خرید و فروش پست های مدیریتی در شهرداری کرج؛ ۱۳ نفر بازداشت شدند

0

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازداشت ۱۳ نفر از پرسنل شهرداری کرج و افراد دلال و کارچاق‌کن به اتهام اخذ رشوه در عرصه ساخت وساز غیرمجاز و خرید و فروش پست‌های مدیریتی و اعمال نفوذ بر خلاف قوانین و مقررات و غصب عناوین و جعل خبر داد.

مافیای اصلاح طلب لیست امید شورای شهر کرج شهرداری کرج شغل اصلاح طلبان دست های پشت پرده تکرار خاتمی پشت پرده چه خبر اهداف اصلاح طلبان افشاگری اخبار کرج

حاجی‌رضا شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: بلاتکلیفی وضعیت شهردار کرج و قصور اعضای شورای شهر کرج سبب مشکلات و ضرر شهرداری و عدم خدمت‌رسانی صحیح به شهر شده است.

وی افزود: بلاتکلیفی وضعیت شهرداری سبب افزایش روزافزون تخلفات در بدنه شهرداری کرج و رشد فزاینده دلالی و اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای سالم سازی و برخورد قاطع با تخلفات، تحقیق و گزارش کاملی درباره تعدادی از پرسنل متخلف شهرداری به دستگاه قضایی منعکس کردند که تاکنون ۱۳ نفر از پرسنل شهرداری کرج و افراد دلال و کارچاق‌کن دستگیر شدند.

شاکرمی با بیان اینکه عمده فعالیت آنها مربوط به کارچاق‌کنی و اخذ رشوه در عرصه ساخت و ساز غیرمجاز و خرید و فروش پست‌های مدیریتی و اعمال نفوذ بر خلاف قوانین و مقررات و غصب عناوین و جعل است، گفت: پرونده در حال تکمیل تحقیقات است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ