امیرعلی نعمت‌اللهی قائم مقام وزیر شد

0

امیرعلی نعمت‌اللهی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در حکم جدیدی به عنوان قائم مقام وزیر و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات در حوزه وزارتی منصوب شد.

در راستای تغییرات ساختاری در ستاد آموزش و پرورش، مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی با دفتر وزارتی ادغام شد و امیرعلی نعمت‌اللهی در سمت جدید خود به عنوان قائم مقام وزیر در امور ارتباطات و حوزه وزارتی جای گرفت.

پیش از این شاپورمحمدزاده به عنوان مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش فعالیت می‌کرد.

مسئولان دولت روحانی مدیران و مسئولان وزارت آموزش و پرورش مدیران و مسئولان ایران انتصابات دولت روحانی انتصابات جدید اخبار آموزش و پرورش

متن حکم سیدمحمد بطحایی خطاب به امیرعلی نعمت‌اللهی به شرح زیر است:

«برادر گرامی

جناب آقای امیرعلی نعمت اللهی

با سلام

در راستای اجرای تکالیف قانونی وزارت متبوع مبنی بر کاهش واحدهای سازمانی عمومی و با توجه به ادغام دفتر وزارتی و مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی و ایجاد یک واحد سازمانی جدید با عنوان مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی و نظر به مراتب تعهد، سوابق مدیریتی و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان “قائم مقام اینجانب و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی” منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، سیاست‌های رئیس‌جمهور محترم و همچنین مدنظر قرار دادن استاد بالادستی در جهت تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و موید باشید.»

امیرعلی نعمت‌اللهی در حال حاضر مسئولیت معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش را نیز بر عهده دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ