شخصیت افراد را از غذا خوردنشان بشناسید

0
غذا خوردن و نحوه خوردن آن می‌تواند یک معیار دقیق برای شناسایی روانی افراد باشد.

یک متخصص علوم تغذیه‌ای و رفتارشناسی تغذیه‌ای به نام خانم ژولیت بوغوسلان در یک تحقیق منحصر به فرد بود در مورد خصوصیات اخلاقی و شخصیت روانی و خلقی آنها و انتخاب و نحوه خوردن مواد غذایی به نتایج جالبی دست یافته است.

بررسی ها نشان می‌دهند، بر این اساس افرادی که مواد غذایی را آرام می‌خورند شخصیت روانی آرامی دارند، این افراد از شخصیت مختلفی برخوردار هستند.

افرادی که غذاهای خود را مزه مزه می‌کنند و به طعم مواد غذایی اهمیت فراوان می‌دهند افرادی هستند که درزمان حال زندگی می‌کنند و از زندگی خود لذت می‌برند و روحیه شادی دارند.

افرادی که غذاها را بسیار سریع می‌جوند و تند غذا می‌خورند افرادی عصبی هستند و معمولا به دیگران اهمیت فراوان می‌دهند و ارزش کمتری برای خود قائل هستند.

افرادی که به بخش های مختلف مواد غذایی در بشقاب خود اهمیت می‌دهند و دوست دارند ترکیبات مختلف از هم جدا در بشقاب آنها وجود داشته باشد افراد منظبط و دقیقی هستند و مسئولیت‌پذیری در آنها بیشتر است و از انجام وظایف و مسئولیت‌های مختلف لذت می‌برند.

افرادی که تمایل دارند تنها غذا بخورند افراد به لحاظ روحی آسیب‌پذیر هستند و روحیه انزوا طلبی دارند و به جزئیات در همه چیز اهمیت فراوان می‌دهند.

افرادی که غذای خود را با دیگران می‌خورند و از غذا خوردن در جمع لذت می‌برند افراد اجتماعی هستند و میزان محبت و علاقه در آنها نسبت به همنوعان خود بالا است.

افرادی که به دنبال خوردن مواد غذایی جدیدی هستند و از خوردن غذاهای عجیب و غریب و تازه لذت می‌برند افرادی هستند ماجراجو، شجاع و با روحیه هستند.

افرادی که هنگام انتخاب غذا در رستوران ها بسیار دقت می‌کنند و منوی غذا را مورد مطالعه دقیق قرار می‌دهند افرادی باهوش اما با روحیه اجتماعی آسیب‌پذیر هستند.

این کارشناس در انتها این نتیجه را به دست آورده که از نوع و نحوه انتخاب مواد غذایی افراد می‌توانند روحیه و نوع شخصیت اجتماعی طرف مقابل را شناسایی کنند.
این امر به ویژه برای زوج های جوان و یا همکاران اداری می‌تواند بسیار مفید باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ