فرشاد احمدزاده: فحاشی به خانواده ام باعث شد بروم

0

در روزهای اخیر خبر جدایی احمدزاده از پرسپولیس وجود داشت و گفته می شد او به تیمی از لهستان خواهد پیوست و سرانجام این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفتند و احمدزاده رسما با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

 

او در استوری اینستاگرامش نوشت: میخوام تشکر کنم از هوادارانی که در سرما و گرما از من حمایت کردند. درسته من دارم ازتون جدا می شم یا بزارین رک بگم درسته با فحاشی روی سکوها و صفحات فضای مجازی به خانواده ام باعث شدند که قید خواسته دلم رو که همانا بودن در کنار شما بود رو بزنم ولی بدونید که منم خط قرمزهایی دارم که مهم ترینشون خانواده ام هستند و به هیچ وجه نمیذارم بهشون توهین بشه.

 

احمدزاده در ادامه گلایه هایی کرد و نوشت: تا دیروز همین آقایون میگفتن فرشاد در حد پرسپولیس نیست ولی امروز جو راه انداختن فرشاد که رفته بی معرفته. از من که گذشت و کلی لقب بی معرفت و فحش شنیدم ولی هواداران واقعی ارتش سرخ اجازه ندین بعضی ها به خاطر منافعشون دل بازیکنای زحمت کش پرسپولیس را بشکونن. ممنون از همه شما هواداران واقعی پرسپولیس.

 

در بازی با الوصل نیز احمدزاده پس از گلزنی دست روی گوش هایش گذاشت و به این شکل به فحاشی ها واکنش نشان داد.

 

فرشاد احمدزاده بازیکن مورد علاقه برانکو در این سه فصل بود و در موفقیت پرسپولیس نیز تأثیرگذار ظاهر شد اما به نظر می‌رسد فوتبالش را در اشلاسکای لهستان دنبال خواهد کرد. رسانه های لهستانی نیز امروز در خصوص انتقال فرشاد به کشورشان اخباری را عنوان کردند و حتی برخی ادعا داشتند که او پیش قرارداد را امضا کرده و به زودی راهی این کشور خواهد شد.

 

در طول فصل نیز چند بازیکن از وضعیت و جو نامناسب سکوهای پرسپولیس انتقاد کرده بودند و باید باشگاه چه تمهیداتی برای بهبود وضعیت می اندیشد.

 

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات لیگ برتر ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ نقل و انتقالات پرسپولیس لیست خرید پرسپولیس ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ قرارداد فرشاد احمدزاده بیوگرافی فرشاد احمدزاده بازیکنان جدا شده (خروجی) از پرسپولیس اینستاگرام فرشاد احمدزاده اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ