محمد باسط درازهی نماینده سراوان در مجلس +عکس

4

محمد باسط درازهی نمایندهٔ دورهٔ دهم از حوزهٔ انتخابیهٔ سراوان و سیب و سوران و زابلی در استان سیستان و بلوچستان است. وی با کسب ۶۰٬۳۴۷ رای از مجموع ۱۲۲٬۱۴۴ رای معادل ۴۹٫۴۱٪ درصد آرا به مجلس راه پیدا کرد.

نماینده اصلاح طلب محمد باسط درازهی کیست لیست امید سوابق نمایندگان مجلس تکرار خاتمی بیوگرافی نمایندگان مجلس اخبار سیستان و بلوچستان اخبار سراوان

در تاریخ ۲۶ آذر ۹۷، فیلمی از وی در یک محیط اداری منتشر گردید که سعی داشت کارمند آنجا را وادار نماید تا خواسته خلاف قانون خود را اجرا کند و هنگامی که با مقاومت کارمند مواجه شد، شروع به درگیری لفظی نمود.

***

محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان در واکنش به انتشار کلیپ درگیری لفظی وی با یک کارمند اظهار کرد: بنده سه شنبه هفته گذشته با رییس گمرک ایران آقای میراشرفی در اداره گمرک مرکزی وقت ملاقات داشتم و قرار بود تا درباره مسائل گمرکی حوزه انتخابیه خود با وی بحث و گفتگویی داشته باشم.

ریاست محترم گمرک به دلیل نبود وقت قرار ملاقات را به امروز موکول کرد و بنده حدود ۴۰ الی ۴۵ دقیقه جلوی در معطل بودم. دو کارمندی که در آنجا حضور داشتند در واکنش به پیگیری بنده با رییس گمرک ضمن توهین، گفتند که هر چه می‌کشیم از دست امثال شماست!

این نماینده مجلس ادامه داد: بحث و چالش حدود سه دقیقه به طول انجامید و افرادی که مبادرت به فیلم‌برداری کرده بودند با تدوین فیلم قسمت‌هایی که بنده را مورد توهین قرار داده بودند را حذف کرده‌اند.

نماینده مردم سراوان گفت: کارمندی که تصویرش در فیلم مشخص است با ادبیات بسیار سخیف، بیان دشنام، از ملاقات بنده با رئیس گمرک ممانعت کرد که در نهایت درگیری پیش آمد و بنده را با بی‌احترامی از اداره بیرون انداختند.

نماینده اصلاح طلب محمد باسط درازهی کیست لیست امید سوابق نمایندگان مجلس تکرار خاتمی بیوگرافی نمایندگان مجلس اخبار سیستان و بلوچستان اخبار سراوان

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. بینام می گوید

    اگه این خبر راست باشه من نمیدونم تو این مملکت با این همه فیلترینگ متعدد اخرش چی از توش رد میشه
    مشت نمونه خرواره وای به حال این مملکت
    متاسفم

    1. امیر می گوید

      کلیپش هست دوست عزیز،ولی برای بار اول بود که یه ایرانی،پشت هموطنش در میاد و اون نماینده مجلس رو پرت میکنه بیرون.

  2. آزاد می گوید

    اگه حق کارگری خورده بشه ، حقوقش رو ندن و یا بد رفتاری باهاش بشه و کارگر عصبی بشه و وحشی بده یا شعاری . میان میگن درسته حقش ضایع شده ولی این راهش نیست و باید از طرق قانونی اقدام کنه . حالا یه نماینده مجلس با اون لحن صحبت کرده و فحاشی کرده ، اینا میخوان وزیر رو استیضاح کنن و رئیس گمرک رو عوض کنن و کارمند رو توبیخ . به قول خودتون ۴۰ ساله انقلاب شده و خان خان بازی و زورگوئی صاحبان ثروت و قدرت تموم شده .

  3. سجاد می گوید

    حق این نماینده این است که سریع از مجلس بندازنش بیرون مگه این مملکت قانون نداره