ماجرای خبر ازدواج مژده لواسانی با فوتبالیست مشهور چیست؟!

2

آیا مژده لواسانی (مجری) با فرهاد مجیدی (بازیکن استقلال) ازدواج کرده است؟

فضای مجازی در کنار خوبی ها و محاسنی که در صورت استفاده صحیح میتواند داشته باشد ، امروزه به یکی از مکان های اصلی شایعه سازی تبدیل شده است. اگر سری به اینستاگرام بزنید قطعا درعرض چند ثانیه اخبار متعددی درباره حوادث روز جامعه ، هنرمندان و بسیاری از بخش های دیگر جامعه به دست می آورید که باید در صحت آنها تردید کنید. انتشار این حجم از شایعات در فضای مجازی دامنگیر هنرمندان و چهره های سرشناس نیز میشود.
انتشار خبر ازدواج مژده لواسانی با فرهاد مجیدی خون این مجری بی حاشیه را از این شایعات ناتمام به جوش آورد و باعث واکنش صریح او شد.

مژده لواسانی ماجرای ازدواجش را تکذیب کرد

مژده لواسانی با انتشار پستی در اینستاگرامش از هوادارانش خواست پیجی را که به نام او در اینستاگرام زده شده بود و عکسهایی از او در کنار فرهاد مجیدی منتشر میشد را بلاک و ریپورت کنند.

استوری امیرحسین رستمی برای حمایت از مژده لواسانی

امیرحسین رستمی بازیگر تلویزیون کشورمان نیز با انتشار تصویری از پیج دروغینی که به نام مژده لواسانی شکل گرفته بود و به انتشار شایعات بی اساس دامن میزد از این خواسته مجری جوان حمایت کرد.

همسر مژده لواسانی همسر فرهاد مجیدی شایعات تلگرام سایت بررسی شایعات بیوگرافی مژده لواسانی بیوگرافی فرهاد مجیدی اینستاگرام مژده لواسانی اینستاگرام فرهاد مجیدی ازدواج مژده لواسانی ازدواج فرهاد مجیدی

مژده لواسانی مجری جوان تلویزیون

مژده لواسانی از طرفداران دو آتیشه تیم فوتبال استقلال است و از کری خوان های حرفه این تیم فوتبال ، به نظر این مجری جوان استقلال پرافتخارترین تیم ایران و آسیا و جهان است که هر چه از افتخاراتش بگویی باز هم تمام نمی شود.

ماجرای شایعه ازدواج مژده لواسانی و فرهاد مجیدی شاید از همین علاقه زیاد مجری جوان به تیم استقلال و نام بردن از فرهاد مجیدی به عنوان محبوب ترین و تکرار نشدنی ترین بازیکن استقلال شکل گرفته باشد اما انتشار اینگونه شایعات بدون توجه به عواقب آن در فضای مجازی مشکلی است که دامنگیر بسیاری از چهره های سرشناس شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. محمد رضا می گوید

    شما اگه بیمار نیستید کلاً جمعش کنید دستش درد نکنه هر کی بوده آخه یکی نیست بگه به شما چه که طرفدار دو آتیشه …هر کی خریزه … این مسائل هم از عوارض پول مفت و شهرت و … هست که متاسفانه کاریش نمیشه کرد خانم کوچولوی مهربون مگه شما بسلامتی شاعر تشریف ندارید؟چه بداخلاق که پیگیری میکنم حتماً جواب میده واسه روحیات لطیف یه شاعر خوب نیست که اینقدر خشن باشه،خون انار گردن …چه بی احساس و خشن

  2. . می گوید

    من که هر وقت اینو می بینم دلم کباب میشه یاد کودکان کارو تو دلم زنده میکنه و یه قطر اشک از …دیگه نمیتونم ادامه بدم خخخخخ