علت شکایت قلعه نویی از حسین کعبی چیست؟

0

دادگاه کیفری استان تهران امروز با حضور هیات منصفه مطبوعات تشکیل جلسه داد و به شکایت امیر قلعه نویی از حسین کعبی و روزنامه شوت ورزشی رسیدگی کرد. پس از برگزاری این دادگاه هیات منصفه مطبوعات با اتفاق آرا حسین کعبی را مجرم شناخت.

حسین کعبی ضمن ابراز بی اطلاعی از برگزاری چنین دادگاهی گفت: از دادگاه بی‌اطلاع بوده‌ام. هیچ نامه یا احضاریه‌ای برای من و یا وکیلم درباره این دادگاه ارسال نشده بود. حسن‌زاده وکیل حسین کعبی نیز به ایسنا در این باره گفت: از برگزاری دادگاه بی‌اطلاع بوده‌ام. الان شما می‌شنوم که چنین دادگاهی برگزار شده است. هیچ احضاریه‌ای به دست من نرسیده است و از پروسه این دادگاه اطلاعی ندارم.

***

حسین کعبی در مصاحبه ای درباره صحبت های نکونام علیه قلعه نویی گفته بود که”حرف های جواد عین واقعیت است و به غیر از قلعه نویی، هشت نفر دیگر از مربی گرفته تا مدیرعامل باشگاه، دارند به فوتبال ایران ظلم می کنند. ”

امیر قلعه نویی گفت: “علاوه برکمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، ما نیز از طریق قانونی پیگیر هستیم و تقریبا هر روز با وکیل خود صحبت و مشورت می کنم.”

حسین کعبی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که فصل گذشته در استقلال خوزستان بازی می‌کرد چندی پیش مصاحبه تندی را علیه امیر قلعه‌نویی انجام داد و در اظهارات خود سرمربی استقلال را به شدت مورد انتقاد قرار داده و در نهایت صحبت‌هایی انجام داد که منجر به شکایت امیر قلعه‌نویی از وی شد. بعد از گذشت چند ماه از این اتفاق دادسرای فرهنگ و رسانه حسین کعبی را احضار کرده و حتی احضاریه وی را در روزنامه‌های کثیرالانتشار به چاپ رسانده است. در متن این احضاریه آمده احضار متهم در پرونده این بازپرسی با شکایت اردشیر قلعه‌نویی مشهور به امیر قلعه‌نویی به اتهام نشر اکاذیب و افترا و توهین تحت تعقیب می‌باشد. نظر به اینکه متهم فوق مجهول‌الامکان می‌باشد بدین وسیله ابلاغ می‌گردد تا ظرف مدت ۲۰ روز جهت دفاع از اتهام انتسابی در این بازپرسی حاضر شوند در غیر این صورت طبق مقررات قانونی اتخاذ تصمیم خواهد شد.
دادگاه مطبوعات چیست دادگاه امیر قلعه نویی بیوگرافی حسین کعبی بیوگرافی امیر قلعه نویی اخبار فوتبال داخلی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ