صحنه ای عجیب در یک جنگل +عکس

0

عکاسی به نام “پتی مایر“در سفر خود به کانادا وارد جنگلی در منطقه اورنجویل شد و با صحنه ای عجیب و مرموز مواجه گشت. تعداد بسیاری کفش از شاخه های درختان آویزان شده و برخی از آنها نیز به تنه درخت‌ها چسبیده بود در حالی که هیچ توضیحی برای آن وجود نداشت. وجود اسکلت های کوچک پلاستیکی در کنار کفش ها نیز این موضوع را عجیب و ترسناک تر کرده بود.

بر اساس گزارش‌ها ماجرای کفش ها به سال ۱۹۷۲ باز می‌گردد که تاکنون درباره آن داستان های گوناگونی مطرح شده اما هیچ کدام به اثبات نرسیده اند؛ فرضیه های مختلف از ایده‌ای هنری گرفته تا ارتباط دادن آن به یک جنبش با عنوان” Free Walking” که در سال ۱۹۷۰ رخ داده بود.

زندگی در کانادا زندگی در غرب زندگی در خارج چگونه از محیط زیست حفاظت کنیم جاهای دیدنی کانادا اخبار کانادا

زندگی در کانادا زندگی در غرب زندگی در خارج چگونه از محیط زیست حفاظت کنیم جاهای دیدنی کانادا اخبار کانادا  زندگی در کانادا زندگی در غرب زندگی در خارج چگونه از محیط زیست حفاظت کنیم جاهای دیدنی کانادا اخبار کانادا زندگی در کانادا زندگی در غرب زندگی در خارج چگونه از محیط زیست حفاظت کنیم جاهای دیدنی کانادا اخبار کانادا زندگی در کانادا زندگی در غرب زندگی در خارج چگونه از محیط زیست حفاظت کنیم جاهای دیدنی کانادا اخبار کانادا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ