آموزش فیلتر نویسی در دیده بان بازار بورس tsetmc

3

فیلتر افزایش حجم معاملات ، فیلتر حجم مشکوک ، فیلتر ورود پول هوشمند ، فیلتر حجم ماهانه ،فیلتر ورود نقدینگی ،فیلتر حجم های مشکوک در بورس ، فیلتر افزایش حجم بیش از میانگین حجم ماه ، فیلتر افزایش حجم بیش از سه برابر دیروز ، پرکاربردترین فیلتر بورس ، فیلتر افزایش ناگهانی حجم معاملات ، فیلتر افزایش چشمگیر حجم معاملات ، فیلتر ورود نقدینگی توسط حقوقی ها ، ۴۷ فیلتر کاربردی بورس ، فیلتر خروج پول هوشمند ، فیلتر الگوی تیک صعودی

انتخاب سهام مناسب برای خرید جهت نوسان گیری و یا انتخاب سهام برتر جهت خرید انهم از بین ۵۰۰ نماد و یا در صورت داشتن نمادهای زیادی در سبد زمان فروش انها، در بورس همیشه یکی از دغدغه های سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار است خوشبختانه چنانکه اکثرا کاربران بورس مطلعند سازمان بورس برای ایجاد شرایط یکسان برای تمام فعالین بورس قدمی فراتر از ارایه یک نرم افزار تکنیکال برداشت و ان ارایه سیستمی جهت برنامه نویسی انواع سیستم های مدنظر هر فرد جهت پالایش بورس می باشد چنانکه مطلعید کاربران قبلا برای انتخاب سهام برتر مطابق تجربه خودشان باید مبادرت به نوشتن اندیکاتوری جهت نرم افزارهای موجود همانند مفید تریدر و یا امی بروکر می نمودند که این امر نیاز به دانش گسترده برنامه نویسی می بود اما در سیستم فعلی سازمان بورس این کار با راحترین شکل ممکن قابل انجام می باشد و از طرفی خود وب سایت آموزش کاملی را برای نوشتن انواع سیستم ها نموده است.

اگر هم کاربران یک جستجوی ساده در اینترنت داشته باشند هزاران فیلتر را می توانند مشاهده نمایند که می توانند از انها در دیده بان اختصاصی خود استفاده نمایند اما انچه مهم می باشد بررسی و رصد هر فیلتر و تلفیق انها برای رسیدن به بهترین سیستم معاملاتی می باشد.

در این سیستم میتوانید سه اندیکاتور را با هم ترکیب کرده تا در صفخه شخصی بطور همزمان مقادیر همه انها را داشته باشید اما همیشه باید دقت شود که از ترکیب فیلترهایی که عمل یکسانی را انجام می دهند خودداری شود مثلا از RSI و CCi نباید در یک اندیکاتور استفاده نمود

مثلا کد برای نمایش همزمان اندیکاتورهای stochastic , wiliamse , cci , که در اینصورت فیلدها شامل :

در فیلد c0 مقادیر CCI در فیلد c1 مقادیر ویلیامز (R%) در فیلد c2 مقادیر استوک استیک (K%) نمایش داده میشود
میتوانید مقادیر دوره ها یعنی ۱۴ (موجود در متن کد ها) را به اعداد دیگر مثلا ۲۱ تغییر دهید
میتوانید بجای CCI فیلتر RSI را درج نمایید که در اینصورت در فیلد c0 مقادیر RSI نمایش داده میشوند

true==function(){
var i,j,tp,smtp,nd,smnd,cci
var stp=0
var snd=0
for(i=0;i<14;i++)
{
j= 13 – i
tp=([ih][j].PriceMax + [ih][j].PClosing + [ih][j].PriceMin) / 3
stp=stp+ tp
smtp=stp/(i+1)
nd=Math.abs(smtp – tp)
snd=snd+ nd
smnd=snd / (i+1)
cci= ((tp-smtp) /smnd) /0.015
}
(cfield0)=AdvRoundColor(cci,1)
return (1)
}()
true == function ()
{
var max = [ih][0].PriceMax;
var min = [ih][0].PriceMin;
for (var ipos = 0; ipos < 14; ipos++)
{ if (max < [ih][ipos].PriceMax) max = [ih][ipos].PriceMax; }
for (var ipos = 0; ipos < 14; ipos++)
{ if (min > [ih][ipos].PriceMin) min = [ih][ipos].PriceMin; }
R = (max – (pc)) /(max – min) * -100
(cfield1)= AdvRoundColor(R,1)
return true;
}
()
true == function ()
{
var max = [ih][0].PriceMax;
var min = [ih][0].PriceMin;
for (var ipos = 0; ipos < 14; ipos++)
{ if (max < [ih][ipos].PriceMax) max = [ih][ipos].PriceMax; }
for (var ipos = 0; ipos < 14; ipos++)
{ if (min > [ih][ipos].PriceMin) min = [ih][ipos].PriceMin; }
K = ((((pc)-min) / (max – min)) * 100);
D = (K+((([ih][0].PClosing – min)/(max – min))*100)+((([ih][1].PClosing-min)/(max-min) )*100))/3
(cfield2)= AdvRoundColor(K,1)
return true;
}
()

لازم بتوضیح می باشد که کدهای بالا در قالب فعلی دیده بان بدون مشکل اجرا می شوند ولی چنانچه برای برخی کدها خصوصا اندیکاتورهای نمایشی خطا طاهر شد در انصورت باید قالب دیگه ای باید توسط کاربر نوشته شود

نوشتن قالب بسیار ساده و ابتدایی می باشد که در خود سایت دیده بان بازار بورس (www.tsetmc.com) اموزش داده شده است اما در فایل مربوطه که شامل صدها کد و فیلتر اماده و اختصاصی و همچنین دهها استراتژی معاملاتی اختصاصی می باشد نحوه طراحی قالب با تصویر آمده است

در کل فعالین بورس با این سیستم می توانند به امکانات بسیار گسترده ای همانند زیر دسترسی داشته باشند رصد کل بازار در یکجا

سهم هایی که از -۴ تا +۴ رفته اند؟
سهم هایی صف فروش هستند
سهم هایی بیش از حجم مبناشون معامله شده اند
سهام هایی که اختلاف بین آخرین معامله و قیمت پایانیش بیش از ۳ درصد است

قابلیت نمایش تسهیلات مسکن هم برای حذف تسه از لیست نمادهاست که بهتراست حذف شوند

در بخش گروه انتخابی برای نمایش میتوان فقط گروه دلخواه خود را انتخاب کنید و ساید گروهها نمایش داده نشوند

حتما پیش آمده که شما خواسته اید که چند نماد از گروههای مختلف را یکجا و به صورت آنلاین مشاهده کنید و یا بخواهید بدانید که الان کدام نمادها صف خرید سنگین و صف فروش سنگین دارند و یا اینکه کدام نمادها بیش از حجم مبنهای خود معامله داشته اند و با کدام نمادها آخرین معاملهشان مثبت بوده ولی قیمت پایانی آنها منفی بوده یا بالعکس. شاید دوست دارید بدانید خریداران کدام نمادها از فروشندگان آن بیشتر است و هزاران سوال دیگر. جواب دادن به این سوالات در زمان کوتاه خیلی سخت و یا حتی غیممکن است اما بوسیله ساخت فیلتر بخش دیدبان شما میتوانید براحتی به جواب خود برسید

در پنجره تنظیمات ساخت فیلتر را کلیک کنید و فیلتر جدید را بزنید و این فیلتر را وارد نمایید:

(l18).indexOf(“ش”)==۰ این فیلتر را که اعمال کنید فقط نمادهایی که با حرف “ش” شروع می شوند در دیدبان فعال می گردند

روش ایجاد فیلتر در دیده بان بازار در سایت tsetmc جهت نوسانگیری :

جهت استفاده بهینه از وبسایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران میبایست حتما از فیلترهای کاربردی بورس استفاده کرد در این پست با فیلتر نویسی در دیده بان بازار آشنا میشویم.

در وبسایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران  جهت پالایش بهتر تحرکات سهم امکان استفاده از فیلترهای کاربردی بورس وجود دارد.

دانلود فیلتر نویسی در بورس pdf

فیلتر صف خرید:

حتما شما هم گاهی اوقات برای یک معامله بهتر مایل هستید ببینید در یک زمان خاص چه نمادهایی در بازار بورس ایران صف خرید می باشند. با استفاده از فیلتر زیر در دیده بان بازار میتوانید تمام صف های خرید نمادهای بورسی ایران را فیلتر کنید و همه را با هم ببینید توصیه ما به شما این است که هرگز در هیچ صف خریدی وارد نشوید بلکه در روزهای منفی سهام مد نظر خود را شکار کنید. خرید کردن در صف خرید تنها در نزدیکی کف حمایتی منطقی است و می توانید زمانی که سهم یک حرکت جدید را از نقطه ی حمایت جدید خود آغاز می کند با رعایت اصول مدیریت سرمایه، خرید خود را انجام بدهید، حتی اگر سهم در صف خرید قفل باشد!

true==function()
{
if((qd1)>0&&(pd1)==(tmax))
{
return true;
}
else
{
return false;
}
}()

استراتژی استفاده از فیلتر صف خرید

استراتژی اول:

طبق استراتژی باید نمودار سهم را بررسی کنیم، درصورتی که سهم در نقطه حمایتی قوی قرار داشت، سهم را می توانیم در صورت عرضه خریداری کنیم. در این حالت معامله ریسک پایینی دارد و می توانیم از سهم انتظار رشد منطقی را داشته باشیم.

استراتژی دوم:

چنانچه با بررسی سهم متوجه شدیم که سهم درگیر مقاومت قیمتی است، چندروز منتظر می مانیم و درصورتی که مقاومت سهم شکسته شد وارد سهم می شویم. در این صورت معامله ریسک بسیار پایین تری خواهد داشت و مدیریت سرمایه اجازه ورود ما به سهم را می دهد.

فیلتر صف فروش:

(po1)==(tmin)&&(qd1)==0&&(qo1)<2000000

استراتژی استفاده از فیلتر صف فروش

استراتژی اول:
هدف ما انتخاب سهم ارزنده در قیمت مناسب است تا با خرید آن ها سودی کسب کنیم. طبق استراتژی موردنظر نمودار سهام را بررسی می کنیم. درصورتی که سهام در کف حمایتی مناسب قرار داشته باشد می توان در صف فروش با رعایت مدیریت سرمایه و بصورت پله ای وارد سهم شد.

استراتژی دوم:
تعداد سهام در صف فروش می تواند مسیر پیش روی بازار را در کوتاه مدت به ما نشان دهد. همچنین با افزایش تعداد سهام در صف فروش به روند احساسی بازار پی ببریم.

بررسی کنیم که بازار احساسی است یا منطقی؟

در صورتی که سهام صف فروش کم شود می توان از برگشت بازار از حالت احساسی به حالت منطقی اطمینان یافت و بازار را با منطق بیشتری بررسی کرد.

نماد های در حال صف خرید:

(pd1) == (tmax) && (qd1)>=0.2*(bvol) && (qd1)<=(bvol)

این فیلتر نمادهایی را به شما نمایش میدهد که در آستانه صف خرید هستند .به شما توصیه میکنیم در صف خرید هیچ نمادی نروید اما چنانچه مایل به اینکار باشید این فیلتر به شما در انتخابتان کمک خواهد کرد. دستور زیر را کپی کنید و در دیده بان بازار قرار دهید.
(یک راه و روش معاملاتی با استفاده از این فیلتر سهام را که پیدا کردید حجم معاملات را بررسی کنید در صورتی که حجم معاملات سهم از ۲ برابر حجم ماهانه بیشتر بود احتمال ورود پول هوشمند به سهم زیاد است و میتوان به دید نوسان ۱۰ درصدی سهم را خرید کرد .)

نماد های در حال صف فروش:

true==function()

{

if((tvol)>(bvol) && (pmin)== (tmin) && ((pl)-(pc))/(pl)*100>1.5 && (ct).Sell_CountI >= (ct).Buy_CountI && (tno)>5 && (tno)>20)

{

return true;

}

else

{

return false;

}

}()

نمادهای با احتمال وجود خرید گروهی:

این فیلتر سهامی را نشان می دهد که در دو روز گذشته از صف فروش آن ها، به اندازه ی حدود حجم مبنا خریداری شده است. در این گونه سهام احتمال وجود خرید گروهی زیاد است.

true==function()
{
if((bvol) < (tvol)/2 && (pcp) <= -3.7 )
{
return true;
}
else
{
return false;
}
}()

توصیه می شود نمادهای این فیلتر را در دیده بان خود قرار دهید و پیگیر آن ها باشید.

فیلتر کف قیمتی سه ماهه بهمراه تزریق نقدینگی

حتما شما هم گاها برای یک ترید بهتر مایل هستید نمادهایی که در سه ماه اخیر افت قیمتی بالایی داشته اند را براحتی بیابید فیلتر زیر نمادهایی را در دیده بان بازار به شما نمایش میدهد  که در  کف قیمتی سه ماهه اخیر خود بوده اند و  و البته شاهد تزریق نقدینگی جدید نیز به آنها هستیم .با توجه به اینکه در ساخت این فیلتر شروط سخت گیرانه ای بکار گرفته ایم بنابراین کاملا طبیعی است که فیلتر در روزهایی نتواند خروجی داشته باشد متن زیر را در دیده بان بازار کپی کنید.

نکته: چنانچه در ثبت فیلتر اخطار Cannot read property  ‘PriceMin’  of undefined را مشاهده کردید اهمیت ندهید و فیلتر را ثبت کنید. فیلتر تست شده است.

(Math.min( [ih][1].PriceMin , [ih][2].PriceMin , [ih][3].PriceMin , [ih][4].PriceMin , [ih][5].PriceMin , [ih][6].PriceMin , [ih][7].PriceMin , [ih][8].PriceMin , [ih][9].PriceMin , [ih][10].PriceMin , [ih][11].PriceMin , [ih][12].PriceMin , [ih][13].PriceMin , [ih][14].PriceMin , [ih][15].PriceMin , [ih][16].PriceMin , [ih][17].PriceMin , [ih][18].PriceMin , [ih][19].PriceMin , [ih][20].PriceMin , [ih][21].PriceMin , [ih][22].PriceMin , [ih][23].PriceMin , [ih][24].PriceMin , [ih][25].PriceMin , [ih][26].PriceMin , [ih][27].PriceMin , [ih][28].PriceMin , [ih][29].PriceMin , [ih][30].PriceMin , [ih][31].PriceMin , [ih][32].PriceMin , [ih][33].PriceMin , [ih][34].PriceMin , [ih][35].PriceMin , [ih][36].PriceMin , [ih][37].PriceMin , [ih][38].PriceMin , [ih][39].PriceMin , [ih][40].PriceMin , [ih][41].PriceMin , [ih][42].PriceMin , [ih][43].PriceMin , [ih][44].PriceMin , [ih][45].PriceMin , [ih][46].PriceMin , [ih][47].PriceMin , [ih][48].PriceMin , [ih][49].PriceMin , [ih][50].PriceMin , [ih][51].PriceMin , [ih][52].PriceMin , [ih][53].PriceMin , [ih][54].PriceMin , [ih][55].PriceMin , [ih][56].PriceMin , [ih][57].PriceMin , [ih][58].PriceMin , [ih][59].PriceMin ))> ( ( Math.min( (pmin) , [ih][1].PriceMin , [ih][2].PriceMin , [ih][3].PriceMin )) ) &&
(tvol) >= (bvol) &&
(tvol) >200000

فیلتر حجم های مشکوک بورس

فیلتر افزایش چشم گیر حجم معاملات

فیلترها مجموعه ای از دستورات ریاضی میباشند که در وبسایت دیدبان بازار نوشته می­شوند. با بهره گیری از این داده ها می­توان در کوتاهترین زمان سهم­ های مورد نظر را از بین انبوه سهام دیگر جدا کرده و سپس به تحلیل و بررسی سهم پرداخت. میبایست به این نکته اساسی توجه کرد که فیلترها همواره امکان خطا دارند و معمولا در ساعات اولیه بازار کارکرد قابل اطمینانی ندارند. در این پست به معرفی فیلتر حجم های مشکوک میپردازیم.

تریدرهای حرفه ای برای حجم معاملات نماد اهمیت ویژه ای قائل هستند اغلب حجم های بالای معاملاتی نمایش دهنده رشد قیمتی سهم هستند البته افزایش حجم معاملات را نباید با خروج نقدینگی اشتباه گرفت.

دستور زیر فیلتر حجم های مشکوک بازار بورس است که میتوانید در سایت دیده بان از آن استفاده نمایید :

(tvol)> [is5] && (tvol)>2*[is6]

فیلتر پیش بینی بازار فردا

فیلتر پیش بینی بازار به اسامی مختلفی معروف است این فیلتر به شما کمک میکند تا بتوانید با احتمال خوبی نمادی را که احتمالا فردا مثبت یا صف خرید خواهد بود را جداسازی کنید باید دقت کنید که فیلتر پیش بینی بازار در ساعات انتهایی بازار کارکرد به مراتب قابل اطمینان تری خواهد داشت و به شما پیشنهاد میکنم از فیلتر پیش بینی بازار بعد از ساعت ۱۱ صبح استفاده کنید.

اخطار : فیلترها هرگز نمیتوانند مبنای تصمیم گیری شما در خرید سهام باشند بلکه صرفا ابزاری برای اطمینان بیشتر در خرید میباشند و باید در کنار سایر روش های تحلیلی مورد استفاده قرار گیرند.

دستور زیر فیلتر پیش بینی بازار است که میتوانید در سایت دیده بان از آن استفاده کنید.

(tno)>50&&(tvol)>(bvol)&&( bvol)<=7000000&&(plp)>=(pcp)+ 1.5&&(eps)>0

فیلترنویسی و پلایش دیده بان گامی فراتر از یک تحلیل

کد زیر نمادهایی را نمایش می دهد که rsi بالای ۸۰ یا زیر ۲۰ دارند.
همچنین مقدار rsi را هم در دیده بان نمایش می دهد

true==function()
{

var CalculateRSI =function(period){

var len=20;

for (var i = 0; i < len ; i++) {
var rec=[ih][len-1-i];

var change=rec.PClosing-rec.PriceYesterday;

if (change> 0) {
rec.gain=change;
rec.loss=0;
}
else
{
rec.gain=0;
rec.loss=-change;
}
}

// Calculate first “average gain” and “average loss”
var gainSum=0;
var lossSum=0;

for (var i = 0; i < period; i++) {
var rec=[ih][len-1-i];
gainSum += rec.gain;
lossSum += rec.loss;
}

var averageGain=gainSum /period;
var averageLoss=lossSum / period;

// Calculate subsequent “average gain” and “average loss” values
for (var i = period + 1; i < len; i++) {
var rec=[ih][len-1-i];

averageGain=(averageGain* (period – ۱) + rec.gain) / period;
averageLoss=(averageLoss* (period – ۱) + rec. loss)/ period;

rec.averageGain=averageGain;
rec.averageLoss=averageLoss;
}

// Calculate RSI
var RS = 0; // Relative strength
var RSIndex = 0; // Relative strength index

for (var i = period + 1; i < len; i++) {
var rec=[ih][len-1-i];

RS = rec.averageGain/ rec.averageLoss;
RSIndex = 100 – ۱۰۰ / (۱ + RS);
rec.rsi=RSIndex;
}
};
if(typeof [ih][0].rsi==”undefined”)
CalculateRSI(14);

(cfield0)=Math.floor([ih][0].rsi);

if( [ih][0].rsi>80 || [ih][0].rsi<20)
return true;
else
return false;

}()

سهم هایی که حجم خرید آنها در سه ردیف قابل مشاهده ۴ برابر حجم فروش در سه ردیف قابل مشاهده است و قیمت آخرین معامله کمتر از قیمت پایانی است. برای نوسان گیری میشه استفاده کرد.

((qd1)+(qd2)+(qd3))>(4 * ((qo1)+(qo2)+(qo3))) && (pl)<(pc)

سهم هایی که آخرین قیمت معامله شده آنها کمترین قیمت روز باشد

(pmin)==(pl)

سهم هایی که حجم معامله شده ۴ برابر حجم مبناست و قیمت پایانی امروز کمتر از قیمت دیروز است :

((tvol)>4 * (bvol)) && ((py)>(pc))

شناسایی سهم های نوسانی.سهم هایی که کمتری قیمت و بیشترین قیمت روز بالای ۵ درصد نوسان دارند

(pmax)-(pmin))/(pmin))*100>5))

فیلتر نمادهایی که افت ۲۰ درصد یا بیشتر در ظرف یک ماه گذشته را تجربه کرده اند

([ih][20].PriceMax-(pl))/[ih][20].PriceMax>.20

فیلتر سهم هایی که از ماکزیمم قیمت آنها در یک ماه اخیر بیش از ۱۰% افت کرده:

true==function(){var i,    n=20,   //تعداد روزهای بازه مورد نظر   flag=false; for(i=0;i<=n;i++){ if ((pl) < 0.9*[ih][i].PriceMax){     flag=true;     break;}}return flag;}()

فیلتر سهم های دارای روند صعودی بازار  بهتر است با ترکیب دیگر فیلتر از اینگونه نمادها برای کوتاهمدت خریداری شود

(pc)>(([ih][0].PClosing+[ih][1].PClosing+[ih][2].PClosing+[ih][3].PClosing+[ih][4].PClosing+[ih][5].PClosing+[ih][6].PClosing+[ih][7].PClosing+[ih][8].PClosing+[ih][9].PClosing+[ih][10].PClosing)/11)&&(tno)>50&&(([ih][0].PClosing+[ih][1].PClosing+[ih][2].PClosing+[ih][3].PClosing+[ih][4].PClosing+[ih][5].PClosing+[ih][6].PClosing+[ih][7].PClosing+[ih][8].PClosing+[ih][9].PClosing+[ih][10].PClosing)/11)>([is1]/[is5])

فیلتر نمادهایی که امروز از حالت منفی در حال برگشت به مثبت هستند

(pl)<((pf)-((pf)-(pmin))/2) && (pl)>((pmin)+((pf)-(pmin))/4) && (plp)<=1 && (tno)>10 && (pf)>(pmin) && (pf)>(py)

نمایش نمادهایی که روزهای پایانی اصلاح را می گذراند و صعودشان نزدیک است

((pl)<((pf)-((pf)-(pmin))/2) && (pl)>((pmin)+((pf)-(pmin))/4) && (plp)<=1 && (tno)>10 && (pf)>(pmin) && (pf)>(py)) || ((pf)<(py) && (plp)<1 && (tno)>10 && (pl)>(py)) || ((pl)>1.01*(pf) && (tno)>10 && (pf)>1.01*(py) && (pl)!=(tmax)) || ((pl)>1.02*(pf) && (tno)>10 && (pl)!=(tmax)) || ((pf)<1.01*(pmin) && (plp)<=1 && (tno)>10 && (pl)>1.02*(pmin) )

فیلتر نمادهایی  که حجم معاملاتش نسبت به میانگین مثلا ۲۱ روز اخیرش بیشتر شده

دقت شود که خیلی از شاخص های تکنیکال مربوط به حجم بر این اساس نوشته شده اند که بصورت نموداری همان هایی می باشد حجمشان بصورت شیبی ناگهانی افزایش داشته اند که از ان در کنار چند فیلتر دیگر می توان یک استراتژی مهم معاملاتی بدست اورد مثلا اگر این نمادها در کف قیمتی باشند یعنی صعودشان بزودی اغاز می شود و اگر در سقف باشند یعنی افت قیمتشان نزدیک است

var a=0;
var i=0;
true==function()
{
for (i=0;i<=21;i++)
{
a=a+[ih][i].QTotTran5J;
}
if ((a/21)<(tvol))
{
return true;
}
else
{
return false;
}
}()

فیلتر نمادهایی که بیش از نصف خرید مربوط به خرید حقوقی بوده است:

(ct).Buy_N_Volume > (tvol) * 0.5

فیلتر نمادهایی که بیش از هفتاد درصد خرید مربوط به خرید حقوقی بوده است:

(ct).Buy_N_Volume > (tvol) * 0.7

فیلتر نمادهای دارای نوسان بیش از ۷ درصد در امروز

((pmax)-(pmin))/(pmin)>=0.07

فیلتر نمادهای دارای نوسان بیش از ۵ درصد در امروز

((pmax)-(pmin))/(pmin)>=0.05

نمایش نمادهایی که قیمت فعلی شان ۲درصد به بالا بیشتر از قیمت پایانی شان می باشد

که می توان نشانه ای برای صعود و افزایش قیمت در فردا نیز باشد

همچنین اگر تعداد این نمادها زیاد باشد می تواند نشانه برگشت بازار از منفی به مثبت باشد

((plp)-(pcp))>2&&(tno)>10&&(tvol)>(bvol)

فیلتر نمادهایی که صف خریدی بیش از ۲ برابر حجم مبنای خود دارند

(pd1)==(tmax)&&(qo1)==0&&(qd1)>2*(bvol)

فیلتر نمادهایی که صف خریدی بیش از ۱٫۵ برابر حجم مبنای خود دارند

(pd1)==(tmax)&&(qo1)==0&&(qd1)>1.5*(bvol)

فیلتر صف خریدهایی که بیش از یک میلیون حجم سهام دارند

(pd1)==(tmax)&&(qo1)==0&&(qd1)>1000000

فیلتر صف خریدهایی که بیش از سی میلیون حجم سهام دارند

(pd1)==(tmax)&&(qo1)==0&&(qd1)>3000000

فیلتر نمادهایی که صف فروشی بیش از ۲ برابر حجم مبنای خود دارند

(po1)==(tmin)&&(qd1)==0&&(qo1)>2*(bvol)

فیلتر صف فروش هایی که بیش از یک میلیون حجم سهام دارند

(po1)==(tmin)&&(qd1)==0&&(qo1)>1000000

فیلتر نمادهایی که ۷۰درصد حجم انها را حقوقی ها خریداری کرده اند

(ct).Buy_N_Volume>=(tvol)*0.7

فیلتر نمادهایی که ۷۰درصد حجم انها را حقوقی ها فروخته اند

(ct).Sell_N_Volume>=(tvol)*0.7

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. مدیر می گوید
  2. Mostafa می گوید

    مطالب بسار مفیدی بود
    خیلی گلی

  3. طاها می گوید

    با سلام و خسته نباشید-

    چطور میشه اطلاعات خرید حقوقی رو برای روزهای قبل بدست آورد. برای روزی که درونش هستیم از Buy_N_Volume استفاده میشه. ولی برای روزهای قبل چطور میشه بدست آورد؟

    ممنون از زحماتتون