بیوگرافی و آشنایی کوتاه با بهنام بانی خواننده پاپ

0

بهنام بانی خواننده ۳۱ ساله متولد دامغان که تا چند سال پیش کمتر کسی در عرصه موسیقی پاپ او را میشناخت حال تبدیل به یکی از معروفترین و محبوبترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران شده، این شخص هنرمند کسی نیست جز بهنام بانی خوش صدا که خود تاریخ آغاز فعالیت خود را از سال ۸۵ میداند.

 

خواننده محبوب این روز های دنیای پاپ ایران دانشجوی رشته مهندسی عمران بوده و از همان دوران کودکی علاقه خود را موسیقی نشان داد و از آنجایی که پدر بهنام بانی نوازنده آکاردیون میباشد تمرین موسیقی را نزد پدرش شروع کرد. شاید به این دلیل باشد که بهنام بانی علت گرایشش به موسیقی را پدرش میداند.


علاقه زیاد و یادگیری موسیقی نزد استادی مانند محمد نوری باعث شد تا بهنام بانی با آهنگ های جدیدش به زودی تبدیل به یک رکورد شکن در بازار موزیک ایران شود و با فروش بی سابقه تمام بلیت های کنسرت خود تنها در ۱۵ دقیقه رکورد جدیدی را به جای بگذارد.


اگر طرفدار این خواننده نیستید و تابحال آهنگ های بهنام بانی را نشنیده اید پیشنهاد میکنیم تا به محبوب ترین آهنگ های بهنام بانی مانند آهنگ عاشقم کرده یا آهنگ احساسیِ اخماتو وا کن را گوش کنید.


بانی علاوه بر آهنگ های عاشقانه، کار شاد عاشقانه نیز در کارنامه خود موجود دارد که میتوان به آهنگ قرص قمر که بین مخاطبان بسیار محبوب هست اشاره کرد

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ