جنجالی‌ترین پرونده شکنجه زن ایرانی در اروپا + عکس

0

دخترک ۱۰ ساله را در اتاقی با دست و پاهای بسته زندانی کرد سپس زن وحشتزده را هدف یکی از هولناک ترین شکنجه ها قرار داد و نه تنها چشمانش را کور کرد بلکه اعضای بدن و صورتش را هدف ضربات چاقو قرار داد و وی را نیمه جان و خون آلود رها کرده و پا به فرار گذاشت.

زن جوان ایرانی که در برلین آلمان از سوی مرد آشنا هدف حمله وحشتناکی قرار گرفته بود از سوی بازپرس ویژه قتل تهران، احضار شد.

به گزارش ساتین : عامل این اقدام جنون آمیز که جنجال ساز شده بود با ترک خاک آلمان فراری شد تا این که با انتشار عکس و خبر جنایت خونین وقتی به ایران آمد از سوی پلیس دستگیر شد.

روز ۳۰ اکتبر سال ۲۰۱۲ میلادی- ۹ آبان ماه سال ۹۱- ماجرای وحشتناکی در آپارتمان کوچک مادر و دختری ایرانی در محله «شوند برگ» برلین رخ داد.

هولناک ترین شکنجه شکنجه زن شکنجه دختر پزشکی قانونی تهران آزار زن آزار دختر

مردی انتقامجو که یک ماه می شد از «بنفشه» جدا شده بود به این خانه رفت، دخترک ۱۰ ساله را در اتاقی با دست و پاهای بسته زندانی کرد سپس زن وحشتزده را هدف یکی از هولناک ترین شکنجه ها قرار داد و نه تنها چشمانش را کور کرد بلکه اعضای بدن و صورتش را هدف ضربات چاقو قرار داد و وی را نیمه جان و خون آلود رها کرده و پا به فرار گذاشت.

بنفشه که هنوز می توانست ناله کند در حالی که دخترش با شنیدن جیغ های وی به اغما فرو رفته بود از سوی یک دوچرخه سوار که از پشت پنجره طبقه اول ساختمان ناله های بنفشه را شنیده بود از مرگ حتمی نجات یافت اما صدمات ناشی از این انتقامجویی بی رحمانه به اندازه ای زیاد بود که پلیس آلمان در سطح گسترده ای به تعقیب مرد آشنا که «امید» نام داشت و با وجود تولد در بغداد به همراه خانواده اش سال ها در ایران زندگی کرده، سپس مقیم آلمان شده بود پرداخت.

«امید» خاک آلمان را ترک کرده و هیچ ردپایی از وی در دست نبود، مطبوعات خارجی عکس این مرد فراری و بنفشه را انتشار دادند و گروه ترجمه شوک روزنامه ایران نیز روز ۲۱ آبان ماه سال ۹۱ جزئیات سرنوشت زن ایرانی با عکس «امید» را در سطح ایران انتشار داد. تا این که یکی از آشنایان «امید» که جزئیات حادثه را در یکی از روزنامه ها خوانده بود با پلیس آگاهی تهران تماس گرفت و ادعا کرد «امید» از ترکیه به ایران آمده و بعد از چند روز که در ارومیه بود سوار بر اتوبوس راهی تهران شده است.

پلیس آگاهی پایتخت با دستور بازپرس سپیدنامه از شعبه ۱۰ دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شده و «امید» را ساعت چهار عصر ۲۶ آبان ماه سال ۹۱ دستگیر کرد.

«امید» در بازجویی ها به افسر پرونده گفت: بنفشه همسرم است، وقتی رفتارهایش تغییر کرد و خواست جدا شویم احساس کردم پای مردی در میان است به خاطر همین تصمیم گرفتم از وی انتقام بگیرم و دست به این کار زدم و بعد فرار کردم.

با دستور بازپرس، مجرم روانه زندان شد و تحقیقات ادامه پیدا کرد تا پرونده به مرحله صدور قرار مجرمیت رسید.

بازپرس جنایی تهران برای این که عمق حادثه مشخص شده و صدمات بنفشه با معاینه در پزشکی قانونی تهران تحت تجزیه و تحلیل علمی و کارشناسی قرار گیرد تا میزان و چگونگی مجازات مشخص شود، در اقدامی برون مرزی این زن را به خاک ایران احضار کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ