اعتراف خانم بازیگر معروف / در ۱۷ سالگی قربانی نیت شیطانی یک مرد شدم

0

بازیگر زن در مورد تجربه تلخ خود در سن ۱۷ سالگی صحبت کرده و گفته است که چگونه این تجربه شخصیت الان او را شکل داده است. «این تجربه من را برای مدتی طولانی در وضعیتی بسیار بد قرار داد.»

تیفانی هدیش بازیگر معروف آمریکایی فاش کرد در ۱۷ سالگی هدف تجاوز قرار گرفته است.

او با اینکه این واقعه را گزارش داده بود هیچ اتفاقی نیفتاد و پلیس متجاوز را دستگیر یا حتی اخراج نکرد. هدیش بعدا مجبور شد در جلسات روان درمانی شرکت کند تا روحیه قبلی خود را به دست بیاورد و بالاخره توانست قضیه را هضم کند. او تصمیم گرفت که صدای زنانی شود که خود صدا ندارند. «می‌خواستم صدای آنها باشم. ولی یک صدا چه می‌کند؟ فقط حرف می‌زند یا عمل هم می‌کند؟»

تیفانی هدیش می‌گوید گذشته‌اش روش رفتارش را با مردان حتی تا به امروز شکل داده است. او در مقابل آنها سیاست تهاجمی پیش می‌گیرد تا خود قربانی نشود. «همیشه می‌شنوی که می‌گویند تیفانی با بقیه برخورد تهاجمی دارد ولی این رفتار به خاطر این است که کسی به من تهاجم نکند.

وضعیت زنان در غرب واقعیت زندگی در آمریکا قربانی تجاوز جنسی فساد جنسی در آمریکا فرهنگ برهنگی در غرب رابطه جنسی در آمریکا رابطه برهنگی و فساد جنسی چشم و دل سیری غربی ها تیفانی هدیش کیست تجاوز جنسی در غرب تجاوز جنسی در آمریکا تجاوز جنسی به بازیگر بازیگر زن آمریکایی امنیت زندگی در آمریکا اخبار تجاوز جنسی اخبار آمریکا آزادی زنان در غرب

Tiffany Haddish Says She Was Raped By A Police Cadet When She Was 17

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ