خداحافظی علی علیپور بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی! + عکس

0

علی علیپور فوق ستاره پرسپولیس که در طول مدتی که برانکو سرمربی پرسپولیس بود گل های فراوانی برای این تیم به ثمر رساند و پیشرفت قابل توجهی داشت در تابستان امسال از جمع شاگردان برانکو جدا خواهد شد و قصد دارد به یکی از جدیدترین لژیونرهای کشورمان تبدیل شود، گویا این ستاره جوان بعد از قهرمانی دیشب پرسپولیس در جام حذفی از هم تیمی های خود خداحافظی کرده است.

 

علی علیپور از تیم های اروپایی چون اسپانیا، ترکیه و یونان درخواست دارد و باشگاه پرسپولیس نیز قیمت پایه او را برای فروش ۹۰۰ هزار یورو تعیین کرده‌ است. حال باید دید فوق ستاره پرسپولیس در پایان به کدام یک از پیشنهادهای خود پاسخ مثبت خواهد داد.

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات لیگ برتر ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ نقل و انتقالات پرسپولیس بیوگرافی علی علیپور بازیکنان جدا شده (خروجی) از پرسپولیس اینستاگرام علی علیپور اخبار نقل و انتقالات اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی اخبار جام حذفی فوتبال

گفتنی است، گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس تمایل به جذب رضا قوچان نژاد را دارد تا او را جانشین علی علیپور در پرسپولیس کند. رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی با جدایی قرضی از تیم آپوئل نیکوزیای قبرس با قراردادی ۶ ماهه راهی تیم سیدنی استرالیا شد و به اولین ایرانی لیگ استرالیا تبدیل شد. او بعد از اتمام قراردادش از هم تیمی‌ها و باشگاه سیدنی خداحافظی کرده است.

 

لازم به ذکر است، سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از فینال جام حذفی، “علی علیپور” مهاجم پرسپولیس را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ