راه های ایجاد کسب وکار اینترنتی که شما را میلیونر می‎کند

0

با نزدیک شدن به ایام پایانی سال اکثر افراد به دنبال کارهایی هستند که در سال گذشته انجام نداده اند و قصد دارند در سال جدید شاخ غول را بشکنند و آنها را به سرانجام برسانند.

همچون کارهای دیگری که انسان امروزه برای رسیدن به آنها تلاش می‌کند در کسب و کارهای اینترنتی نیز اتفاق می افتد؛ کارآفرینان اینترنتی بدون داشتن برنامه منظم و مدون و عجولانه به تصور افزایش ثروت خود و میلیونر شدن یک شبه وارد بازار کار اینترنتی می‌شوند؛ بدون اینکه در نظر داشته باشند هر کاری قاعده و برنامه خودش را دارد. در حوزه کسب و کارهای اینترنتی و کسب موفقیت در این را علاوه بر نقشه راه باید شوق و علاقه را با برنامه ریزی و نظم هدایت شوند وگرنه با اولین نشانه های سختی و مشکلات دست از همه چیز کشیده می شود

امروزه بسیاری از کارآفرینان اینترنتی بعد از اینکه محصول خود را عرضه می کنند و با عدم تقاضای بازار مواجه می شوند به سرعت دست از کار می کشند. هدف این گزارش نیز همین است تا کارآفرینان اینترنتی درست هدایت شوند و از بسیاری از اتفاقاتی که در طی مسیر برای آنان می‌افتد آگاه شوند تا با استراتژی مشخصی مسیر را ادمه دهند.

مغرور و عاشق ایده خود نشوید

این روزها اساسی ترین اشتباهی که از سوی کارآفرینان اینترنتی تازه وارد انجام می شود عدم توجه به تقاضای بازار است؛ آنها بدون در نظر گرفتن نیازهای مردم و کاربران محصولاتی را تولید می کنند که عاشق آن هستند و تصور می کنند چون خودشان به آن علاقه وافری دارند مردم نیز تصور اینچنینی خواهند داشت.

در حوزه کسب و کارهای اینترنی خدمت و یا محصولی که بدون بررسی نیاز بازار و تقاضای موجود ساخته می شود به ندرت به موفقیت می رسد. شما باید به عنوان یک کار آفرین اینترنتی و صاحب یک کسب و کار نوین باید میل و تقاضای مردم را بررسی کنید و بعد از آنالیز داده ها شروع به کار کنید.

به یاد داشته باشیم از  اشتباهات کار آفرینان قبلی که بخاطر همین موضوع شکست خورده اند، استفاده کنیم. آنها برای ایده های جدید زمان زیادی وقت و انرژی صرف می گذارند و بر روی ساخت آن تمرکز زیادی انجام می دهند و زمانی که تلاش نتیجه نمی دهد به جای توجه به خواست بازار دوباره سراغ ایده های جدید و امتحان نشده می روند.

چگونه متوجه شویم محصولمان در بازار تقاضا دارد؟

بسیاری از کار آفرینان اینترنتی در شروع کار از نبود رقیب در ایده مد نظرشان ابراز خرسندی می کنند؛ البته باید توجه داشت صرفا کار کردن در حوزه ای که رقیب جدی برای آن وجود ندارد موفقیت آمیز نخواهد بود، بلکه بلعکس نبود رقیب در حوزه مد نظرتان نشانه هایی برای نبود بازار مناسب برای آن است.

با این تفاسیر برای انتخاب ایده در بازار باید تحقیق کنید و ببینید چه تعداد رقیب در آن حوزه دارید. بایستی رقبا را نیز تحلیل کنید و وجه تمایز خود نسبت به دیگر رقبا را یادداشت کنید  و از این طریق بهترین ایده ای که می توانید را انتخاب کنید.

موفقیت در کسب و کار کسب درآمد از سایت کسب درآمد از اینترنت کار در منزل اینترنتی راهنمای کسب و کار ایده های کسب درآمد آموزش کسب و کار موفق آموزش کسب درآمد آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی

از قدم های کوچک شروع کنید

بسیاری از کارآفرینان به خاطر اینکه می خواهند به سودهای بالا برسند زمان و هزینه زیادی را صرف ساخت و توسعه محصول خود می کنند و با قیمت بالا به بازار عرضه می کنند. اما فراموش نکنید تا وقتی مردم از محصول شما استفاده نکرده اند و برند خود را نساخته اید این کار اشتباه است و به احتمال زیاد محصول شما با شکست مواجه خواهد شد.

از کسب و کارهای موفق یاد بگیرید

بیشتر کارآفرینان اینترنتی بی تجربه زمان بسیار زیادی را صرف خاص بودن می کنند، در حالی که آنچه به دنبال آن هستند دقیقا پیش روی آنهاست. تجزیه و تحلیل کسب و کارهای اینترنتی موفق بهترین راه برای کسب تجربه و انتخاب راه درست است. کافیست در اولین قدم با بررسی و داده کاوی کسب و کارهای موفق به ایده ها و ویژگی هایی برای خودتان برسید و یا حتی به فکر کامل کردن آن باشید و در کسب و کارتان استفاده کنید.

زمان بندی را در اولویت کار خود قرار دهید

در انتخاب ایده محصولی که می خواهید در اینترنت و فضای مجازی عرضه کنید یکی از موارد ضروری زمان بندی خواهد بودچرا که اگر در لحظه‌ای خاص محصول شما به نظر تاثیرگذار نرسد، بازار هم آن را نمی‌پذیرد. با تجزیه و تحلیل در هر زمان می توانید از بازار جلوتر باشید. برخی اوقات زمان دست به کار شدن است؛ اگر متوجه شدید چیزی به نظرتان موفق خواهد بود، سریعا اقدام کنید و شروع به ساخت و بازاریابی آن کنید.

فراموش نکنید در دنیای اینترنت با رقبای سرسخت و باهوشی طرف هستید و ایده های شما برای مدت زمان محدودی می تواند برای شما خوش‌شانسی  بیاورد.

در نتیجه با توضیحات ارائه شده می توان کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کرد؛ تجزیه و تحلیل بازار، بررسی عرضه و تقاضا، زمان بندی و موارد بسیاری به شما کمک می کند تا با یک برنامه از پیش تعیین شده قله های موفقیت را بپیمایید.

گزارش از سعید پیرزاده / باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ