پیروزی امیر علی‌اکبری مقابل “قبر کَن” آمریکایی در مسابقات MMA

0

امیر علی‌اکبری در ادامه مسابقات MMA در چارچوب رقابت‌های سازمان ACA شب (شنبه) در روسیه به مصاف شلتون گریوس ملقب به «قبر کَن» از آمریکا رفت و در راند نخست حریف خود را ناک اوت کرد تا دهمین پیروزی حرفه‌ای خود را کسب کند.

این سومین و آخرین مبارزه امیرعلی اکبری در سازمان ACA بود و نماینده کشورمان که تا پیش از این دیدار ۹ پیروزی و یک شکست را در کارنامه خود داشت به مصاف نماینده آمریکا رفت که او نیز با ۹ پیروزی و سه شکست در قفس حاضر شده بود.

شیر ایرانی در حالی مقابل رقیب آمریکایی خود به برتری دست یافت که آخرین شکست او در سال ۲۰۱۳ رقم خورده بود، اما علی اکبری در مبارزه‌ای برتر به راحتی از سد حریف خود گذشت تا تعداد برتری‌های خود در مقابل نمایندگان آمریکا را در MMA به عدد ۳ برساند.

مسابقات mma چیست مبارزه در قفس مرگ شلتون گریوس بیوگرافی امیر علی اکبری امیر علی اکبری در mma آخرین مبارزه امیر علی اکبری Amir Aliakbari

با این پیروزی قرارداد امیر علی اکبری با سازمان ACA به پایان رسید و نماینده کشورمان اگر خواهان کسب کمربند دسته سنگین وزن این سازمان است باید قرارداد خود را تمدید تا با محمد واخائف دارنده کمربند این سازمان دیدار کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ