مشتریان ناراضی سایپا و ایران خودرو چگونه اعتراض کنند؟

4

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد که مسئولیت آنها پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.

وی گفت: در راستای دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت‌های خودرو ساز برای تعیین تکلیف مشتریان، گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا، ستادی را در معاونت فروش خود تشکیل داده اند و به اعتراض مشتریان به تاخیر و شرایط تحویل خودرو رسیدگی می‌کنند.

او در ادامه افزود: امروز به صورت سرزده از این ستاد بازدید کردم که با توجه به فراخوان شرکت های خودرو ساز، افرادی که امکان تحویل خودروهایشان نبود، به ستاد مراجعه کرده بودند و توافقاتی با خودروسازان داشتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه سایر گروه ها نیز می توانند در روزهای آینده به این ستاد مراجعه کنند، گفت: با توجه به گروه بندی محصولات خودرو سازان ، متقاصیان با مراجعه به ستاد و انتخاب محصول مورد نظر می‌توانند از زمان تحویل خودرو که  توسط شرکت خودرو ساز اعلام خواهد شد، مطلع شوند.

ستاد مشتریان ایران خودرو در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران-کرج (شهید لشکری)جنب بیمه و بانک پارسیان درب ۴ ایران خودرو و ستاد مشتریان سایپا در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم، مجموعه سازه گستر(کفش ملی سابق ) واقع است.

منبع: فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. اشنا44 می گوید

    پس مشتریان شهرستان به مدوم خراب شده مراجعه کنند؟ پیش فروش قطعی تحویل ابان هنوز خبری نیست.

  2. @sw-app می گوید

    دوستانی که « محصولات قابل عرضه » ثبت نام کردید در حق ما بیشتر از همه ظلم شده نه خبری از دعوت نامه ها هس نه معلوم نیس کدوم فرقونارو که هیشکی نمیخره میخوان تو دعوت نامه بذارن
    بیاید تو گروه محصولات قابل عرضه
    همون نرم افزاره ک همتون داریدش ازش موبو و طلایی و ایکسشم هست
    پیوی پیام بذارید لینک بدم

  3. فرنود پشتیبان می گوید

    امروز سه شنبه ۳۰ بهمن تو برنامه شبکه خبر آقای مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت و معدن و تجارت در موردخودرو هایی که تحویلشون سررسید شده توضیح داد که میتوانید با مراجعه به خودرو ساز تاریخ تحویل را بپرسید و موظف هستند که اعلام کنند…متاسفانه با تماسی که با ایران خودرو داشتم در مورد خودرو خرید قطعی تحویل آذر ماه هنوز هیچ تاریخی را اعلام نمیکنند …برای خودم متاسفم شدم….

  4. هوشنگ ملکی می گوید

    سلام آقا من خودروی تحویل آبان قطحی ثبت نام کردم هنوز هیچ خبری نیست چطور میتونم پیگیری کنم