پدر شوهر و مادر شوهر مهناز افشار چه کاره است

0

پدر شوهر مهناز افشار چه کاره است مادر شوهر مهناز افشار چه کاره است

سوسن صفاوردی صاق مادرشوهر مهناز افشار کیست

سوسن صفاوردی دکترای علوم سیاسی از شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان دارد. لیسانسش را در دانشگاه تهران و فوق لیسانس خود را در دانشگاه آزاد گرفته است. در هایدلبرگ آلمان نیز مدتی فلسفه خوانده که نهایتا رها کرده است. او در آلمان با محمد علی رامین آشنا شده است.

او در حال حاضر استاد دانشگاه است و در فعالیت‌های سیاسی نیز دستی دارد. به نظر می‌رسد او به لحاظ فکری با همسرش تفاوت‌هایی دارد. صفاوردی نامزد انتخابات مجلس دهم از تهران بود که رد صلاحیت شد. قبل از آن، زمزمه‌هایی مبنی بر قرارگرفتن نامش در فهرست اصولگرایان هم مطرح شده بود، البته احتمالا در صورت تأیید صلاحیت هم به خاطر نوع نگاه و انتقاداتش به اصولگرایان به ویژه در حوزه زنان، نامش در لیست نهایی قرار نمی‌گرفت.

همسر مهناز افشار همسر محمد علی رامین همسر سوسن صفارودی محمد علی رامین مادرشوهر مهناز افشار خانواده مهناز افشار بیوگرافی محمد علی رامین بیوگرافی سوسن صفاوردی

او از مخالفان جدی لایحه خانواده دولت احمدی نژاد و مجلس نهم بود. زنان اصولگرا در مجلس وقت با آن لایحه همراهی کردند. صفاوردی از منتقدان جدی زنان اصولگرا در این باره بود. او آن زمان گفته بود: «چرا خودشان تشریف نمی‌برند خانه؟ اگر به این رسیده اند که شأن زن در این حفظ می‌شود که در خانه باشد، استعفا بدهند بروند در خانه بنشینند تا عملا این را نشان بدهند. مشکل ما از نگاه‌های کلیشه‌ای نشئت می‌گیرد.»

او سابقه عضویت درهیأت علمی دانشگاه آزاد، مسئولیت امور زنان مجمع جهانی اهل بیت، عضویت شورای مرکزی شبکه سازمان‌های غیردولتی زنان و همچنین همکاری معاونت زنان را در کارنامه خود دارد.

صفاوردی سعی می‌کند شخصیت مستقل از همسرش داشته باشد و گفته است: “شدیدا از این ابا دارم که به عنوان همسر آقای رامین معرفی یا به کس دیگری منسوب شوم. من یک شخصیت حقیقی هستم که سال‌ها هم در این مملکت کار کرده‌ام و دیدگاه خودم را دارم. ”

همسر مهناز افشار همسر محمد علی رامین همسر سوسن صفارودی محمد علی رامین مادرشوهر مهناز افشار خانواده مهناز افشار بیوگرافی محمد علی رامین بیوگرافی سوسن صفاوردی

محمدعلی رامین پدر شوهر مهناز افشار

محمدعلی رامین متولد بهمن ۱۳۳۲در دزفول ، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم و در دولت نهم مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد بود

رامین تحصیلات اولیه را در دزفول و خرمشهر و آبادان طی کرده‌است. وی فارغ‌التحصیل دوره تخصصی کالج آموزش فنی ـ حرفه‌ای از دانشگاه فنی کارلسروهه و دانشگاه فنی کلاوستال آلمان است و سپس تحصیلات خود را در دانشگاه فنی کلاوستال آلمان در رشته مهندسی روش‌های صنعتی و فوق مهندسی مکانیک عمومی تا مقطع دکترای مهندسی ادامه داده ولی به علت اخراج از آلمان آن را نیمه کاره رها کرده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ