خلیل موحد کیست؟ +عکس

1

خلیل موحدی محصل طوس، مشهور به حاج خلیل موحد متولد فروردین ۱۳۴۸ در مشهد مقدس است.

در میانه دوران دبیرستان پس از طی دوره آموزشی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و ادامه دوره تحصیلی دبیرستان را در آنجا به اتمام رساند. او در این ایام در واحد اطلاعات لشگر ۲۱ امام رضا علیه‌السلام در کنار شهدای بزرگواری همچون شهید مهدیانپور، سبزی‌کار، پیله‌وران و دیگر شهدای معظم مشق عشق کرد.

فعال سیاسی بیوگرافی خلیل موحد اخبار مشهد

وی در ارتفاعات کوجار غرب کردستان، به علت اصابت چندین ترکش خمپاره به شدت از ناحیه سینه، دست و سر مجروح شد و در نتیجه به علت صدمات ناشی از این مجروحیت به ویژه در ناحیه ریه و دست، نزدیک به یک سال و نیم را روی تخت بیمارستان سپری نمود و بارها تحت اعمال جراحی قرار گرفت.

فعال سیاسی بیوگرافی خلیل موحد اخبار مشهد

خلیل موحدی که عضو سپاه بود پس از طی دوره نقاهت با دختر یک جانباز هفتاد درصد و خواهر شهید ازدواج نمود.

در سال ۷۲ در رشته بیولوژی دانشگاه فردوسی مشهد مشغول تحصیل شد. فعالیت‌های فرهنگی در پایگاه بسیج و سپس راه‌اندازی جلسه اخوت دانشکده علوم از مهم‌ترین فعالیت‌های وی در زمان دانشجویی است.

فعال سیاسی بیوگرافی خلیل موحد اخبار مشهد

خلیل موحد پس از بازنشستگی بر حجم و گستره فعالیت‌های فرهنگی‌اش افزود و با هدف ترویج فرهنگ شهادت و معرفی شهدا در مدارس، دانشگاه‌ها و محلات مشغول به فعالیت و انجام وظیفه شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. یک جانباز رزمنده می گوید

    مطالب و کلیپ هایی که به ایشون مستنده نشان میده که وی نیاز اساسی به پالایش روحی و روانی داره و باید یک دوره درس اخلاق همراه با توبه نصوحانه هم طی کنه. نمی دونم جامعه اسلامی چه نسبتی می تونه با افراد هتاک بی ادب و بر تربیت داشته باشه که چفت دهنشون رو نمی بندند و از هفت دولت هم آزادند و به هر کسی که دوست دارند هر دری وری رو میگن و شاید هر تهمتی هم می زنند. ایران با امثال این افراد ویران شده.