پزشکان با جراحی پلاستیک معجزه کردند + عکس

2
دانشکده پزشکی دانشگاه قاضی آنتپ ترکیه صورت یک زن ۴۱ ساله را که سال‌ها پیش به دلیل سوختگی شدید از بین رفته بود را با روش نوین جراحی پلاستیک، احیا کرد.
به گزارش ساتین و به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه در این روش جراحی که در نوع خود برای نخستین بار در جهان صورت می‌گیرد، از روش پیوند اعضا استفاده نشد و تمامی اجزای پوست مورد استفاده در صورت این زن از پوست بدن خود او گرفته شد.

 پرفسور ” محمد موتاف” جراح مبتکر این روش در کنفرانس خبری خود پس از عمل جراحی موفق ” آسیه انگیز” زن ۴۱ ساله ترکیه‌ای، اعلام کرد در این روش، از غضروف و استخوان خود بیمار با چارچوب سه بعدی اسکلتی و نیز از رگ‌های ساعد او با روش میکرو جراحی به صورت یک پوشش غشایی به صورت او پیوند زده شد . همچنین برای چربی زیر پوست صورت این زن از بافت چربی زیر شکم او استفاده شده است.

وی افزود: تمامی بافت‌های غضروفی و استخوانی مورد استفاده در این روش از اعضای بدن این زن برداشته شده است. در این روش حتی برای ابروهای این زن نیز از بافت‌های پوستی مودار او استفاده شده است.

هزینه جراحی پلاستیک فیلم جراحی پلاستیک عکس ر جراحی پلاستیک بیوگرافی محمد موتاف بهترین جراحی پلاستیک آموزش جراحی پلاستیک

این زن ترکیه‌ای که سال‌ها پیش به دلیل سوختگی صورت منزوی شده بود و بارها با مراجعه به جراحان پلاستیک از نا ممکن بودن استفاده از روش پیوند اعضا نا امید شده بود، پس از این عمل جراحی اعلام کرد که دیگر می‌تواند با اعتماد به نفس در جامعه حضور پیدا کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. مریم می گوید

    شبیه ادم خوارها شده

  2. علی می گوید

    دمش گرم