شرایط فروش اقساطی سایپا با تحویل فوری +قیمت

1

فروش اقساطی پراید تحویل فوری ، فروش اقساطی سایپا تحویل فوری ۹۸ ، فروش اقساطی ساینا ، فروش اقساطی تیبا ، فروش اقساطی پراید با کمترین پیش پرداخت

طرح فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا با هدف عرضه مستقیم خودرو به مصرف کنندگان نهایی و مشتریان واقعی در راستای تنظیم بازار از ساعت ۱۰صبح امروز آغاز شد.

این طرح شامل برخی محصولات خانواده پلتفرم X۱۰۰ و X۲۰۰ با تسهیلات و بازپرداخت مناسب می‌باشد که بصورت فوری با اعمال محدودیت کد ملی و سنی در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد گرفت.

‎همچنین به منظور حذف واسطه‌ها و سودجویان سند خودرو تا زمان پرداخت آخرین چک و تسویه نهائی، در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند و انتقال احتمالی باید پس از اتمام مدت بازپرداخت تسهیلات صورت پذیرد.

‎لازم به ذکر است در این طرح تسویه زودتر از موعد برای هیچکدام از خودرو‌ها وجود نخواهد داشت.

محصولات X۱۰۰ شامل خودرو‌های خانواده پراید و X۲۰۰ شامل خودرو‌های تیبا، تیبا۲، ساینا و کوییک است که طرح جدید فروش تسهیلاتی سایپا به عرضه تعدادی از این محصولات اختصاص دارد.

بر این اساس با برنامه ریزی صورت گرفته مشتریان می‌توانند فقط از طریق مراجعه به سایت اینترنتی فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند، همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۵۵۰ پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.

به اطلاع متقاضیان محترم میرساند، شرایط فروش اقساطی محصولات شرکت سایپا از روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۴/۱۶ ساعت ۱۰ صبح به صورت روزانه و صرفا به صورت اینترنتی جاری می باشد.

زمان تحویل ۶۰ روز پس از پذیرش می باشد.

-محدودیت کد ملی برای ثبت نام وجود دارد (هر کد ملی یک دستگاه). لازم به ذکر است متقاضیان محترم خرید خودرو که از ابتدای سال ۹۷ نسبت به ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات گروه سایپا اقدام نموده اند، امکان ثبت نام در این شرایط فراهم نمی باشد.
– با توجه به اعمال محدودیت کد ملی، در ثبت اطلاعات مشتری دقت لازم صورت پذیرد بدیهی است در صورت بروز هر گونه اشتباه در ثبت نام ، ضمن ابطال درخواست خرید ، مبلغ دریافتی عودت خواهد گردید .
– ثبت نام برای افراد زیر ۱۸ سال امکان پذیر نمی باشد.
– امکان صلح (خرید انصرافی) وجود ندارد .
– بر اساس استقبال مشتریان نوع خودرو ، تعداد فروش و ظرفیت ثبت نام هر خودرو بصورت روزانه در سیستم فروش بارگذاری می گردد.

خودرو پیش پرداخت (تومان) مبلغ تسهیلات (تومان) بازپرداخت
سایپا ۱۵۱ ۳۶,۹۵۰,۰۰۰ ۴,۰۰۰,۰۰۰ ۳ چک ۴ ماهه
سایپا ۱۳۱ ۳۴,۱۲۵,۰۰۰
ساینا ۵۱,۸۰۰,۰۰۰ ۵,۰۰۰,۰۰۰

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. رضا می گوید

    متاسفانه بیش از یک سال از موعد تحویل خودرو می گذرد و هنوز خودرویی در کار نیست. علت چیست؟ چرا سایپا خریداران قبلی را معطل نموده و الان آگهی تحویل فوری می زند؟ آیا این خیانت نیست؟ ما بهمن سال ۹۶ ثبت نام نمودیم و لیکن هنوز هیچ خبری نیست؟ چرا باید مساله ای که بسادگی حل می شود را اینقدر کش دهند و برای حق مردم پشیزی ارزش قائل نشوند؟ مگه پراید چیه که اینقدر معطل می کنند؟ مثل روز داریم می بینیم که سر نمایندگیها دارن ماشین خالی می کنن ولی ماشین ما رو نمی دن. گناه ما چیه که قبل از خبر گرون شدن دلار!!! اقدام به پیش خرید کردیم؟ آیا کسی نیست به فریاد ما برسه؟ کجای قانون اسلام یه همچین موردی دیده میشه ؟ آیا تو صف نونوایی باید از آخر رد کنن یا از اول؟ ….