مژده لواسانی: خودم هم از خواندن خبر ممنوع التصویر شدنم شوکه شدم!

5

واکنش مجری کافه سوال به انتشار خبر ممنوع التصویر شدنش در صداوسیما

«مژده لواسانی ممنوع التصویر شد!» خواندن همین تیتر کافی بود تا خبرنگار تی وی پلاس به جهت اطلاع از صحت خبر، با مژده لواسانی مجری خوب برنامه «کافه سوال» تلویزیون تماس بگیرد و در گپ و گفتی کوتاه پی به شایعه بودن این خبر ببرد. متن گفتگوی تی وی پلاس با مژده لواسانی را اینجا می خوانید:

همسر مژده لواسانی همسر مجری مشهور مجری کافه سوال بیوگرافی مژده لواسانی ازدواج مژده لواسانی

خانم لواسانی می گویند شما ممنوع التصویر شدید! درست است؟

من هم خودم این خبر را چند دقیقه پیش در رسانه ها خواندم و متعجبم از اینکه من حدود یک سال هر شب با برنامه «کافه سوال» روی آنتن تلویزیون بودم و الان که تنها چند روز است پخش این برنامه به پایان رسیده، نوشته اند لواسانی ممنوع التصویر شده است! اصلا قرار ما با تهیه کننده این بود که یک سال این برنامه را پخش کنیم و انشالله سری جدید کافه سوال هم از یکی دو ماه دیگر آغاز خواهد شد. هر چند با توجه به خستگی زیادم خیلی به تهیه کننده اصرار داشتم که سری جدید کافه سوال را از زمستان روی آنتن ببریم که در نهایت قرار شد در پاییز این اتفاق بیفتد. ضمن اینکه من در رادیو ایران و فصلی هم برنامه دارم و هیچ مشکلی از جهت ممنوع التصویری و این شایعه ای که امروز در رسانه ها منتشر شده ندارم. نکته جالب این است که گویا به محض اینکه یک مجری دو روز در تلویزیون برنامه نداشته باشد، سریع خبر ممنوع التصویر بودنش را در رسانه ها منتشر می کنند! البته از جهتی هم خوشحالم که برنامه مان آنقدر مهم شده که به محض پخش نشدن، عده ای خبر ممنوع التصویری مجری اش را می نویسند!

خودتان وقتی خبر را خواندید چه حسی داشتید؟

خودم هم شوکه شدم! وقتی این خبر را خواندم یاد گفتگویم با همشهری جوان افتادم که دوستان در آن گفتگو دست به تحریف کلمات زده بودند و همان اتفاق باعث ناراحتی و ایجاد سوءتفاهم برای رضا رشیدپور شده بود! البته نکته عجیب اینجا بود که خبرگزاری ایسنا آن گفتگو را بازنشر کرد و آن جنجال به راه افتاد، حالا امروز هم این شایعه ممنوع التصویری من را ایسنا به نقل از سایت اعتدال بازنشر داده است! حالا دلیل این شیطنت دوستان در خبرگزاری ایسنا را نمی دانم.

استنباطتان از انتشار این خبر چیست؟ یعنی شما دشمن دارید؟

خب، قطعا هر آدمی در حیطه کاری خود دشمنانی دارد که من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. نیما می گوید

    “”” پارتی “”” تنها گزینه موفقیت.

  2. نیما می گوید

    “”” پارتی “”” تنها عامل موفقیت.

  3. سعیده می گوید

    ایش.ن از سن۳ سالگی مشغول بودن اونوقت ما در سن ۲۵ سالگی بعد از کلی درس خوندن ومدرک گرفتن بیکار میگردیم…………..بخدا من اگر کسی یک ریال حق منو خورده باشه حلال نمیکنم……….جالب اینه ادعای مومنیشم میشه…………بزنه به کمرت..منم اگر ۲سال فقط ۲سال مجری باشم از این بهترم نه ایشون با۲۳ سال سابقه….فکر کردین خدا از سرامثال اینها میگذره….

    1. فاطمه بانو می گوید

      هرهرهر
      حسودیت میشه؟

  4. فرشاد می گوید

    خانم لواسانی خعلی هم خوبه