شهادت ۲ مامور پلیس کرمان در درگیری با اشرار مسلح +اسامی

0

ساعتی قبل بر اثر درگیری پلیس بردسیر کرمان با اشرار دو نفر از پرسنل انتظامی و ارتش آسمانی شدند.

در این درگیری ستوان سوم سلمان رهنما از پرسنل پاسگاه گلریز بردسیر و همچنین سرباز پدافند هوایی حمیدرضا اسدی اهل استان اصفهان در این درگیری نیز به آسمانی شدند.

شهدای فراجا درگیری با مامور پلیس درگیری با اشرار مسلح حوادث کرمان اشرار مسلح اشرار ایران اخبار نیروی انتظامی (فراجا) اخبار کرمان

محمد امین نخعی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برسیر گفت: در درگیری بامداد امروز ماموران پاسگاه گلزار از توابع شهرستان بردسیر ۲ نفر از ماموران انتظامی به مقام شامخ شهادت نائل گردیدند و ۲ نفر دیگر مجروح شده اند.

نخعی در تشریح جزئیات این خبر گفت : مجروحان این عملیات که دو سرباز وظیفه هستند به بیمارستان سیدالشهداء کرمان منتقل شده اند و وضعیت عمومی آنها خوب اعلام شده است.

این مقام قضایی افزود: پس از اعلام گزارشی مبنی بر عبور یک خودروی مشکوک زانتیا در محور مواصلاتی گلزار به بردسیر بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی اقدام به گشت زنی در این محور می نمایند.

وی گفت : طی یک تعقیب و گریز، خودروی اشرار مسلح به علت سرعت زیاد واژگون می شود و اشرار مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می نمایند که در این عملیات معاون پاسگاه گلزار به همراه یک سرباز وظیفه به شهادت می رسند و دو سرباز وظیفه دیگر مجروح می شوند.

نخعی با اشاره به اینکه اشرار مسلح بلافاصله از محل حادثه متواری شده اند،افزود: بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر بلافاصله در محل حادثه حاضر و دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان صادر گردیده است.

دادستان عمومی و انقلاب بردسیر گفت :اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ