وحشت چینی ها از شیوع یک بیماری هولناک + عکس

0

رسانه‌های داخلی چین از شیوع نوعی بیماری مرموز و هولناک در میان ساکنان روستایی در جنوب این کشور خبر دادند که پزشکان چینی از تشخیص و درمان آن عاجز مانده‌اند.

 بیماری ناشناخته بیماری نادر بیماری عجیب اخبار حوادث اخبار چین

این بیماری دست ها و پاهای فرد مبتلا را از شکل طبیعی خارج کرده و روی بدن بیمار نیز تاول های زیادی ظاهر می شوند. پزشکان چینی که از تشخیص و درمان این بیماری مرموز عاجز مانده اند اظهار داشتند: این بیماری باعث می شود دست ها و پاهای این افراد شکل طبیعی خود را از دست بدهند و همچنین تاول های دردناکی روی بدن آنان ظاهر می شود. همچنین برخی از ساکنان این روستا که از چند سال گذشته به این بیماری مبتلا شده اند به دلیل درد شدید مفاصل شغل خود را از دست داده اند.

بیماری ناشناخته بیماری نادر بیماری عجیب اخبار حوادث اخبار چین

برخی از پزشکان معتقدند این افراد از یک بیماری نادر به نام «کاشین بک» رنج می برند. این بیماری در چین، سیبری و کره شمالی مشاهده شده که علت آن می تواند عدم وجود سلنیوم در آب یا مواد خوراکی باشد.

بیماری ناشناخته بیماری نادر بیماری عجیب اخبار حوادث اخبار چین

به گزارش روزنامه دیلی میل، پزشکان در حال آزمایش آب و مواد خوراکی مورد استفاده در این روستا هستند تا علت دقیق این عارضه در میان ساکنان آن مشخص شود. به گفته پزشکان تا مشخص شده نتایج قطعی آزمایش ها و بررسی ها نمی توان بیماری ساکنان این منطقه را «کاشین بک» اعلام کرد. (ایسنا)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ