شوخی جناب خان با اعضای تیم ملی فوتسال بانوان در خندوانه +فیلم

0

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان در سومین برنامه از فصل پنجم خندوانه میزبان بانوان قهرمان فوتسال کشورمان بود که با حضور جناب خان شبی متفاوت را در برنامه رقم زدند

نسیمه غلامی فوتسالیست مهمانان خندوانه فاطمه معتمدی فوتسالیست طاهره مهدی پور کیست سایت خندوانه دانلود خندوانه خندوانه دیشب جناب خان بیوگرافی فرشته کریمی اینستاگرام خندوانه اینستاگرام جناب خان احلام جناب خان آیا خندوانه ادامه دارد آرزو صدقیانی زاده

بانوان قهرمان فوتسال کشور مهمان برنامه خندوانه

به گزارش ساتین : بانوان تیم فوتسال کشورمان که قهرمان آسیا شدند مهمانان شب گذشته برنامه خندوانه بودند . رامبد جوان با خواندن نام تک تک اعضای تیم ملی فوتسال از بانوان قهرمان سرزمینمان خواست که به استودیوی برنامه بیایند و بعد با تماشاگران خندوانه به تشویق این قهرمانان پرداخت.

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه

نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان درباره این افتخار بزرگ گفت :ما حدود سه چهار روز است که به ایران بازگشته ایم و این قهرمانی حس غرور خاصی را به ما بخشید و از اینکه توانستیم دل پدر و مادر و مردم را شاد کنیم بسیار خوشحالیم و در ادامه اسامی بازیکنان غایبی که در این برنامه حضور نداشتند را اعلام کرد.

رامبد جوان از دیگر بازیکنان فوتسال کشورمان خواست درباره حس قهرمانی خودشان بگویند که فرشته کریمی گفت :لحظه ای که ما کاپ را بالا بردیم فقط خداروشکر میکردیم و از اینکه توانسته بودیم دل مردم و خانواده مان را شاد کنیم خوشحال بودیم.

برنامه خندوانه با حضور بانوان تیم ملی فوتسال

فاطمه معتمدی بازیکن دیگر تیم فوتسال کشورمان از حمایت های مردم و رسانه از ابتدا تا زمان قهرمانی گفت و ادامه داد :ما از اول احساس میکردیم اول هستیم و اصلا فکر نمیکردیم که دوم بشویم و واقعا از این افتخار خوشحالیم.

رامبد جوان سوال متفاوت تری از بازیکنان تیم فوتسال پرسید که از چه زمانی متوجه شدید به فوتسال علاقه مند هستید که کریمی یکی از بازیکنان تیم فوتسال گفت :ما از بچگی تا زمانی که امکان داشت در کوچه بازی میکردیم و بعد از آن با حمایت های خانواده توانستیم به اینجا برسیم و در ۱۵ سالی که تیم ملی شکل گرفته است توانسته ایم به شکل رسمی این ورزش را ادامه بدهیم و درادامه از شکل شادی بعد از گلشان گفتند.

آرزو صدقیانی زاده بازیکن دیگر تیم فوتسال کشورمان درباره حمایت های ویژه خانواده هایشان گفت و ادامه داد اگر این حمایت ها وجود نداشته باشد ما اصلا نمیتوانیم به جایی برسیم.

نسیمه غلامی فوتسالیست مهمانان خندوانه فاطمه معتمدی فوتسالیست طاهره مهدی پور کیست سایت خندوانه دانلود خندوانه خندوانه دیشب جناب خان بیوگرافی فرشته کریمی اینستاگرام خندوانه اینستاگرام جناب خان احلام جناب خان آیا خندوانه ادامه دارد آرزو صدقیانی زاده

بانوان فوتسالیست کشورمان در برنامه خندوانه

طاهره مهدی پور بازیکن دیگر تیم فوتسال کشورمان خاطره ای از دوران کودکی را تعریف کرد و از علاقه ویژه اش به فوتبال از همان دوران بچگی گفت و ادامه داد اگر باز هم به عقب برگردم دوباره فوتسال را شروع میکنم.

در ادامه اعضای تیم ملی از پدر و مادرشان تشکر کردند و مسابقه پانتومیمی در بین اعضای تیم ملی برگزار شد و بعد از آن جناب خان به استودیوی خندوانه آمد. حضور جناب خان در استودیو خندوانه حال و هوایی دیگر به برنامه بخشید و بعد از خواندن ترانه ای برای اعضای تیم ملی از خانم گل تیم فوتسال یاد کرد و از قهرمانان تیم فوتسال پرسید از سوسک میترسند .

جناب خان در فصل پنجم برنامه خندوانه

در بخش پایانی برنامه جناب خان از تاسیس تیم بانوان پاری سن ژرمن گفت و ادامه داد :من میخوام با خانم نیمار و خانم فوتبالیست های دیگر تیم پاری سن ژرمن را تشکیل بدهم و از خانم کریمی پرسید اگر من تیم را تشکیل بدهم خانم کریمی شما حاضرید در این تیم بازی کنید که گفت بله اگر با حجاب باشیم حاضریم همه اعضای تیم به تیم شما بیایم.

در بخش پایانی جناب خان به کنایه گفت رامبد تو میدانستی که بازی خانم های فوتسالیست در جهان دو ساعت دیرتر شروع میشود تا خانم ها حاضر شوند و خانم ها هیچوقت یک لباس را دو بار نمیپوشند.

در پایان برنامه رامبد جوان با اهدای تندیسی از بانوان فوتسالیست کشورمان خداحافظی کرد.

منبع : نمناک و باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ