بررسی عملکرد شرکتهای گروه کشاورزی و دامی در بورس

0

شرکت‌های گروه زراعت و خدمات وابسته در اسفند ماه ۹۷ مبلغ ۸۴ میلیارد تومان درآمد داشته‌اند که در این میان کشت و دام قیام اصفهان با درآمد ۱۶ میلیارد تومانی بیشترین میزان درآمد را داشته است. میانگین درآمد ماهانه شرکت‌های زراعی و خدمات وابسته در بهمن ماه ۹۷، مبلغ ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است که در اسفند ۹۷ با کاهش ۳.۵درصدی (معادل ۲۵۰ میلیون تومان) به ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است.

از میان ۱۰ شرکت مورد بررسی درآمد شش شرکت در اسفند ماه نسبت به بهمن ماه کاهشی بوده است و درآمد شرکت دامداری تلیسه نمونه بدون تغییر بوده است و درآمد شرکت‌های زقیام، زمگسا و زشگزا افزایشی بوده است. اما به طور کلی زقیام با فروش نزدیک به ۱۶ میلیارد تومانی بیشترین میزان فروش و شرکت زپارس با فروش نزدیک به ۳ میلیارد تومانی، کمترین میزان فروش را در اسفند ماه به خود اختصاص داده‌اند.

عملکرد شرکتها شرکت های کشت و صنعت شرکت کشت و دام قیام اصفهان (زقیام) شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال سود سهام زکشت (کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت) سود سهام دامداری تلیسه نمونه سود سهام دامپروری مگسال (زمگسا) دامداری تلیسه نمونه تحلیل دامپروری مگسال (زمگسا) تحلیل (زپارس) کشت و صنعت و دامپروری پارس بورس نیوز بهترین سایت تحلیل بورس بهترین تحلیل سهام اخبار مهم بورس اخبار شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت اخبار جدید کشاورزی

بیشترین میزان کاهش درآمد مربوط به شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت (نماد: زکشت) می‌باشد. این شرکت در بهمن ماه نزدیک به ۶ میلیارد تومان فروش داشته است که در اسفند ماه با کاهش ۲.۵ میلیارد تومانی فروش شرکت به ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است. کاهش نرخ فروش شیر در اسفند ماه نسبت به بهمن ماه و کاهش محسوس فروش گوساله نر و محصولات زراعی موجب شده است درآمد شرکت در اسفندماه به طور محسوسی کاهش یابد.

منبع : با اقتصاد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ