وضعیت تیام در استقلال ،جدایی تیام از با رقم دریافتی عجیب!

0

وضعیت تیام در استقلال

تیام مهاجم تیم فوتبال استقلال با توجه به سفر خود به کویت با باشگاه الکویت برای فصل آینده لیگ این کشور به توافق رسیده است و این باشگاه قرار است برای یک فصل مبلغ ۳ میلیون دلار به او بپردازد.

از آنجایی که تیام با استقلال یک فصل قرارداد دارد و در این میان بندی در قرارداد او موجود است که او در صورت پیشنهاد بهتر می تواند از جمع آبی ها جدا شود به همین دلیل باشگاه الکویت امروز به باشگاه استقلال نامه می زند و بدون شک باشگاه استقلال نمی تواند مانع این جدایی شود.

مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال قرارداد مامه تیام عکس مامه تیام بازیکنان استقلال تهران اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مبلغ پیشنهادی تیام از استقلالی ها ۲.۵ میلیون دلار بود که از عهده استقلال خارج است .

در صورتیکه اتفاق خاصی رخ ندهد تیام  برای فصل بعد در باشگاه الکویت توپ خواهد زد.

***

مسئولان باشگاه استقلال برای مذاکره با مامه بابا تیام امشب راهی کشور ترکیه خواهند شد. این مهاجم سنگالی یک سال دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارد ولی در قرارداد این بازیکن بندی گنجانده شده که در صورت پرداخت ۲۰۰ هزار دلار به این باشگاه می‌تواند از جمع آبی پوشان جدا شود.

 

به همین دلیل سید رضا افتخاری و پندار توفیقی امشب برای مذاکره با تیام راهی کشور ترکیه خواهند شد تا فردا با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش دیدار کنند.

 

تیام در اواسط فصلی که گذشت به استقلال اضافه شد و در این مدت کوتاه موفق به زدن ۱۳ گل در مسابقات مختلف شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ