ریحانه پارسا عکس های نامتعارف را حذف کرد

4

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر، بلافاصله پس از پایان این سریال پرمخاطب، عکسهایی جنجالی، با حجابی نامتعارف از خود در اینستاگرامش منتشر کرد و همه عکس های قبلی پیج خود را آرشیو کرد که واکنش های گسترده ای در پی داشت.

اما وی امروز همه آن تصاویر جنجالی را حذف کرد، عکس های سابق را مجددا نمایش داد و پیج خود را به حالت عادی بازگرداند.

همسر ریحانه پارسا عکس جدید بازیگران تازه به دوران رسیده یعنی چه بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگران بی جنبه اینستاگرام ریحانه پارسا اخبار سلبریتی ها

پس از اقدامات عجیب ریحانه پارسا، این سوال در فضای مجازی مطرح شد که رفتار یک بازیگر وقتی به شهرت می رسد و در فضای مجازی رفتارهای نامتعارفی از خود بروز می دهد را چگونه باید کنترل کرد؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. ناشناس می گوید

    چه ابروهای نازی داری حتی اگه ازدواج کردی برندار عاشق ابروهای اینطوریم این زنها عقل ندارن هر چه چهره رو تصنعی تر میکنن از زیباییش کم می کنن.

  2. ناشناس می گوید

    کاملاً موافقم،از رنگ موهاش و ابروهاش مشخصه خیلی باسلیقه است این آرایشگرها واسه پر کردن جیباشون ابروهای پهن رو نازک و نازکتر می کنن و بعد یه مدت هم میگن کم پشت شده کلاً بردار تاتو کن اون وقت بعد یه مدت میگن باید تمدید شه بعد از اون هم میگن قیافه ات تکراری شده برو لیزر کن اونوقت می بینی میلیونی هزینه کردی و هیچی نموند،عزیزم هیچ توجهی به حرفای این و اون نکن ببینن یکی حالیشه و مثل تو با سلیقه از حسادتشونه چرند بگن،هر چی ابرو مرتب تر شه و آرایش چهره غلیظتر از جذابیت و معصومیتش کم میشه،امیدوارم موفق و خوشبخت باشید و بیش از پیش بدرخشید.

  3. زهره می گوید

    کدوم یکی از بازیگرای تلویزیون ایران چه زن و مردش یک زندگی درست و حسابی داشتند که این دومیش باشه همشون یا خانواده درست و حسابی نداشتند یا این که خودشون و پدر و مادرشون طلاق گرفتن همشون عقده ای هستن که این عکسای رو میزارن بدبخت نسل جوون امروز مخصوصا دخترا که همچین موجوداتی رو الگوی خودشون می کنن

  4. زهره می گوید

    چی شد نظر من چون حقه نمی زارین تو نظرت فقط اونایی که خودتون می پسندین می زارین