۳ فیلم جدید ایرانی که هرگز نباید از دست داد

1

۳ فیلم جدید ایرانی که هرگز نباید از دست داد

فیلم ها جایگاه وی آی پی در زندگی روزمره همه ماها دارند.فیلم هایی که شاید روزانه میلیون ها از آن در دسترس ما باشد اما بعضا فیلم ها چنان فرد را ناراحت میکنند که حد و مرزی ندارد به دلیل داستان بسیار سبک و محتوایی ضعیف .اما همیشه باید با دانلود فیلم های مناسب این حس را شکست داد.فیلم و سریال هایی که میتوان با تماشای آن یک حس خوب را به خود تلقین کرد، حسی مانند هدف و اینکه از دیدن فیلم پشیمان نبودن.

گاها پیش آمده به ویدئو کلوب ها مراجعه کرده و درخواست فیلم هایی در ژانر خاصی مثلا اکشن یا ترسناک کرده اید.اما خب این همه ماجرا نیست و فیلم ها را از قبل ندیده اید و ممکن از هر ۵ فیلمی که پول پرداخت کرده و خرید کرده اید فقط یک یا دوتا و در برخی هیچکدام جالب نبوده و کیفیت مطلوب دلخواه شما نبوده است.اینجا راه چاره چیست؟ بعضا هم فیلم های ایرانی برای مشاهده خانواده و دورهمی میخواهید ، فیلم های طنز ، عاشقانه یا اجتماعی ایرانی.با تمام این توضیحات شما حتما نیاز به تیزر فیلم و مشاهده داستان و بازیگران دارید و هیچوقت آن ویدیو کلوب این همه وقت را در اختیار شما قرار نمیدهد.

سایت عسل دانلود یکی از رسانه های بزرگ دانلود فیلم در ایران است که فیلم های ایرانی به شکل وسیعی در آن یافت می شود.همچنین سرعت و کیفیت دانلود از داخل ایران به دلیل قرار گیری در مراکز اینترانت ملی سرعت بسیار خوبی در اختیار کاربر قرار می گیرد.

این همه ماجرا نیست و شما میتوانید لیست بازیگران ، مدت زمان فیلم ، موضوع ، عوامل و بازیگران ، داستان فیلم از صفر تا صد بصورت کامل و اخصاصی را مطالعه کرده و بعد از تماشای پیش نمایش و تیزر و آنونس هر فیلم اگر مطلوب میل شما بود اقدام به دریافت فیلم کنید.

A- فیلم خفگی

رپورتاژ آگهی ارزان دانلود فیلم خرید رپورتاژ آگهی

فیلم خفگی با هنرمندی و ایفای نقش نوید محمد زاده و الناز شاکردوست دو ستاره محبوب سینما به پخش در نمایش خانگی رسیده است.

از دیگر بازیگران این فیلم : پولاد کیمیایی – ماهایا پطروسیا – احسان امانی – غلامحسین لطفی – پردیس احمدیه – اسدالله یکتا نیز میتوان اسم برد.

خفگی به کارگردانی و نویسندگی کارگردان مطرح این روزها فریدون جیرانی است که در موضوعی اجتماعی و سینمایی سال ۱۳۹۵ استارت ساخت آن زده شد.الناز شاکردوست در فیلم خفگی نقش صحرا را بازی میکند که در یک بیمارستان روانی کار میکند و درگیر مشکلاتی میشود..

برای دانلود فیلم خفگی بصورت رسمی و قانونی با کیفیت HD ,1080p ,720p رسانه عسل گزینه مناسبی است.

B- فیلم دخترعمو پسرعمو

رپورتاژ آگهی ارزان دانلود فیلم خرید رپورتاژ آگهی

دخترعمو پسرعمو موضوعی طنز دارد و کارگردانی آن روح انگیز شمس به نویسندگی قربان محمد پور است.اگر بخواهیم بازیگران مطرح این فیلم را نام ببریم باید به نیوشا ضیغمی , مجید صالحی , مریم امیرجلالی , محمود عزیزی , لاله مرزبان , معصومه محمدپور, نسیم فروغ اشاره کنیم.

قطعا تمام دوست داران طنز خاطرات خوشی از مجید صالحی دارند و خصوصا مریم امیرجلالی و جالب تر بازی نیوشا ضیغمی در این فیلم است.داستان دخترعمو پسرعمو در خانواده ای است که مشکلات زیادی دارند و به دستور و توصیه پدربزرگ باید مشکلات را حل کنند و سکانس های کمدی و جالب رخ میدهد.توصیه میکنیم این فیلم را هرگز از دست ندهید.میتوانید با سرچ کلمه دانلود فیلم دخترعمو پسرعمو این فیلم زیبا را بصورت مجاز دریافت کنید.

C- فیلم لالاکن

فیلم لالاکن بزودی پخش میشود اما نکته جالب توجه حضور امین زندگانی بازیگر خوب و محبوب کشورمان در این فیلم است.بهنوش بختیاری ، پادینا رهنما ، عسل قرایی نیز در این فیلم هنرمندی کرده اند.

با کمال تعجب موضوع نیز کمدی است و پسر قصه آرش پدر مادرش در زندگی به مشکل خورده اند و تصمیم می گیرد با کمک دوستش به شکلی جالب مشکل را حل کنند..صحنه های طنز و زیبایی در این فیلم به تصویر کشیده میشود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. روبیکا می گوید

    سایت خوبی دارید