چگونه کامنت های زشت اینستاگرام را سانسور کنیم؟

0

چطور کامنت‌های توهین‌آمیز اینستاگرام را به صورت خودکار سانسور کنیم؟

بسیاری از کاربران و صاحبان پیج‌های پرمخاطب اینستاگرام همیشه به طرق مختلف از کامنت‌ها و نظرات توهین‌آمیز مخاطبان‌شان گلایه می‌کنند و از تریبون‌های مختلف آنها را دعوت به رعایت فرهنگ و ادب می‌کنند.

متأسفانه با رواج استفاده از گوشی‌های هوشمند در جامعه، وضعیت این پروسه وخیم‌تر شده و حجم بسیار زیادی از توهین‌ها به اشخاص و چهره‌های سرشناس در فضای مجازی مخصوصا اینستاگرام را شاهد هستیم.

اخیرا این اپلیکیشنِ متعلق به فیس‌بوک به مقابله با روند انتشار نظرات توهین‌آمیز پرداخته و اجازه حذف کلیدواژه‌ها را برای کاربران این شبکه‌ها فراهم کرده است.

بنابراین امکان سانسور کلمات و عبارات نادرست، دشنام، واژه‌های رکیک و خارج از ادب را برای کاربران این شبکه اجتماعی فراهم آورده است.

با تکیه بر این امکان می‌توان مانع از انتشار پیام‌ها و کامنت‌های نامناسب در زیر پست‌ها شد؛ روال کار نیز به این شکل است که با معرفی کلیدواژه به پشتیبانی این شبکه اجتماعی دیگر آن کلیدواژه در صورت استفاده در کامنت به بازدیدکنندگان از پیج نمایش داده نخواهد شد.

حال اگر علاقه‌مند به استفاده از این امکان هستید و از حجم فراوان کامنت‌های توهین‌آمیز خسته شده‌اید، می‌توانید به بخش تنظیمات اینستاگرام مراجعه کرده و سپس گزینه‌ Comment را انتخاب کنید.

پس از آن در بخش Custom Keywords می‌توانید هر لغت نامناسبی به زبان‌های عربی، فارسی، انگلیسی و فینگلیش را که فکر می‌کنید، اضافه و ذخیره کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ