در پی افزایش آمارها؛ رابطه جنسی با حیوانات ممنوع

0

دانمارک که یکی از آزادترین کشورهای اروپایی در صنعت فحشاست، اکنون به دنبال ممانعت از آزادی برقراری رابطه با حیوانات در این کشور است تا از ورود آسیب‌های بین‌المللی به شهرت این کشور جلوگیری شود.

 عکس رابطه جنسی صنعت فحشا رابطه جنسی Sex with animals

 برخی از کشورهای اروپایی در راستای هدونیسم یا لذت‌گرایی قبول کرده‌اند که برای رسیدن به لذت جنسی می‌توان از هر چیزی استفاده کرد اما اکنون وزیر غذا و کشاورزی دانمارک اعلام کرده است که این کشور در حال طراحی قانونی برای تبعید کسانی است که رابطه جنسی با حیوانات دارند. این لایحه مدت زمانی بسیار طولانی در انتظار تصویب بود.

دن جورجن‌سن، وزیر غذا و کشاورزی دانمارک گفته است: تصمیم گرفته‌ام که انجام عمل جنسی با حیوانات را ممنوع اعلام کنم. دلایل زیادی هم دارد که مهمترین آن این است که در بیشتر موارد این کار یک حمله به حیوانات است.

بنا به گفته‌های وی، یکی از مسائلی که باعث شده این تصمیم را بگیرد آسیبی است که به شهرت کشورش توسط قانون اجازه عمل جنسی با حیوانات زده شده اشت. وی همچنین گفته است که حیوانات نمی‌‌توانند بگویند که این کار را نکنید بنابراین باید ممنوع شود. صنعت زوفیلیا یا استفاده جنسی از حیوانات یکی از جاذبه‌های توریستی دانمارک است.

طبق آخرین نظرسنجی موسسه گالوپ، هفتاد و شش درصد از مردم دانمارک موافق این ممنوعیت هستند.

عکس رابطه جنسی صنعت فحشا رابطه جنسی Sex with animals

این لایحه که نیاز به یک سری تغییرات دارد در سال ۲۰۱۵ اعلام عمومی خواهد شد. نبود چنین قانونی در دانمارک باعث رشد توریسم ” س ک س ” با حیوانات در این کشور شده بود.

کارولین لاندستورم، فعال دانمارکی حقوق حیوانات گفته است که به نظر من دولت دانمارک اقدامات کافی برای حمایت از حیوانات را انجام نداده است.

اما آنچه مشهود است این است که این عمل شینع تا حدی در میان مردم کشورهای غربی شیوع داشته که دولت مجبور به ورود به این میدان شده و برای جلوگیری از آلوده شدن گوشت حیوانات و جلوگیری از بیماری‌های مشترک انسان و حیوان، دست به چنین قانون‌گذاری‌ای بزند.

مشرق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ