گفت: مصرف کنندگان برای دریافت تمامی قیمت‌های تعیین شده برای شستشوی انواع فرش به سایت اتحادیه قالیشویان تهران مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ