لوکس ترین خودروی رنو تولید شد +عکس

0

شرکت رنو خودروی لوکس تازه ای به نام ای زد – اولتیمو عرضه کرده که علاوه بر تجهیزات فراوان پیشرفته به صورت خودران و برقی طراحی شده است.

محیط داخلی این خودرو مشابه اتاق نشیمن خانه های لوکس است و دارای مبل های راحتی و وسایل چندرسانه ای و ارتباطی متنوعی است لذا صاحبان مشاغل و تجار در حین جابجایی با این خودروها می توانند امور حرفه ای خود را انجام داده و پیگیری کنند.

معرفی خودرو مجله خودرو لوکس ترین خودرو گرانقیمت ترین خودرو گرانترین ماشین دنیا قیمت محصولات رنو قیمت ماشین های لوکس فروش خودروهای لوکس شرکت رنو فرانسه خودروهای لوکس جدیدترین ماشین های روز دنیا جدیدترین خودروهای جهان

طول این خودرو به ۶ متر می رسد و درهای آن بر خلاف درب های خودروهای عادی به صورت کشویی باز و بسته می شود. سقف خودروی یادشده نیز برقی و قابل جابجایی است.

زد – اولتیمو در اصل برای سفر سه نفر طراحی شده و یک محل ویژه نیز برای قرار دادن بار و ساک های مسافرتی در آن تعبیه شده است.

طراحی داخلی زیبا، استفاده از چرم، چوب های صیقل داده شده و دکوراسیون داخلی چشمگیر باعث شده محیط داخلی خودروی مذکور بیشتر شبیه به اتاق یک هتل و نه درون خودرو باشد.

سازگاری سیستم ارتباطی و چندرسانه ای این خودرو با نرم افزارهای دریافت فرامین صوتی، کسب اخبار و اطلاعات و قرائت محتوا در شبکه های اجتماعی و غیره را ممکن می سازد. اطلاعات فنی بیشتر در مورد این خودرو طی روزهای آینده اعلام می شود.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ