رضا اطری، برنده مدال برنز کشتی آزاد در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸

0

مسابقات رده بندی و فینال کشتی آزاد بازی های آسیایی ۲۰۱۸ از دقایقی قبل در سالن GBK شهر جاکارتا آغاز شد.

رضا اطری در کشتی اول خود موفق شد بهاگاواتی از نپال را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دهد. اطری در دور دوم در یک کشتی پر امتیاز با نتیجه ۱۵ بر ۹ از سد ساندیپ تومار از هند گذشت. کشتی گیر وزن اول ایران برای فینالیست شدن در مقابل ارنبات کشتی گیر با تجربه مغولی قرار گرفت و با نتیجه ۸ بر ۲ مغلوب شد.

 

اطری برای رسیدن به مدال برنز با  سونگ وون از کره جنوبی مبارزه کرد. او با اینکه در همان ثانیه هایی ابتدایی خاک شد و به حریف امتیاز داد؛ اما در ادامه طوفان به پا کرد و در نهایت ۹ بر ۴ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

تماشاگران زیادی در سالن برای دیدارهای نهایی حضور دارند. در ادامه حسن یزدانی و علیرضا کریمی برای مدال طلا و مصطفی حسین خانی برای مدال برنز مبارزه می کنند.

نتایج کشتی آزاد ایران کشتی آزاد ایران قهرمان کشتی آزاد عکس بازی های آسیایی زمان بازیهای آسیایی رضا اطری اهل کجاست بیوگرافی رضا اطری بازی های آسیایی 2018 اندونزی ایران در بازی های آسیایی اخبار کشتی Reza Atri

رضا اطری Reza Atri (متولد ۱۷ مرداد ۱۳۷۳ ، قد : ۱۶۳) کشتی‌گیر آزادکار بابلی تیم ملی ایران است. وی برنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ دهلی نو در وزن ۵۷ کیلوگرم شده‌است. وی توانست در غیاب حسن رحیمی به عنوان نفر اول انتخابی تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷ پاریس شود.

مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷

اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷ پاریس حاضر بود که در دور اول با نتیجه ۶ بر ۱ مقابل زهیر ال گوآراک از فرانسه به برتری دست یافت، اما در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۰ مغلوب توماس گیلمن، دارنده مدال برنز جوانان جهان از آمریکا شد که با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند. اما در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب آندری یاتسنکوف از اوکراین شد و از گردونه مسابقات کنار رفت. این نتیجه در حالی رقم خورد که مسابقه با نتیجه ۴ بر ۴ به سود اطری به پایان رسیده بود، اما با اعتراض مربیان اوکراین ۲ امتیاز که به نظر درست نمی‌رسید به حریف اطری دادند تا از گردونه مسابقات حذف شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ