کنایه بهاره رهنما به روشنفکرنمایی نازنین بیاتی درباره محرم +عکس

1

بهاره رهنما بازیگر معروف سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت: دهانت را میبویند مبادا گفته باشی: یا حسین!

نه به شرق کاری دارم نه به غرب نه به چپ نه به راست نه به زمامداران حکومت و نه به تحسین یا تکذیب ادم ها ، نه به خوشحالی موافقانم نه به دشمن شادی مخالفانم!

به زمین و آسمان اما کار دارم، به زمینی که چهل و چند سال است زیر پایم هست قسم و به آسمانی که گواه این عشق است :

من خوب یا بد با همین سر و شکل و فعالیت های مدنی و اجتماعی و هنری و خلاصه با تمامیت خودم “حسینی “ ام ، افتخار میکنم به این عشق ،ربطی هم به ازدواجم ندارد ،گرچه خوشحالم که یارم هم حسینی است اما من طی اتفاقی، سال ها پیش ، بیست و دو ساله بودم که عاشق سالار شهیدان شدم، ارباب است و حرف زدن از عشقش لیاقت میخواهد، و به گمانم گاهی بعضی عشق ها را نه تنها نباید پنهان کرد که باید فریاد زد، بقول شاعر:

دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم
و دیگر پنهان کردن خورشید در کشوهای خانه ام کار آسانی نیست…
پی نوشت:با ریخت پاش های نابجا ی بعضی شیعیان در این ماه و در چنین شرایطی من هم مخالفم اما اینکه فراخوان تحریم محرم میدهید کار بجایی نیست عزیزانی که دم از دموکراسی میزنید،موسی به دین خود،عیسی به دین خود! ما شما را به بزرگداشت محرم فرا نمی خوانیم،شما هم مارا به تحریمش نخوانید!

متاسفانم که این روزها ،خیلی ها بی ایمانی را با تجدد و به روز بودن یکی میدانند اما این غلط است عزیزانم ،بخدا که به روز بودن در خلوص و شفافیت و اتفاقا تفاوت های شماست، حتی اگر بعنوان یک انسان با دغدغه های به روز و اجتماعی ایمانتان را تحجر و ضد و نقیض گویی بدانند ! شما راه خود را بروید ،شما شفاف باشید با دلتان تا همیشه بدرخشید و بدانید زمان بهترین اثبات کننده همه ماست…
یا حسین…

واکنش شبکه های اجتماعی طعنه بهاره رهنما سلبریتی بیسواد روشنفکرنمایان روشنفکرنما کیست چهره ها در شبکه های اجتماعی بیوگرافی نازنین بیاتی بیوگرافی بهاره رهنما اینستاگرام نازنین بیاتی اینستاگرام بهاره رهنما اخبار سلبریتی ها

نازنین بیاتی، بازیگر سینما در اینستاگرام خود نوشت: «محرم، به جای پرداخت میلیاردها تومان به مداحان برای گریاندن شما آنرا هزینه خنداندن یتیمی کنید»

بعد از این گفته ها گویا کاربران زیادی به این روشنفکرنمایی نازنین بیاتی انتقاد کردند که خانم بازیگر در متنی دیگر منظور خود را اینگونه بیان کند.

واکنش شبکه های اجتماعی طعنه بهاره رهنما سلبریتی بیسواد روشنفکرنمایان روشنفکرنما کیست چهره ها در شبکه های اجتماعی بیوگرافی نازنین بیاتی بیوگرافی بهاره رهنما اینستاگرام نازنین بیاتی اینستاگرام بهاره رهنما اخبار سلبریتی ها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    خانم نازنین بیاتی بسیار هم زیبا گفتن،این همه سر و صدا و استرس و خونریزی و غذا نذری و آلودگی محیط زیست و …. واقعاً حالتونو خوب میکنه؟؟؟؟ من این مدت هر سال فقط …اصلاً بی خیال…چه فایده ای داره گفتنش،فقط یه سوال بهش فکر کنید کجاست نتیجه این فهم،درک،عزاداری و …؟؟؟ هر چه که پیش میره بی دین تر می شید،حجاب که نمونده کم مونده با لباس زیر بیاین بیرون،محرم و نامحرم که دمده شده،نماز و روزه هم که هیچ،حیوانات هر کدوم قابلیت خورده شدن دارن که بسیار خوشمزه هر کدام هم قابلیت نداره می کشیم و آزار میدیم،نه واقعا تو کل عمرت یه بار به یه گربه خیابونی پناه دادی؟آب و غذا دادی؟والا من هیچ احتیاجی به غذای نذری ندارم،اصلاً از روستاها خبر دارین؟حیوانات بدبخت از گرسنگی دارن محصولات کشاورزی رو میخورن؟اگر به همین بهانه کشته نشن خوبه شما مسلمونید؟واقعا یه نگاه به خودمون بندازیم واقعاً پیش امام حسین(ع) روسفیدیم؟هر جا نگاه کنید یه گوسفند خوابوندن زمین سر می برن خدا به سر شاهده از بچگی الحمدلله چشمم به این صحنه ها نیفتاده ولی بهش فکر که میکنم،پاهام میلرزن،دستام یخ میکنن،تپش قلب میگیرم واقعا یه بار هم شده جای گوسفند و گاوی خودت رو فرض کن،هر کی گیاهخوار نیست بجرات میگم هیچی از واژه «مهربانی» نفهمیدی،من که حالم اصلاً خوب نیست،فقط از خدا میخوام کمکم کنه با این قضیه اگر عمرم کوتاه نیست کنار بیام …خدایا خودت کمک کن این وضعیت عوض شه